Lomasuunnitelmat

  • 1 / 7
  • Antti
  • 28.7.2004 13:05
Millaisia lomasuunnitelmia homoilla on? Koti- vai ulkomaa? raadanta vai lokoilu? Sukulaiset vai tuttavat? Yksin vai kaksin?

Eli mikä maa ja mikä valuutta?
  • 2 / 7
  • Whats
  • 28.7.2004 18:03
Suomessa töissä kesän. Hollantiin viikoksi ja sitten kouluun...
  • 3 / 7
  • Affe
  • 29.7.2004 22:41
Varsinaisen neljän viikon kesälomani kulutan mukavasti äitini talon maalaamiseen :) Viimeisellä viikolla elo-syyskuun vaihteessa lähden kaverin kanssa ulkomaanmatkalle.
  • 4 / 7
  • Antti
  • 30.7.2004 9:31
Niin mä en maininnutkaan aloitusviestissä omistani – eli mä ajattelin marjastaa, kalastaa ja ylipäätään liikkua vesillä. Kesällä en lähde ulkomaille. Musta tuntuu, että meitä elokuussa lomailijoita noi ilmatkin alkaa suosimaan. Yleensä kun malttaa odottaa niin palkitaan myös:-)
  • 5 / 7
  • Zeppelin
  • 30.7.2004 10:26
Mulla kans loput pari viikkoa alkaa. Ulkomailla jo käyty ja suurimmat pihahommatkin edellisillä lomanpätkillä. Nyt vois olla aikaa ottaa ihan vaan löysin rantein.

Yksi kotimaanmatka ja yhdet juhlat kuitenkin pitää saada toteutettua...
  • 6 / 7
  • marky
  • 30.7.2004 11:47
viimeinen lomamatkani vuosia takapeerin kesti neljä vuotta joten nykyään sitä vain painetaan töitä. Lomaa ei ole ollut kuuteen vuoteen ainakaan. Illat on vkl vapaita ja vietän ne kaksin kaverin kanssa tai sitten työkaverien kanssa....tällaista eli raatamista aina vain...siisnä siis, kysymyksenn oikein vastaten, työhullun homon vastaus!
  • 7 / 7
  • Normaali
  • 31.7.2004 18:06
Edelliselle kirjoittajalle: olet epäilemättä työhullu. Jos itse viihdyt valitsemassasi roolissa, kukapa minä olen Sinua arvostelemaan, mutta rohkenen kuitenkin epäillä, ettei kaikki ole ihan kohdallaan, jos sanomasi pitää paikkansa. Emme me elä pelkkää työtä varten.