Mistäpäin olet?

Täällä on kyselty kaikenlaista ja tehty galluppeja (jotka ovat varsin mielenkiintoisia). Minullakin on oma tiedusteluni: mistä päin Suomea olet? Onko valtaosa Helsingin seudulta?
Itse olen Vaasan lähettyviltä ja suomenkielinen.
  • 2 / 14
  • Kosti-71
  • 29.6.2004 10:24
Jos olet tarkkaavainen niin huomaat varmaan että aihe on jo käsittelyssä. Mutta uusintahan on aina kivaa. hih hih.
Pohojammaalta....örr, anteeksi, siis Pohjanmaalta :D

Nykyisin asun JKL Cityssä täällä håmåjen keskellä :>
Oon keskipohjalainen, nykyisin Pirkanmaalla - eipä silti, kotipuoleen voisin joskus palatakin.
Herregud. Homot siis tosiaan pakenee Pohjanmaalta laumoissa ;) big surprise...

Varsinais- Suomesta, nyk. Pk- seudulla.
Yhä edelleen Oulun lähistöltä... Jos kiinnostaa niin katsokaa kartasta mikä tuppukylä sijaitsee Oulun pohjoispuolella...
Oulusta. Alan pikku hiljaa heräillä talvihorroksesta (joo, toiset on hitaampia kuin toiset) ja tulin katselemaan olisiko täällä jotain uutta.
Itse olen Punavuoresta (ei munavuori) Helsingistä, synnyin Rovaniemellä missä ei hyväksytty silloin homoutta eikä bii henkistä ajatteluideologiaa, muutin Kuopion kautta Ivaloon, sieltä Turkuun (huh, mikä kokemus) ja sielä Poriin (siellä sai mies-perää) ja sieltä Kotkan ja Haminan kautta Punavuoreen. Nykyään päivittäinen saanti on taattua, sillä miehiä riittää, parhaat valitsen balanssissä olevan pepun perusteella.

Eli Hki ;()===0