anaaliseksistä..
kaikkialla puhutaan aina top-bottom sitä-tätä juttua, mutta itseäni kiinostaisi tietää olenko todella poikkeava kun ikää on jo 29v ja b-rappun puolelta yhä neitsyt. kyse ei ole siitä etteikö sinne tunkioita olisi ollut tarjolla, vaan siitä että itseäni ei kiinosta sinne ketään päästää. itse olen toki pukilla ollut, mutta vain harvoin on sattunut kohdalle kundeja jotka "osaavat" olla bottom ja olen silloin todella panemisesta nauttinut.. olen ihan ok varusteltu - 19cm. seksi kiinostaa kovasti ja on sitä tullut harrastettuakkin, mutta itse vaan nautin enemmän seksistä ilman top-bottom juttuja. kommentteja - please!
Ei kai näissä jutuissa ole mitään oikeaa ja väärää, jokainen tavallaan. Itse kokeilin jo nuorempana ihan mielenkiinnosta. Kaikkien kanssa siitä vaan ei saa mitään irti.
Oon kundi jota henkilökohtaisesti ällöttää kaikki top-bottom luokittelut...Jotenkin siitä tulee sellainen olo, että seksi on vain jonkinlainen suoritus ja homoilla vieläpä jotenkin erikoislaatuinen, jossa kuulutaan erilaisiin alaluokkiin omien mieltymysten mukaan. En haluaisi ainakaan määrittää itseäni sen mukaan että tykkään saada melaa sisääni. Nuo luokitukset ovatkin mielestäni hiukan luotaantyöntäviä asioita..Seksi on kiva juttu ja jokaisen kanssa nauttii vähän eri asioista ja eri lailla.
Jos saa, niin pitää myös pystyä antamaan :-)
No joo. Kyllähän seksi on paljon muutakin kuin anaaliin panemista, mutta toisaalta top/btm-asettelu on monien kohdalla aivan ymmärrettävissä oleva juttu. Jotkut miehet eivät voi edes kuvitella että joku panisi heitä pebaan, ja toiset miehet tykkäävät siitä että heitä pannaan.
Ymmärrän kyllä pointin kyseisen luokittelun negatiivisista puolista, mutta ainakin minä tykkään seksissä niin paljon siitä kun joku panee meikää pebaan, että yleensä tuo kyseinen "luokittelu" tulee otettua käyttöön. Varsinkin kun itseäni ei niin kiinnosta panna ketään. Toki on paljon miehiä, jotka eivät tunne kuuluvansa kumpaankaan kategoriaan, ja sehän on ihan ok... jos itse tuntee olevansa joko top tai btm, niin eikö sitä luokittelua voisi sitten käyttää?
MOIKKA
Minä taas annan mielelläni peffaa. Mitä pidempää ja mitä isommalla joku hankaa, sitä nautinnollisempaa touhu on.
Minusta se on ihan luonnollista: se, mikä molemmille osapuolille on luontevaa, on moraalisesti ihan OK.
Olen mielestäni maskuliininen. Neitiydestä mieltymyksessäni ei missään mielessä ole kysymys.
Ystävyydellä
SS