Turun menopaikat?

  • 1 / 6
  • Boy77
  • 15.7.2004 11:38
Turussahan Seta järjestää bileitä perjantaisin Päiväkodissa ja lauantaisin Klubilla. Kertoisiko joku miten eroavat toisistaan, kävijämäärältään, ikärakenteeltaan jne. Kumpaa suosittelet?
  • 2 / 6
  • Zeppelin
  • 15.7.2004 11:43
Eivät eroa kävijöiltään.

Klubilla on avarampaa, Päikkärissä pienempiä huoneita.

Päikkärissä on ollut huomattavasti mukavemmat dj:t (ei oo käsketty viedä jalkoja thrinaxiin, tai sanottu että mua ja mun bf:ää ei haluta enää nähdä paikalla), vaikka olen ihan yhtä herttainen oma itseni ollut molemmissa paikoissa :)

Klubissa palvelu (baaritiski) toimii jouhevammin.

Suosittelen molempia...vuoroviikoin :)
  • 4 / 6
  • Rokkihomo
  • 15.7.2004 19:33
...käy molemmissa. Juttele ihmisille. Ihmiset eivät välttämättä juttele sinulle. Siis omatoimisesti.

...Kun minäkään en ole nyt siellä ;-)
  • 5 / 6
  • Zeppelin
  • 16.7.2004 10:09
Ikähaitari on 16-65, painottuen 18-25 vuotiaisiin. Yleensä porukkaa on tupa täynnä. (Kesäaikana tietty aina vähän arvoitus).

Hyvä neuvo oli, että puhu ihmisille. Homot ovat jostain syystä sisäistäneet sellaisen käyttäytymismallin, että 'kyräillään' ja odotellaan. Kukaan ei tohdi lähestyä muita ihmisiä, vaan kaikki odottavat ensimmäistä siirtoa muilta. Lisäksi useimmat kuvittelevat, että kaikki ovat iskumielellä jatkoille vonkaamassa. No tähän mennessä on aina juttuseuraa(kin) saanut ja ihan tyytyväisiä ihmiset ovat olleet saamastaan huomiosta. Nähdään Klubilla huomenna!(?)
Rohkeutta pappa...
  • 6 / 6
  • Rokkihomo
  • 16.7.2004 12:30
...Joo, homobaareissa on sisäistetty että ei tehdä aloitetta, vaan odotetaan, odotetaan... Ja ilta saattaa siihen odotteluun sitten jäädäkin.

Suomessa yleisesti on aika laajalti sisäistetty, että se on hullu, joka puhuu ventovieraille.

Ja Turussa on sisäistetty tottakai nuo molemmat, ja päälle turkulainen heimokyräily... Saan sanoa noin, koska olen turkulainen.

Mutta eihän ME kaikki sellaisia olla. Ja jos ollaan, niin senhän voi itsessään huomata - ja toimia toisinkin.
Koskapa toimimalla toisin tästä elämästä voi saada paljon enemmän irti (amen).