Uusi paikkakunta ja koulu

Olen muuttamassa uudelle paikkakunnalle pian ja samalla uuteen kouluun, ammattikouluun. Olen itseni kanssa suhtkoht sinut (olen 18 v) mutta silti mietin että kertoakko ihmisille vai ei että tykkään tytöistä (olen siis tyttö). En ole kovin hyvä läpän heitossa kuten "on se colin farrell niin hot" vaan enemmin olen tuppisuuna joka useesti katsotaan ujoudeksi, jota en periaattessa ole. Uusi paikkakunta on pienehkö (lue:ei Hki/Tre/Tku/Jkl akselia) ja en halua olla "se uusi lesbo" mutta en haluaisi peitellä asiaa.

Millasia kokemuksia muilla on kun muuttaa isosta kaupungista pienempään?
  • 2 / 3
  • Grimalca
  • 10.7.2004 23:59
Eli et ole kaapissa (nykyisessä kaupungissasi), näin ymmärsin? Tai sitten olet vain rohkea, jos sen noin helposti voisit tehdä uudessa kaupungissa :)
En näe mitään syytä, miksi sinun kannattaisi lukkiutua takaisinkaan kaappiin uudellakaan paikkakunnalla.

Kuitenkaan sinun ei kannata siitä kertoa tyyliin: "Hei, mun nimeni on se ja se ja mä oon lesbo!". Silloin saat aivan varmasti sen "uus tyttö on lesbo" maineen.

Eli, pidä asiasta matalaa profiilia. Jos sinulle ei siis ole suurta haittaa siitä, että lesboutesi tulisi julki, niin miksipä sitä salaillakaan? Kerro, jos kysytään. Älä muutoin. Tottakai siinä vaiheessa selkäsi takana saatetaan hetki kuiskutella...

Eipä tuohon mitään yleispätevää oikein voi sanoa, että miten suhtaudutaan... se riippuu ihmisistä, ehkä paikkakunnasta, ja varmasti omasta persoonallisuudesta. Eli miten tulet muiden kanssa juttuun.

Tässä minun ajatuksia...
kiitos vastauksestasi.

En ole kaapissa nykysessä kaupungissa, jos joku kysyy tai tulee puhe seurustelusta tms niin kerron. Hyvä saada toisen näkökulmaa asioihin ja varmennusta ettei jalka lipsu kaapin pohjalle :) Näillä eväillä jatketaan matkaa...