Piilo/salahomous. Miten vaikuttaa?

Olen heteromies. Varsinkin nuorempana olin hyvinkin eroottisesti suuntautunut. Naiset olivat kiinnostuneita minusta, vakavasti ja seikkailumielellä. Asiaan vaikutti varmasti sekin, että olin urheilullinen ja näin vaivaa ulkonäön hoitamisessa.

Nyt kysynkin, että voiko johtua piilotetusta/tukahdutetusta homoseksuaalisuudesta monien miesten nuiva asenne ja avoin vihamielisyys minua kohtaan? Sitä ilmeni kaikkialla. Jopa työhönottohaastatteluissa.
Väitetään, että naiset ovat petoja toisilleen. Miehet sitä vasta ovatkin!

PS. Elin nuoruuteni 70-luvun lopulla.
  • 2 / 4
  • Johnny
  • 13.7.2004 1:38
Mielenkiintoisen kysymyksen esitit.

Olisi kiinnostavaa tietää hieman tarkemmin noista sinuun kohdistuneista reaktioista. Siis faktoja?

Kuvauksesi perusteella en olisi valmis johtopäätöksiä vielä epäilemääsi syyhyn tekemään.
  • 3 / 4
  • toinen homo
  • 13.7.2004 8:44
Kyllä taitaa mennä kilpauluhenkisen heteroseksuaalisuuden piikkiin. Taistelu naaraista voi joskus olla tuskallista.
  • 4 / 4
  • Hartsu
  • 13.7.2004 9:21
Mielenkiintoista. Mä luulen et monilla homoilla on varmaan enemmän kokemusta asiasta. Suurin osa tuskin homouttaan kuuluttaa, mut joskus toisesta vain lähtee sellainen fiilis että varmaan on kyseessä homo. Jotkut ns. heteromiehet sit kavahtaa sitä.

Luulen kyllä et joissakin tapauksissa piilohomoudella saattaa olla jotain tekemistä. Kaikki ihmiset on varttihinttejä, että vaikka kuinka hetero olisi, niin helposti niidenkin pasmat voi mennä sekaisin. Miehet ei sitten aina tiedä miten suhtautua siihen itsekään, kun huomaavat pitävänsä jotain miestä viehättävänä. He reagoivat puolustelevasti, eli käytännössä homofobisesti.

Vähän vaikea kyllä uskoa että tähän ilmiöön kovin moni selvästi heteromies sinänsä törmäisi tai suurin osa miehistä ylipäätänsä.