kuinka usein seksiä?

onko kerran tai kaksi kertaa viikossa tavallista jos elää vakituisessa parisuhteessa? mitä mieltä?
Se nyt vähän vaihtelee fiiliksien mukaan. Joskus enemmän ja joskus vähemmän.
  • 3 / 18
  • Sir Jenkins
  • 25.3.2004 11:16
Seksiä pitää saada sillon kun haluaa, right?

Pariskunnilla oikea määrä seksiä on molempien yhteensovitettujen halujen summa. Joskus tekee mieli, toisinaan ei, joskus tekee mieli eri aikaan. Mitä paremmin kummpaninsa tuntee, sitä helpommin tilanteita seksillekin tulee.

Jos paine alapäässä käy liian kovaksi, voi tyydyttää itsensä. Siitä ei ole suhteelle mitään haittaa. Jos toinen ei tätä kestä, niin hän haluaa käyttää seksiä vallaan välineenä = pihtari. Tässä vaiheessa itsekkäät lähtee vieraisiin, koska heillä on oikeus saada mitä haluavat. Moinen teko tuottaakin juuri sitä mitä tilaa ja uudet ongelmat ovat astuneet kuvaan.
  • 4 / 18
  • Tyytyväinen
  • 25.3.2004 13:33
Minusta joka toinen kuukausi on hyvä. Kaikki homot siis eivät ole seksihulluja.
  • 5 / 18
  • Zeppelin
  • 25.3.2004 17:57
3-6 kertaa viikossa. Tosin ollaan oltu vasta vajaa 1,5 vuotta...
Miksi kummankin pitäisi olla syömättä, jos vain toinen on kylläinen... ;)
Tasaisella pari kertaa viikossa tiheydellä on jo vierähtänyt 3 mukavaa vuotta. Mä voisin ehkä haluta joskus enemmänkin, mutta siinä on sellainen pulma, että mun poikaystävä ei koskaan tee mitään kunnollisia aloitteita. Jos taas otan hommat haltuuni, niin huomaan että kyllähän se toinenkin yleensä haluaa.

Hiljattain kokeilin, että mitä tapahtuu jos hillitsen omat intoni, enkä liikauta eväänikään toisen suuntaan seksin suhteen. Jaksoin olla vähän yli viikon, ja sain palautetta, että olen muuttunut tosi välinpitämättömäksi. Olin vähän kummissani... minunko vastuulla molempien tyytyväisyys on?
vuosi oltu yhdessä, seksiä vähintään n.4 kertaa viikossa edelleeen.
  • 10 / 18
  • Homokuningas
  • 10.4.2004 14:05
Minä saan seksiä joka päivä ihanalta mieheltäni. Hän ottaa minulta suihin ennen kuin alamme harrastaa seksiä. Saan helpommin orgasmin sen jälkeen.
Vaihtelee kovasti. Joskus sextaillaan monta kertaa päivässä, joskus saattaa olla parinkin viikon tauko.
Poikakaveri ei juurikaan ole tehnyt aloitteita, eikä useinkaan suostu kun ehdottelen. Hänen tuntuu olevan myös vaikeeta vapautua seksin aikana. Silleen ihmeellistä, kun hänellä kuitenkin on ollut irtosuhteita ja hyvinkin seksikeskeistä jokunen vuosi sitten. Keskustelut eivät ole johtaneet mihinkään, paitsi riitoihin. Kaipaisin seksiä edes 1 - 2 kertaa viikossa, haluaisin aloitteita myös häneltä. En tiedä haluanko enää jatkaa hänen kanssaan, tuskin.
toteemille: rauhoitu hyvä mies! mun sympatiat on ihan sun poikakaverin puolella. itsekin elin kakskymppisenä seksikeskeistä elämää, koska itsetunto ja identiteettikin olivat hakoteillä.

olin ns. poikajumala; komea, mukava, urheilullinen ja viaton, eikä vonkaajista ollut puutetta. jotenkin naiivisti sitä uskoi, että ihailijalauma olisi kiinnostunut mun ajatuksistakin. mutta aina kun puhuin syvällisempiä jonkun kanssa, huomasin etteivät he olleet kiinnostuneita muusta kuin vartalostani. kuuntelivat juuri sen verran, että saivat halata tai suikata suukon hämmentyneille kasvoilleni. jotenkin alitajuisesti mieleen iskostui, että ikään kuin 'kiitokseksi ja palkkioksi ymmärtämisestä' oli annettava seksiä. skitsoa, mutta silloin se tuntui jotenkin loogiselta.

varsinkin kun ne kiltit ja älykkäät pojatkin, jotka nauttivat keskusteluista eivätkä olleet niin 'munan perään' alkoivat hipeltää. että hekin, jotka varmasti näkivät oman epävarmuuteni ja vaistosivat, että tarvitsin ennen kaikkea ystävyyttä ja lohduttavaa silitystä, antoivat sisäiselle pirulleen periksi ja nussivat surutta.

seksi muuttui aika nopeasti kylmäksi ja yhdentekeväksi. ei siitä nauttinut. huonosta itsetunnosta kärsien sitä suostui vaikka mihin, ihan vain toista miellyttääkseen. siksi mulla meni kauan, ennen kuin opin nauttimaan seksistä jälleen
Mun mielestä oma käsi todellakin korvaa saamisen puutteet. Jaa mutta en bottomi olekaan. Kai se oma sauvakin sitten korvaa.
Mitäs sitten jos toinen ei haluakkaan ja toinen haluaa. Ainahan täytyy olla mahdollisuus käyttää omaa kattään. Tarkoitan että parisuhteessa voi sopia että jos toinen ei halua niin toisella on oikeus käyttää omaa kättään. Ja kumminkaan puolin se ei tarkoita sitä etteikö rakastaisi toista.
hyvä Kosti!
näin just. ikinä seksuaaliset halut eivät tule mielestäni parisuhteessa kohtaamaan kuin hetkellisesti. aina jompi kumpi elää 'puutteessa', vuorot voivat vaihtua viikottain/päivittäin :)

parisuhteen toimivuus ei ole korreloitavissa seksin määrään