estrogeenit

Vuosituhannen tiede on jo kehittänyt tuotantoon seksuaalisesti huomioa herättäviä estrogeeneja. Ne toivat mukaan jopa omanlaatuisen vallankumouksen tuoksuteollisuuden maailmassa. Tänäpävänä on niitä jo apteekeissa saatavana. On omat naisille ja omat miehille. Valitettavasti on meihiä varten kehitettyt aineet tarkoitettu naisten huomiota herättämään.
Teitääkö kukaan mikä tehoaisi homomiehiin. Tehoaisiko meikälaisiin, meihiä tai naisia varteen tarkoitetut sellaiset?
Sorry,Pheromens ei vaikuta millaan lailla.Niita on synteettisesti tehty jo parikymmenta vuotta,kaytetty perfumeissa,ja kaikessa kuin tiskipesuaineissa ja vessapaperissa (like Jovan Musk) Civetti kissan hormoneja,valaan ambercrease ja muita.Joku teki DNA parfyme vuosia takaisin jolla ei ole mitaan tekemista kiimoituksen kanssa(?kenenka DNA,Enrico Englesias?)Estrogen hormooni on kaytossa for tratmemt ja therapeettiin.
  • 5 / 11
  • nääs näin
  • 20.6.2004 13:25
Coco, tuohon en usko. Joidenkin miesten haju saa pään pyörälle, ja tuota hajua kutsun feromoniksi.
ihmisestä ei vielä ole pystytty eristämään feromoneja, monista muista eläimistä kylläkin
No joo! Mutta on niitä jo apteekeissa saatavana. Ajattelin kylläkin kokeilla. Miehille tarkoitettua sellaista. Jos joku on mun tuoksusta jo nyt kinnostunut, niin sen aineen vaikutus pitäis sitä vieläkin vahvistaa.
Muistan etta kissoille myydaan synteettista ferominia.Kaytetetaan esim totuttaessa" santalaatikkoon " menoon.Pieni suihkaus laatikon kylkeen saa sen tuntuun omalta mihinka sitten on turvallista menna asioilleen .Pieni suihkupullo,jumalattoman kallista $70.Myriam Miglin teki Pheromone parfume 70-luvun lopussa,en muista kuulleeni kuinka se toimi.
muistan lukeneeni jonkinlaisesta tuoksuttelutestistä, jossa joukko miehiä nukkuivat yhden yön t-paita yllään ja seuraavana aamuna naiset saivat haistella paitoja ja valita miellyttävimmän tuoksun.

kokeessa kävi ilmi, että naiset pitivät ovuloidessaan miesten tuoksusta, joilla oli suurin geneettinen eroavuus heidän omaansa. ja samanlaisen geeniperimän omistavista miehistä muulloin. elikkä paras mahdollinen geeniperimä veti puoleensa lisääntymistarkoituksessa jo tuoksusta.

kuten Coco jo kertoi, ettei mitään yleispätevää kaikkia kiihottavaa feromonisuihkausta ole olemassakaan (synteettisiä feromoneja kokeiltiin aikanaan ja koska riittävää vaikutusta ei ollut, niistä luovuttiin). ilmeisesti jokaiselle ihmiselle pitäisi tehdä yksilöllinen 'feromoniparfyymi', jolla sitten voisi vetää tehokkaammin puoleensa niitä muutamaa prosenttia väestöstä, joiden geeniperimä on huomattavan erilainen.

homma on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta.
Kokeilin “Alter Ego” nimista tuotetta Juhannuksena ( meillä Eestissa juhlitaan juhannusta joka vuosi 23 – 24.06 ).
Käytin vain paria pisaraa. Hämmästyttävää! Tai oli se sitten “Midsummer Night’s Dream” taikaa. Olin huomion keskipiste. Ypärilläni pyörii koko ajan miehiä. (Oli myös minusta kiinosuneita naisia mutta minä huomioin ainoastaan meihiä.) En odottanut sellaista nopeaa ja voimakastaa vaikutusta. Olen ihan väsynyt ja “tühjä” kuin puristettu sitruna. Saatavana on myös vahvempi ja vähän kallimpi “Primal Instinct”, mutta minä en kaipaa vielä voimakaampaa vaikutusta.

Ne ovat 100 % ihmisen synteetisia feromonituoteita ja 15 kertaa voimakaampia kuin luontaiset. “Alter Ego”-ssa on kolmen feromonin sekoitus. “Primal Instinct” on hajuton androstenoni tiiviste. Niitä käytetään ihan kuin haju– tai partavettä ja niin usein kuin vain haluaa.
Ihon lämmön vaikutuksena feromoni höyrystyy heti ja vaikuttus on nopea. Vaateille laitettuna sitä ei poista sieltä muu kun kemiallinen puhdistus.


http://www.fast-result.com

http://www.monstermarketplace.com/PheromonesforMenWomen/Product/293/Listing/ForMen/203/27/78/1

http://www.supplementstogo.com/priminpheroi.html
http://love-scent.com/product_info.php/products_id/32
mees,yes meilla sita myydaan myos (Canada)olen unohtanut koko aineen.En ole koskaan kuullut sen vaikutuksesta mutta hyva sinulle!!Olet varmaan muutenkin komea ,more power to You!