Irlanti?

  • 1 / 6
  • lafemelle
  • 18.5.2004 23:43
Tietääkö kukaan Irlannissa sijaitsevista homopaikoista...ravintolat, baarit yms?
Tiedän, koska tulin juuri sieltä vajaan 3. viikon matkalta ja menen syksyllä uudestaan pidemmäksi aikaa... MUTTA: enpä kerro! Mä olen saanut itse hakea kaiken infon mitä omaan joten sopii tehdä samoin perässä! Ylipäätään ei kannata kertoo suomalaisille ulkomaiden homomestoista yms. koska kuka nyt näitä suomalaisia kuvatuksia sinne kaipaa keikkumaan kun on juuri lähtenyt niitä "pakoon".
  • 4 / 6
  • Public eye
  • 7.6.2004 11:28
Eire, tuo viesti oli kyllä paras primadonna aikoihin tällä keskustelupalstalla...



Kerro nyt ihmeessä edes missä käyt täällä Suomessa (jos täkäläisiin paikkoihin alennut), niin tiedetään me muut pysyä poissa pilaamasta tunnelmaa. Hyöty voi olla molemminpuolinen ;-)
  • 5 / 6
  • Ilopilleri
  • 7.6.2004 13:03
Eire haluaa olla Irlannin pubien ainoa eksoottinen kuvatus, ainoa suomalainen horsma. Hän ei tykkää jos paikalle pyyhältää kilpailevia pubiruusuja.. ;) Siksi tuollainen salamyhkäisyys ja tiedon panttaus.



Irlanti vaikuttaa kyllä todella mielenkiintoiselta matkakohteelta. Itse en kyllä heti ensimmäisenä suuntaisi paikallisiin baareihin, vaan Irlannin upeaan luontoon ja kauniisiin maisemiin. No jaa, ehkä niitä baarejakin voisi jossain välissä käydä kuitenkin vilkaisemassa. :)
Tsot tsot! Irkut, ja etenkin Dublin on euroopan nuorin pääkaupunki ikäjakaumaltaan, tiukan katolisen ehkäisyvastaisuuden ansiosta. Sen vuoksi Dublin onkin yksi Euro-nuorten suosikkibiletyspaikka.



"Gay Dublin" hakusanaksi Googleen, Yahooseen ym. ja menomestoja tulee eteen paljon.