Leimarit Tampereella 28.05.

  • 1 / 8
  • Pate
  • 27.4.2004 11:17
Pe 28.05. Leimarit YO-talolla (Kauppakatu 10) klo 22:00-04:00.

-Illan esiintyjänä Ulla Tapaninen - Lava-ammuntaa II
-Levysoittimien kimpussa häärää dj Bege.

Liput setan jäsenille 8eur, muille 10eur.

Lisätietoja:
Sähköposti: leimarit@treseta.com
WWW: http://leimarit.treseta.com
  • 2 / 8
  • opintotuki
  • 11.5.2004 10:33
No voi perkele! Leimareita olen odottanut, kuin kuuta nousevaa, mutta taitaapa taas jäädä väliin tuon hinnan takia. Itken verta. Kympillä minä syön viikon yliopistolla.

Toivottavasti kuitenkin saatte väkeä ja mukavan illan.



Olisiko ihan kuolleena syntynyt ajatus päästää sisään halvemmalla esim 01 jälkeen saapuvat? Ohjelmasta kiinnostuneet saisivat maksaa enemmän ja sitten ohjelman jälkeen pääsisivät sisään tämmöiset sosiaalituella elävät.
  • 3 / 8
  • Kevätmies
  • 12.5.2004 17:14
Eihän tuo ole edes kova hinta hyvästä ohjelmasta ja etenkin mainiosta seurasta. Tietysti surku, jos toi rikkoo opiskelijan budjetin. Jospa jätät nyt parina iltana parit kaljat juomatta ja sillä rahalla pääset jo leimareihin kepeästi. Jee jee - nähdään siellä!
  • 4 / 8
  • kallis?
  • 13.5.2004 11:26
joensuussa normaali iltana bilelipusta saa pulittaa ton 8 euroa ilman mitään dj:tä kummempaa ohjelmaa.
  • 5 / 8
  • Opintotuki
  • 14.5.2004 15:39
Kiitos kiitos vinkeistä koskien taloudenhoitoani. Oluet ovat valitettavasti jääneet jo kauan sitten, myös juuri rahatilanteen takia.

Onhan se kiva kun leimareissa on ohjelmaa. Itse olen sen yleensä kokenut pikkuisen pakkosyöttönä, koska en ole niistä esityksistä pahemmin välittänyt. Ihan vain perinteinen bailaaminen riittäisi minulle. Voisin tietty mennä Mixeihin, mutta tiedättehän millainen tunnelma siellä luolassa on.

Mutta kaikesta huolimatta; toivon, että Seta saa väkeä paikalle ja tunnelman kattoon.
  • 6 / 8
  • No thanx
  • 15.5.2004 0:44
Leimareissa on aina ollu tosi paska meininki, kuka siellä puhuikaan hyvästä seurasta?? Väliin jää nyt ja aina.
Minulla on ollut Leimareissa mukavaa ja tunnelma on muillakin äyttänyt olevan katossa. Jos ei kiinnosta, niin ei todellakaan ole pakko osallistua. Jäin miettimään motiivejasi moiseen "mollaukseen".
  • 8 / 8
  • JarmoTre
  • 19.5.2004 17:24
Hauskaahan aina leimareissa on ollut. Tapaa tuttuja ja voi bilettää kunnolla. Nyt viime aikoina leimareitten luonne muuttunut, kun kalliita pääsylippuja joudutaan perimään esiintyjien takia. Mielestäni leimarit menettäneet juuri em syiden takia suosiotaan. Mut siellä silti tavataan, jos budjetti vaan sen sallii.