Ensisuudelma

Ajattelin ottaa tällaisen "kepeän" aiheen esille. Kuinka moni teistä muistaa oman ensisuudelmansa samaa sukupuolta olevan kanssa? Itselläni se oli järisyttävä kokemus. Itse tapahtuma ei tuntunut niin ihmeelliseltä, mutta silti kuitenkin sellainen jännä energiavirtaus kulki läpi kehon. Edelleen saan tuon saman reaktion, kun saan suudella ensimmäistä kertaa ihmisen kanssa josta todella pidän.
Joo muistan...olin about 17 v ja asuin mun faijan työn vuoksi Beriliinissä. Siellä sitten yhden tuttavaperheen pojan kanssa istuimme iltaa leirinuotiolla pimenevässä illassa. Joo oltiin puhuttu, kierrelty ja kaarreltu aihetta joten kyllä tiedettiin toistemme taipumuksista ja kun sitten siinä katseemme kohtasivat ja hetkikin oli sopivan herkkä niin vaistomaisesti huulemme alkoivat hapuilla toisiaan...totta että energiavirtaus kulki mutta virtaus loppui lyhyeen kun hampaat kolahti yhteen; auts ja nauruhan siitä sit tuli...myöhemmin kyl sit opeteltiin kunnon kielisuudelmat mut koskaan ei pidemmälle menty.
Kyllä se painui mieleen.

Olin just 18vee ja tulossa yöllä ravintolasta kotiin. Matkalla yksi nuori mies kyseli jotain, osoitetta tai tupakkaa. Ilmassa oli heti jotain outoa jännitettä joten en kiirehtinyt pois... Ensimmäinen suudelma miehen kanssa, se kun ensimmäsien kerran vihdoin tunsi lujat kasvot ja karkean parran, vahvat kädet urght...

Oli se värisyttävä kokemus! Vieläpä aivan kotitalon edessä kantakaupungissa. Juttu eteni sitten samalla tapaamisella pidemmällekin, all the way ;)
Oma ensisuudelmani oli itseasiassa kielisuudelma. Olin järkyttynyt kun intohimoinen mies työnsi heti ensimmäiseksi kielensä kurkkuuni..=)
Olen huomannut että suutelijoita on joka lähtöön. Tähänmennessä paras kokemani suutelija on nykyinen kullanmuruni, joka sekoitti aivosoluni eräänä lauantai-iltana viisi kuukautta sitten. Sillä hetkellä kun hän suuteli mua, muu maailma katosi ympäriltäni viideksi minuutiksi. Yhdestä suudelmasta alkoi siirappinen love story..=)

"älläöromanttisissa tunnelmissa"
Olin vasta 26vee, kun suutelin ensi kerran miehen kanssa. Vasta tuolloin uskalsin hakeutua homokapakkaan ja päädyin kotimaisen lentoyhtiön stuertin matkaan.. Tunne oli erittäin odottava, jännittynyt ja kepeä parransänki senkun kiihdytti lisää. Huh, ei sitä hetkeä voi unohtaa!
Juu, olin 19 ja asustelin tuolloin Italiassa. Nyttemmin kun muistelen tuota ensisuudelmaa, ihmettelen vieläkin miten se järisytti maailmaani niin suuresti. Itse tilanteen aikana olin aivan ulkona kaikesta mitä tapahtui, intohimoinen noin kymmenen minuutin suutelusessio jonka tuloksena sängyltä oltiin valahdettu petivaatteiden mukana lattialle ja huoneen laidalta toiselle.. edelleen täysin vaatetettuina :-) se oli intohimoista...
Mutta paras suutelija, no, nykyinen kultani... ehdottomasti paras nautinto omia huulia vasten.

-Mikko
Ensisuudelma... *typerä virne naamalla* Olin 18v, asuin vielä vanhempieni luona, silloinen kirjeystäväni oli käymässä, oltiin vähitellen saatu kirjeissä kerrottua enemmän ja enemmän tuntemuksistamme ja "identiteettikriisistä". Oltiin tavattu ekan kerran festareilla edellisenä kesänä ja vaihdettu siellä osoitteita...

Maattiin takkahuoneessa vuodesohvalla, oltiin just tultu baarista, käyty suihkussa ja katseltiin Kellopeliappelsiinia nauhalta. Pitkiä katseita, typerää hymyilyä, tuijotusta, odotusta. Tais jäädä leffa aika toissijaiseksi - en edes muista missä vaiheessa se loppu. Koska kun lopulta uskallettiin suudella niin tällä maailmalla ei ollu enää merkitystä...
Ensisuudelma... ruotsin laivalla. Oltiin pyöritty pari päivää yhdessä, lopulta uskaltauduttiin istumaan lähekkäin. Laivamatkalla takaisin koto-Suomeen loikoiltiin väsyneinä samassa sängyssä ja hän tuoksui paremmalle kuin mikään tai kukaan muu maailmassa. Olisin halunnut suudella häntä heti, mutta en uskaltanut. Lopulta hän tarttui hellästi leukaani, käänsi päätäni ja painoi huulensa omilleni. Olin 22 ja se oli ensimmäinen kerta kun suutelin ketään. Pelotti sen verran, etten pahemmin entinyt muuta tuntea. Muistan kuitenkin pehmeät huulet ja olon jälkeen päin.
  • 9 / 29
  • Zeppelin
  • 17.1.2003 15:52
Hmmm... ensisuudelma POJAN kanssa... Ensitapaaminen. Yöllä pimeällä parkkipaikalla, autoajelun tauolla. Hän kysyi lupaa suudella minua. Tuntui ihan uskomattomalta.. jännittikin, vaikka olin jo aikuinen ihminen. Suostuin...kaveri oli kieltämättä hyvä suutelemaan. Muutakin tehtiin...ja asiat lähtivät rullaamaan. Pian suostuinkin jo ihan kaikkeen, muuttamaan koko elämäni.
Lopulta runsaan parin vuoden suhde jäi muistoksi ensisuudelmasta pojan kanssa :)
Jaa, siitä ei itseasiassa ole kovin kauaa... Tapahtui ihan vaan baarissa kun oltiin
siinä jonkin aikaa juteltu... Sattui vähän yllättäen kun ko. nainen oli poistunut hetkeksi
vessaan ja tullessaan takaisin sitten ihan yllättäen suuteli... Mutta kyllä se tuntui
uskomattoman hyvältä vaikkei juttu koskaan sen pidemmälle mennytkään...
Ekasuudelma koin eka kertaa ollessani 24 vuotiaana eka vanhemman miehen kanssa. Hän suuteli mua aivan yllättäen, arvaas vaan, menin aivan sekaisin päästä.... menihän se jälkeen rauhallisesti pitemmälle.

"Lipoo kielellä huuliaan muistellen eka suudelmaa" :)
Eka suudelmani jätkän/ panon kans ei mitenkään ihmeellinen ollu, joten eipä se sen kummemmin mieleen jääny...

Mut suudelma ex-kultani kans jäi todellaki. Jännitti, sydän löi varmaan kahtasataa. Kaveri toi huulensa lähelle. Mä vain katoin suoraan silmiin. Hikoilin käsistä, kainaloista, aivan joka paikasta... sitten minä vein huuleni hänen huuliinsa.

Aivan uskomaton tunne. Jätkä tuoksu aivan uskomattoman hyvältä, oli tosi lutunen ja muutenki ilta oli ollu aivan ihana. Maattiin sitten loppuilta sängyllä ja tää tyyppi lähti ajamaan 3:n aikaan yöllä takaisin kotiinsa (150km)... aivan uskomaton tunne, ku halasin tyyppiä hänen lähtiessään pois. Haikea mutta ihana...
Parasta tässä oli, että vaikka tavattiin ekaa kertaa niin mitään ei tapahtunu tuon suudelman ja halin lisäksi...
Kertooko suutelun ihanuus jostain? Omalle kohdalleni on sattunut vain 2 kaveria, joita on ollut mahtava suudella. Muiden kanssa en ole halunnut suudella. Silti tälläkin hetkellä olen onnellisessa suhteessa. Ilman suukkoja.
Olin 15 ja pokasin chatista vanhemman äijän. Paneskeltiin sen autossa ja kai me sit nuoltiinkin. Ahasta oli.
Eka suudelma tytön kanssa oli kun olin 16. Kaikki lähti kirjekaveruudesta, kun tavattiin netissä ja sitten lopulta todellisuudessa.
Olin ihan sairaan hermona, mutta hyvältä tuntu silti ^_^
Mun ekasuudelma jätkän kanssa oli mahtava. Mä olin silloin 16 ja vietin villiä kesälomaa Portugalissa setäni luona. Hänellä on siellä viinitila ja apu työvoimaa. Heti alusta asti kiinnitin huomioni erääseen todella söpöön jätkään, suklaanruskea iho, mustat hiukset ja ihanat pusu huulet. Meidän välillämme oli alusta asti jotain ja jo ensimmäisellä viikolla tunsimme toisemme erittäin hyvin.
Ensisuudelma tapahtui eräänä kauniina iltana setäni rantahuvilassa. Setäni oli pitänyt grillijuhlat ja ainoastaan minä ja tämä unelmieni jätkä jäätiin huvilalle. Istuin sohvalla jätkä vieressäni. Ensisuudelma tuli luonnostaan ja yhtäkkiä vain suutelimme toisiamme. Tunne oli ihanan suloinen ja muistan sen elävästi vieläkin. Meidän välinen suhde ei jäänyt suutelutasolle vaan eteni samana yönä, samassa paikassa eitsyyden menetykseen. Olen käynyt tämän kesän jälkeen setäni luona harvemmin, mutta pidän edelleen yhteyttä unelmieni jätkään=)
Minulle tyuo merkittävä tapahtuma tapahtui vain muutama kuukausi sitten.... olin parhaan kaverini luona Tallinnassa, meillä oli koko kämppä käytössämme ja paljon alkoholia. Hänen vanhempansa olivat täällä Suomessa käymässä.... no, ilta kului viedoitten, yleisen elokuvien perään kuolaamise, nettispämmäilyn ja muun mukavan parissa. Sitten, jossain vaiheessa keskustelun ollessa siirtyneen paikkaan X (muistaakseni sen jälkeen kun tunnustin eräälle puolalaiselle nettikaverilleni kuolemattoman rakkauteni *rolleyes*) kerroin kaverilleni, että sen jälkeen kun olin nähnyt hänet korsetissa viime elokuussa, olin kuolannut hänen peräänsä. sitten, jotenkin vain päädyin suutelemaan häntä siinä olohhuoneen lattialla.... *siggh*

en sentään saanut läimäystä tai muutakaan, koska kaverini on aivan yhtä avoinmielinen kuin minäkin... vastaus oli "this is too weird" ja asia haudattiin.... (toivottavasti ei ikuisiksi ajoiksi....)

Nyt vaan on jälkeenpäin morkkis aiheesta että mitä sitä tyli mentyä tekemään... kaverini kanssa kun on se ongelma, että hän on hirveän nuori mutta sitä ei tahdo muistaa hänen seurassaan.... hän täyttää maaliskuussa 14 ja itse täytän ensi jouluna 19. *shakes head* Hävettää, tavallaan.... *sigh*
kyllä tuon muistaa. hämärä, kostea suloinen yö Scotlannissa erään linnan puistossa ja komea poika jolta sain ensisuudelmani. Olin silloin 20-vuotias ja en unohda sitä koskaan. Järisyttävä kokemus jokta ei varmaan ikinä enää voi kokea samalla tavalla. mukava muisto ja unenomainen olo kun sitä muistelee aina matkan varrella.Siitä alkoi toista vuotta kestävä seurustelumme.
Ensisuudelma tapahtui hyvän ystäväni sängyllä. Olimme tutustuneet saman vuoden syksynä lukion alkaessa. Alusta lähtien suhteemme oli hyvin avoin ja puhuimme kaikista aiheista. Tilitin hänelle useamman kerran identiteettikriisiäni ja ihastustani yhteen aivan uskomattoman upeaan naiseen, jota en millään uskaltanut pyytää ulos, vaikka tiesinkin hänen suuntautumisestaan. Sitten joulukuussa tuli puhetta, että meidän välillämme voisi olla jotain muutakin kuin ystävyyttä. Olimme illalla elokuvissa ja tunsin hänen kätensä silittävän hennosti kylkeäni. Se tuntui aivan järjettömän hyvältä... Seuraava yö meni tekstiviestejä lähetellessä ja tuntemuksia miettien. Seuraavana päivänä menin hänen luokseen kylään ja makoilimme sängyllä. Tunsin hänen kätensä jo ehkä hieman sopimattomissakin paikoissa, kun viimein uskaltauduin kääntymään kasvot kohti hänen kasvojaan. Suudelmasta tuli hyvin pitkä ja kieli eksyi mukaan kuin vahingossa. Loppupäivä meni suudellessa. Erittäin järisyttävä kokemus! Aikaisemmin, kun olin suudellut poikia, en ollut tuntenut mitään vastaavaa. Olin tuon suudelman tapahtuessa 16... Suhde kesti reilu 10 kuukautta.

Ja niin, se uskomattoman upea nainen, jota en uskaltanut pyytää ulos, on nykyään minun naiseni. ;)
Olin 14 silloin ja oltiin aloittelemassa uuden vuoden viettoa yhteisen kaverin kotibileissä. Suudelma tuli todellisena yllätyksenä, ei mitään varoitusta. Yhtäkkiä tyttö jota en edes kunnolla tuntenut käveli siihen ja suuteli. Hii, ne värinät mitä se suudelma aiheutti... Ei siitä mitään enempää seurannut, mutta oli yksinäänkin aivan ihana hetki.
Olin riparilla parhaan luokkakaverini kanssa, hän oli luokan suositun kundi ja tytöt juoksivat sen perässä. yht äkkiä kun olimme menossa nukkumaan hän tuli ja suuteli mua... olin ku puulla päähän lyöty...
Mä olin aika kännissä vappuna ja yksi poika joka oli liittynyt seuraamme tuli ja pussas mua, sitten se jäi mun syliin ja alko suutelemaan mua. Se oli jotain suurenmoista ja ihanaa. Harmi vaan, että olin niin kännissä ja yleensä kun en juo hrveesti.
Mä olin toisella luokalla peruskoulussa. Yks luokkakaveri pyys mua leikkimää niille kotii. Noh, oltiin siinä sitte leikkimässä jossain piharakennuksessa ku tän kaverin isosisko tuli mukaa ja sano et nyt leikitää kotia. Hän on äiti ja mä olen isä. Sit se veti mut viltin alle, nosti paitansa pisti mun käden sen rinnalle ja suuteli. Oli siinä ihmettelemistä! Ei se isosiskokaa ollu mua ku 2 vuotta vanhempi. Näin sain ensisuudelman tytöltä ja vähän pintaa myös
Tapasin jonkun nelikymppisen biukkomiehen chätissä. Mentiin mun luo, se haisi valkosipulille ja perunakellarille, mutta suuteli kyllä ahnaasti.
Ei tuntunut ensisuudelma kepeältä. Sitä jatkui koko yön. Tapasin ihanan nuorukaisen, jonka kanssa oli vaihdettu kirjeitä joka päivä vuoden ajan, lopulta kasvoista kasvoihin eräänä uudenvuoden aattoyönä Helsingin linja-auto-asemalla, jonne hän saapui Suomen Ateenasta. En voinut uskoa silmiäni: Onko kirjeenvaihtotoverini tosiaan noin kaunis?



Emme me vielä siinä ihmisvilinässä suudelleet, vaikka mieli paloi kovasti siihen suuntaan. Sullouduimme nopeasti taksiin ja hetken kuluttua olimme poikamieskämpässäni. Vähän ujostutti. Vähän emmitytti. Puhuttiin lämpimästi pehmoisia. Oli autuasta. Vanhanaikaisesti sanottuna lemmen liekki leimahti, ja niin kävi molemmille.



Sukko poskelle, sitten suulle, sitten kaulalle, sitten ... ja sitä jatkui tunti toisensa perään. Sitä jatkui koko yön.



Aamulla, kun heräsimme, oli kummallakin kaula täynnä niin kutsuttuja Huun puremia. Eikä aikaakaan kun leuasta ja kaulasta alkoi kummallakin lähteä nahka.



Tämä kaunis nuorukainen on siitä lähtien ollut mieheni. Vihdoin 8.3.2002 pääsimme virallisestikin naimisiin tai virallisestihan me pääsimme rekisteriin. Ja pitihän siinä maistraatin notaarinkin edessä seremonian lopuksi pikku pusu painaa rakkaimman poskelle.
Näin välikommenttina pakko sanoa: Awww, kun Juhanin viesti oli suloinen! ^_^ Ihana rakkaustarina. Ah, se ensisuudelma vei pitkälle. Onnea ja menestystä sinulle ja rakkaallesi, Juhani.
Ensisuudelmani sain 15-vuotiaana laivassa... 30-kymppinen mies pyysi kävelylle ja halusi suudella minua, ennekuin ehdin sanoa mitään, hän suuteli minua.
Minä sain suudelman oman luokan pojalta lukiossa 17-vuotiaana, talvella kun tähdet tuikki pakkasyön taivaalla, ja olin onnesta sekaisin. Vieläkin on muistiinpanot tallella silloisessa päiväkirjassa. Ja kun vielä koko koulun tytöt oli ihan lätkässä siihen poikaan... voi että kun vielä sais kokea sellaista onnea.
Ensisuudelmani pojan kanssa oli ehkä muutama sekunti ensisuudelmani tytön kanssa jälkeen, siinä rytäkässä en aluksi edes huomannut että suutelen pojan kanssa. :) Olin tuolloin 16 (eli siitä on nyt melkein vuosi), ja tämä poika oli vielä hyvä kaverini. Olimme kumpikin päissämme, ja en muista siitä kuin miltä hänen suunsa ja kielensä maistui (viinalta ja tupakalta). Jälkeenpäin koin katumusta tästä, ja sen kaverin kanssa en ole puhunut asiasta koskaan, ehkä nyt voisin tehdä, jos näen hänet joku päivä.



Sen jälkeen en ole pojan kanssa suudellut, muutamaa tyttöä kylläkin, mutta ehkä joku kaunis päivä lähitulevaisuudessa joku mukava poika ilmestyy jostain eteeni... ja sitten heräsin unelmistani karuun todellisuuteen.