Transsukupuolisuus, homous, rakkaus?

  • 1 / 14
  • GayFtM82
  • 23.4.2004 13:15
Ajattelin vaan kirjotella ja kysyä erästä asiaa joka mua on vaivannut jo ihan liian pitkään. Toivottavasti tähän joku vastaakin enkä taas joudu horisemaan ihan yksin!

Olen female-to-male, transsukupuolinen poika. Poika tytön ruumiissa. Tytöksi on kasvatettu... Tästä aiheesta voisin taas pitää luennon jos olis aikaa. Tunnen itseni pojaksi, mulla on ajatuksia, haaveita ym. himotuksia joita tuskin heterotytön päässä pyörisi, homopojille ne mun mielestäni on "luonnollisempia"...! Tästä tulee toi mun nimimerkkini, Gay Female-to-male -82.

Tästä olisi tarkoitus päästä eteenpäin, kun vähän elämänkokemusta ja itseluottamusta tulee lisää. Sitten joskus toivottavasti saan hormonihoidot - piikkejä tai pillereitä, en vielä ole täysin selvillä. Sitten siitä seuraisi äänenmurros, parta alkaisi kasvaa... Olen haikeana katsellut biologisia poikia ja miehiä, kuunnellut kun se parranajo on niin "vaarallista" ja "tylsää" ja mistä kaikesta he kehittelevätkään ongelmia...

Olen aina pitänyt miehistä, olen ollut heterosuhteessa erään miehen kanssa ennen kuin tajusin että olen TS. Aika iso kriisi siitä tuli, 2,5kk sen jälkeen kun mun rakas hylkäsi mut. Niin, nyt olen täysin tietoinen siitä että olen homopoika jolla on tytön ruumis. Loistavaa!

Mutta nyt auttakaa mua! Kertokaa mulle mielipiteitä... Kaikista eniten mietin sitä että miten biologiset miehet suhtautuu TS-miehiin? Voisiko kukaan täysjärkinen n. 25-35v. mies rakastaa nuorta poikaa joka onkin joskus ollut tyttö?

Ilmeisesti kuitenkin jaksan vielä uskoa ja toivoa, käyn homopaikoissa ja joskus harvoin eksyn heteropaikkoihinkin. Masennun aina kun näen komeita miehiä ympärilläni, aina sanon itselleni että ei tänne kannata enää tulla itseään masentamaan, ja muutaman viikon ehkä pysynkin poissa. Mutta sitten taas "vahingossa eksyn" johonkin, että jos täällä NYT olisi JOKU...!

Olen iskenyt silmäni erääseen biologiseen mieheen joka on homo. En vaan uskalla tehdä mitään koska pelkään että nolaan HÄNET. Itseni olen jo nolannut monta kertaa, se ei haittaisi niin älyttömästi... Tämä rajoittaa mun elämää silleen että joudun aina etukäteen miettimään että jos hän on siellä, mihin ikinä olenkaan menossa. Aina kun näen hänet, tuntuu että hajoan palasiksi! Säälittävää, eikö?

Olen nyt jäänyt pois ryhmästä jonka tuki olisi mulle juuri nyt tosi tärkeää, en halua nolata häntä. Olen yrittänyt unohtaa mutta nyt taas kun muutaman läheisen ystävän kanssa on tullut erimielisyyksiä ja niitä on selvitelty, taas ajatukseni harhailevat ja muistan hänet taas. Voi, ne ihanat kädet, silmät, hiukset... Ja se ÄÄNI! Ihanan seksikäs!

Olen kuullut että eräästä TS-miehestä olisi joku biologinen homomies ollutkin kiinnostunut mutta en ole uskaltanut kysyä aiheesta enempää. Mulle on jo n.vuoden verran hoettu sitä että biologinen mies tuskin kiinnostuu TS-miehestä jos ei ole hetero tai bi. Minä vaan olen niin tarkka että haluan homomiehen! Ja varmaan sen takia elän sinkkuna...

No, tästä tuli aika pitkä ja sekava tarina, yrittäkää kestää! Olen kiitollinen kaikenlaisista kommenteista, toivottavasti joku keksisi jotain mitä en ole jo kuullut.
Ymmärrän kyllä sun huolenaihees, en uskalla ruveta maalailemaan sulle kauniita tulevaisuudenkuvia. Monet varmaankin saattavat vieroksua ja oudoksua... kaikki homot kun ei ole niin suvaitsevaisia transihmisä kohtaan.

Älä kuitenkaan masennu. Itse ainakin haluan uskoa, että tuolla jossain on fiksuja ihmisiä, jotka osaa arvostaa ja rakastaa sua sellaisena kuin olet. Ihmisten ennakkoluulot pitää voittaa, se joskus vie aikaa ja kyyneliä. Mutta älä milloinkaan menetä toivoas, se olisi typerää!!! :)

Tsemppiä kovasti. Toivottavasti löydät jonain päivänä jonkun!
Wau. Ja minä kun luulin että mun elämä oli monimutkaista. Ihan vaan varmuuden vuoksi pieni kertaus:

olet siis fyysisesti tyttö, joka kokee olevansa poika, mutta homo sellainen - menikö oikein?
  • 4 / 14
  • Zetazeta
  • 23.4.2004 23:36
Tietääkseni on aika yleistä, että transsukupuoliset ovat myös homoseksuaaleja. Siis juuri niin kuin sinäkin. Varmasti esim. trans-tukipisteestä löytyy ihmisiä, jotka pystyvät auttamaan sinua mietteissäsi.

Sinunkin esimerkkisi osoittaa hyvin, miten sukupuoli-identiteetti ja seksuaalinen suuntautuminen ovat kaksi periaatteessa toisistaan riippumatonta asiaa.


Tsemiä!
"Tietääkseni..." Et sinä sitten kovinkaan paljon tiedä. Transmiehistä erittäin pieni vähemmistö on homoja, mutta niitäkin on. Suurin osa, kuten muustakin väestöstä, on bi-seksuaaleja ja loput umpiheteroja.

Sen sijaa transnaisissa on yllättävän paljon lesboja. Se ei tosin kuulu tähän asiaan, joten emme puhu siitä sen enempää.
GayFTM82: Tämä on niiiiiiiiin väärä palsta ruveta tuota asiaa setvimään! Hoida ensin prosessisi alkuun ja ala sitten vasta tutkailla pikkuasioita, jollainen koko seksuaalisuus on sukupuolen korjausprosessin rinnalla.

Sitä paitsi: seksuaalinen suuntautuminen on liikkuva... voi olla, että vuosien saatossa mielesi muuttuu johonkin suuntaan, maailmasi avartuu tms. Jos olet yksisilmäisesti kiinnittänyt katseesi homoyhteisöön, ei sinulle kukaan voi luvata ruusuista tulevaisuutta... Se on julma jengi! Anna ajan kulua, hoida itsesi ja ota laput silmiltä. Lycka till.
  • 9 / 14
  • Aika100%hine
  • 14.5.2004 16:40
Mun mielesta on ihaa selvaa, etta tottakai sina haluat homomihen, etka heteroa, ei se oo mitaan rajottuneisuutta vaan johtuu siita etta sina haluat miehen joka tykkaa susta siksi koska oot mies, siis haluat homon, siina se! Melkosista neiti-ihmisistaki muutamat homot tykkaa, mutta kylla keskimaarin miehista. Jos meet miehena lapi, niin varmaan saat homoseuraa "siina mielessa". Kehottasin satsaamaan ulkonakoon, jotku mun tuntemat FtoM:at on aika samaa luokkaa kun raskaimman sarjan rekkalepet! Salille siita, hormonit aikanaan tulee jeesaamaan kummasti (voit ottaa lisaksi viela kuuriluontoisesti tabuina Metandrostenolia, Anapolonia ja piikittaa Nandrolonia ja vaikka Sustanonia)! Jos oot pullea niin sitte laihuta akkia. Bi-ihmisetki keskimaarin tykkaa molemmista, muttei "valimuodoista", muuten, siis taa kaikki ulkonako/elkeet/maneerit/SIINA mielessa. Eri asia tietty naa kaikki "kauneus" tulee sisalta pain, jutut. Kylla se niin on etta ulkonakoon sita fiksahtaa, sitte nussii, ja sitte alkaa tuntemaan ihmista ja huomaa johtaako juttu pitemmalle. Joskus toisinki pain, tutustuu ihmiseen, huomaa etta tohan onki hyva tyyppi ja tutustuu ja sitte vasta nussii...
Edelliseen viestiin: no huhhuh. Aika raadollinen maailmankuva. Scenellä suurin osa varmasti ajattelee noin, mutta toivottavasti ei kaikki vähemmistöryhmään kuuluvat.



Minäkin saan ulkonäölläni kaadettua melkein kenet haluan, mutta jälkeenpäin on hieman tyhjä fiilis. Vähän kuin olisi juonut pullollisen wc-ankkaa, puhdasta tuli mutta vähän turhan perusteellisesti... Yritän pyrkiä huonoista tavoistani eroon, mikä ei kuitenkaan ole ollut ihan niin helppoa kuin voisi luulla. Vaan yrittänyttähän ei laiteta.
Ulkoisen habituksen voi ehkä saada kuntoon, mutta ongelmaksi jäävät intiimielämässä tarvittavat sukupuolielimet. Niitä ei nykylääketieteen konstein saada tarpeeksi hyvin toimimaan. Ja homot ovat vielä kovia juoruamaan ja piirit ovat pienet. Ja siinäpä se sitten olikin. Valitettavasti.
Sitten kun saat monta muuta asiaa ja itsetunnon kuntoon, voit kävellä niiden juoruilijoiden yli. Ole ylpeästi se söpö homopoika joka oli ennen tyttö! Ainakaan minun silmissä siinä että homopoika on ennen ollut tyttö, ei ole mitään häpeällistä. Lähinnä eksoottista ja erilaista. Minulle (toppina) ei suuremmin olisi väliä miten täydellisesti toimivat ne toisen vehkeet ovat, moni bottomi-poika ei kuitenkaan käytä niitä kuin lähinnä pissaamiseen.



Transtukipisteestä varmasti löytyy ihmisiä jotka voivat tukea sinua ja ohjata oikeille auttajille. Henkisten ja fyysisten asioiden suhteen.Tärkeimpänä sellainen psykologi jolle trans-asiat ovat tuttuja.



T. homopoika jolle kyllä kelpaisi "entinen tyttö"
Kaipa nuori, nätti ja hoikka saattaa kelvatakin kertakäyttöiseksi panopuuksi, mutta iän karttuessa kolmenkympin kolahdus on varmasti vielä sata kertaa pahempi kuin yleensä. Edes nuoren, nätin ja hoikan takia ei homo rupea sietämään muun homoyhteisön painostusta, joten kertapanot hoidetaan muilta homoilta salassa, eikä kukaan halua julkisesti tuntea. Ystäviksi tekeytyviä tirkistelijöitä on olemassa, mutta pitemmällä aikavälillä heidän seuransa vain satuttaa.



Siitä sitten, että eikö asia muka voi koskaan olla toisin, voi todeta, että onhan niitä satavuotiaiksi eläneitä ihmisiä ja identtisiä kolmosiakin oikeasti olemassa.
Tämä threadi oli vanha kuin taivas mutta vastaan tähän koska haluan tuoda esille pari näkökulmaa siltä varalta että joku asiasta kiinnostunut tämän kaivaa esille arkistojen uumenista.

Transihmisen todellisuus on kaukana ruusuisesta mutta ei liene myöskään ihan niin mahdotonta kuin pari kirjoittajaa antaa tässä ymmärtää. Meitä kohtaan on ihmisillä ennakkoluuloja heidän seksuaalisesta suuntautumisestaan riippumatta, ja joillekin transsukupuolisuus on epäilemättä turn off, mutta ei läheskään kaikille. Tiedän hyvin monia transsukupuolisia joilla vientiä riittää tai he ovat onnellisessa parisuhteessa. Niin homo-, bi-, pan- kuin heteroseksuaalien kanssa. Jos kemiat kohtaa, värkit on järjestelykysymys. :) Ja sitä paitsi aina ei kukaan saa juuri sitä johon on ihastunut, riippumatta siitä onko homo vai hetero, cis- vai transsukupuolinen.

Toki ulkonäöllä on aina jonkun verran väliä, mutta kauneuskin on katsojan silmissä. Ei kaikkien miesmaku rajoitu ken-nukkeihin, eivätkä kaikki ole niin pinnallisia että ulkonäkö olisi edes se tärkein kumppanin valintaan vaikuttava asia. Jos Aika100%hine, Örkki ja heidän kaveripiirinsä kiinnitättävät huomiota pelkkään ulkonäköön, ja vieläpä tietynlaiseen, ei se tarkoita sitä että samanlaisia ovat kaikki tämän planeetan (homo)miehet. Ei ole tietysti mitään väärää siinä että tykkää hoikista nuorista miehistä, mutta miksi pitää mennä väittämään että kellekään ei kelpaa mikään muu?

Ja testosteroni kannattaa hankkia ihan hormonipolilta, tai ainakin tutustua huolellisesti asiaan ja oikeaan annostukseen eikä vetää kaikkia hormoneja mitä saa netistä tai punttisalin nurkan takaa haalittua. Käy äkkiä huonosti, esim. maksa sanoo poks. Siinä ei varmaan sitten sixpäkki enää paljon mieltä lämmitä.

Prosessin edetessä ei jää miksikään sekasikiöksi tai miehen puolikkaaksi. Muutaman vuoden testosteronin käytön jälkeen ei ehkä enää ole mikään "söpö poika", on hyvin mahdollista että on karski karvainen äijä, siinä missä Y-kromosomin kanssa syntynytkin. ;)

Asiantuntevampaa vertaistukea transmies saa täältä: http://www.wtftm.org/index.php

Ps. Tässä on kaveri joka elättää itsensä tekemällä aikuisviihdettä, jonka suurin käyttäjäryhmä ovat homomiehet: http://en.wikipedia.org/wiki/Buck_Angel

pps: https://medium.com/the-nib/orientation-police-fccd8118b6f9