Blondaus aineita

  • 1 / 6
  • TekoBlondi
  • 6.5.2004 23:26
Mulla on pikku ongelma...



Tykkään olla blondihiuksinen. Mutta kaupan väreillä hiukset jää AINA silleen ikävän keltaisiksi :(



Mutta sitten kerran sain yhden tuttavan kautta kokeilla parturien käyttämiä blondaus-ainetta. Ja tulos oli IHANAN blondi!!!



Kysymys kuuluukin: saakohan tuollaista parturien käyttämää blondaus-ainetta ostettua kotiin? Parturissa toimenpide maskaa kait aika paljon (ja vie aikaa!)...
  • 2 / 6
  • toy boy
  • 7.5.2004 12:41
Etsi blondauspaketti, minkä sävyn nimi on tuhkan vaalea. Se peittää aika kivasti hiusten keltaisuuden. Pelkkä blondaus kun yleensä ei riitä, vaan hiuksen punainen pigmentti jää ikävästi sävyttämään lopputulosta sinne keltaisen suuntaan. Jos lopputulos ei tyydytä, niin osta kampaajalta lilaa tai hopeista shampoota, jolla voi häivyttää loputkin keltaisuuden rippeet. Niin, ja töölössä on kampaamotukku, josta saa kuka tahansa ostaa kaikkia kampaamotuotteita. Valitettavasti en nyt osoitetta muista, mutta kyllä kysyvä löytää!
  • 3 / 6
  • Jossain
  • 7.5.2004 23:16
Jooh...Töölöst löytyy tukkuliike...Se on jossain siin Eduskuntatalon ja Manalan kulmil...Mäkään en muista osotetta...
  • 5 / 6
  • Kyselijä!
  • 9.5.2004 22:37
Hei! Kiitti linkist! Tosi hienoo!



Onx joku kokeillu tota HirStorest löytyvää WWW Infinité blondailuainet? Oliks hyvä?
  • 6 / 6
  • Erik30v
  • 11.5.2004 8:48
Olen joskus itsekkin kokeillut blondailua. Kaveri neuvoi että ensin värinpoisto ja sitten itse blondausväri niin tulee parempi tulos.