Tekemisen puutetta... Ideoita?

  • 1 / 4
  • Jukka
  • 6.5.2004 22:39
Oon ex-pat suomalainen Barcelonasta, jossa oon nyt majaillu kohta puoli vuotta, sita ennen siella taalla, Kreikassa vilahti vuosia. Taalla alkaa nyt Homotaivaan alkuhuuma pikkusen menna ohi. Jotenki siita on tullu niin arkipaivasta etta baareja ja diskoja joka paiva taynna vakea, Alan saunoja auki 24h, kesaaki pukkaa ja rannalta lahtee helposti herkkuja kainaloon,jne, eli "aina saa"! Miettiny oon, etta mihin ihmiset oikeen kuluttaa aikansa? Mina en oikeen ossaa muusta innostua kun juomisesta ja nussimisesta, hiukka karjistettyna. Kulttuuritarjonta taalla on ihan mieleton. Eli vapaa-aika on menny baareissa ja saunoissa. Nyt haluttas teha jotaki muuta (saa liittya TIETENKI homoiluun!), mutta en tiia mita se olis. En oo kotona viihtyvaa tyyppia. Onko ideoita? Jotaki kivvaa puuhaa...
  • 3 / 4
  • jartsu
  • 7.5.2004 19:39
Ryhdypäs tarjoamaan siivous-, kaupassakäynti- yms. apua iäkkäille ja yksinäisille homoille ja lesboille, joita löytyy varmaan pilvin pimein. Tuntisit itsesi ehkä tarpeelliseksi ja oppisit uusia asioita ja tapoja nähdä maailmaa. Joku voisi vanhus voisi olla kiinnostunut kuulemaan edesottamuksistasi ja mahdollisesti voisi vähän neuvoa kun tunnut olevan vähän hukassa arkielämän suhteen.
  • 4 / 4
  • Dumbfonded
  • 7.5.2004 22:32
Johan oli taas _pikkusen_ omituinen juttu... että täältä härmästä asti pitää kysellä, mitä tekisin Barcelonassa kun muuta ei keksi kuin hässimistä. Olen sanaton, sori...