Poikakaverin taltuttaminen

  • 1 / 3
  • Tomas
  • 5.5.2004 12:47
Kuherruskauden jälkeen poikakaverini alkoi vedättää ja käyttäytyä ajoittain häijyluontoisesti. Tilanne kärjistyi hänen yritettyään hyökätä teräaseen kanssa kimppuuni. Minulla paloi pinna lopullisesti. Annoin kaksi vaihtoehtoa. Käskin hänen joko välittömästi pakata kamppeensa ja muuttaa pois omistusasunnostani taakseen katsomatta tai sopeutuvan siihen, että minä rupean vanhakantaiseksi perheenpääksi. Poikakaverini kyllä kovasti pyyteli anteeksi, mutta tein selväksi, että pelkkä anteeksi pyytäminen ei riitä.



Nyt elämme jo viidettä vuotta suhteessa, jossa on tuon käännekohdan jälkeen ollut nollatoleranssi poikakaverini vedätysyrityksiä, päänsärkyjä, elvistelyjä, miehistelyjä ja kaikenlaista muuta häiriköintiä kohtaan. Seksuaalinen puoli toimii loistavasti ja muutoinkin sujuu hyvin. Kohtelen häntä hyvin, mutta kuitenkin tehden selväksi sen, että minä viime kädessä päätän meillä asioista. Tilanne on avoimesti saatettu lähipiirimme tiedoksi.
  • 2 / 3
  • Public eye
  • 5.5.2004 13:40
Jos tuo on järjestely, jota kumpikin ('perheenpää' ja 'poikakaveri' kuvaavat hyvin tilannetta) parisuhteeltaan kaipaa ja odottaa, onnittelen! Vakka on kantensa löytänyt.



Itse en kestäisi moista päivääkään - vakkana enkä kantena.
Onks tää nyt joku S&M sävytteinen Disney- satu? Vähän oudolta toi lopputulos kuulostaa, siis se hyökkäs sun kimppuus teräaseen kanssa? Ilmeisesti ihan tarkoituksena satuttaa sua? No se sun poikaystävä ois ehkä ennemmin kaivannu terapiaa ja jotain lääkitystä, kun jotain viktoriaanista isä-poika suhdetta.



Vakka on kyllä ilmeisesti kantensa löytänyt. Jos juttu toimii teille tosi hyvin, niin mikäs siinä. Mua kyl vähän hämää, et miten tää keskustelunavaus liittyy mihinkään mitenkään. Mua vähän hämää kyllä toi "taltuttaminen", onko sun tarkoituksena antaa jotain parisuhdeohjeita vai haluatko itse elvistellä jollain alistamissaavutuksella?



Tarkotus ei ollu olla ilkee, mut ehkä vähän sarkastinen ;) Mä en nyt vaan ymmärrä koko pointtia suoranaisesti.