100% gay?

käykääpä osoitteessahttp://www.thespark.com/gaytest testaamassa miten homoja oikeasti olette...se on englanninkielinen, ja hauska...
TheSpark's Gay Test will tell you how gay you really are!

(mielenkiintoisia ovat myöskin bitch- ja raskaustestit...)
kiitti gogboot testistä!

Nyt tiedän missä mennään. Mitäs ootte mieltä otanko vakavasti 56 % tuloksen?
Olen tollanen parikymppinen poitsu, joka varovasti availee kaapin ovea joskus
Minulla testi tilttasi kesken. Mitähän siitä pitäisi ajatella?

Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, webmaster@staff.thespark.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.22 Server at test3.thespark.com Port 80
Uuups. 73 prossaa. Tarttis varmaan petrata, että joskus pääsis täyteen sataan ;)
Älä siellä kaapissa luuraa. Ulos vaan rohkeesti. Kerran kirpasee, mutta ei tartte enää salailla. Jos ystävät katoaa, ei ne oikeita ystäviä ole koskaan ollutkaan...
Heh!
Olipas aikas korkea tuo miun=) 74% homo...
Ei tosin mikään yllätys, mutta aikas huvittavaa silti =)
Ilmankos miehet jotka aina niin etsii noita heteronoloisia eivät oikein onnistu. LOL se taitaa olla tuo neonkyltti niskantakana jossa vilkku pinkki kolmio...
You are 59% GAY!

The typical gay-man is only 52% gay!

...että silleen...
52% = typical gay?

Minä olen keskiverto homomies?? O_o;;

Pelottavaa...
You are 70% GAY!
..tiedä nyt mitä tästä ajatella - suunnatonta ylpeyttä vaiko kaappiin takaisin :-)))

Ja kyllä - minä tunnistin sahan. :-)
71 % - viel on matkaa 100 %... - toisaalta prossat on liian korkeat että vois kääntyä takas?
64 %, mikä on aika loistava tulos ottaen huomioon, etten ole vielä tullut ulos kaapista, enkä ole koskaa suudellut toista poikaa tai muuten pelehtinyt.
Jännää että mittaukset alkaneet toukokuusta eikä yhtään 100 % homppelii ole ilmaantunut. Tarkoittaako tämä sitä, että jokaisessa miehessä on jonkin verran heteroa (yl. sanotaan että jokaisessa miehessä on jonkin verran homoa)?
You are 63% GAY!

Ajatella, niin vähän vaan. Pitääköhän tästä lähteä homostelukurssille, että saisi parempia arvosanoja... :D
According to the Gay Test...
You are 58% GAY!

Eräässä suomalaisessa testissä sain 51%. Eli aika perushomppeli olen, näiden kahden tekemäni testin perusteella :)
According to the Gay Test...
You are 66% GAY!

ei mikään paha siis, vai?! nelosen sivuilla oleva testi antoi aika samalla lailla...
62% gay. Voiko tästä nyt muka sitten jotain päätellä? Millaisia tuloksia heterot saavat, jos homojenkin prosentit näin heittelevät.
You are 81% gay! Ei ollut yllätys...hauska testi lepakollekin ;-) Kuusivuotiaana koin ensi-ihastuksen ikäiseeni tyttöön...ja vuodet on vierineet eteenpäin yli 30-vuotiaaksi ja sama meno jatkuu...
53% lesbo. Niin sen kyllä pitää biseksuaalilla ollakin, vai mitäs sanotte?
Kävin tekemässä testin, pääsin keskitasoa korkeamalle.

Tulos oli 59% Gay :D
You are only 52% GAY!

The typical gay-man is 53% gay!


Ihan ok tulos kaappipojalle... =)
47% lesbo.... ihan hyvin kai bisksuaalilta.... *shrug*

Saattaa kohota lähiaikoina.... *wink wink*
69% hommeli oon, liikaa tuli ja törkee nummerokin. Kai sitä pitää heteroks kääntyä... =)
Voi, voi...vaivaset 64% testin mukaan, mahtaahko pitää paikkansa, tunnen itse olevani tasan sadan prossan GAY.
No voi jestas. Mä oon 63% hoooomoo.



Mäpäs varsinainen hinttapulla oon ;) Kai toi on ihan hyvä luku mulle...ehkä se 100% ois vähän liikaa.