Se ihana kevät taas täällä ...

Istuin tuossa kirjastomme lukusalissa.Vastapäiseen tuoliin istuutui nuori 20-30 vuotias mies.Mikä mies!Kuin pieni kerubi .Mulla heti hormoonit jylläsi ,sydän löi tuhatta ja sataa... En voinut olla silloin tällöin vilkaisematta sitä kundia.No ,hän siirtyi muualle(toivottavasti en sitä aiheuttanut). Ajattelin ,että onneksi .Alkoi jo hiukkasen heikottaa.Sain istua ´rauhassa hetkisen ,kun viereeni istui oikea komistus .Alkoi olla jo taju kankaalla.Selailin lehteäni kuin huumeessa. ...Vastapäiseen tuoliin istuutui varsinainen sydäntenmurskaaja.Ajattelin,että nyt on lähdettävä ennenkuin saa ambulanssilla viedä.Hoipuin kotiini.On muilla tälläista keväällä?Miks keväällä kundit vaikuttaa noin?Miehenä en edes lisäänny...
oon huomannut saman jutun. varsinkin kun vähän aikaa kattelee jotakuta niin sit aina kun se siirtyy lähemmäs niin jopa alkaa sydän hakata.
mulla on vielä semmonen tilanne et mun luokalla on eräs poika johon oon ihastunut. yleensä siis kaikki pysyy kohtuudessa mutta jos se tulee vastaan niin ettei siinä ole muita niin silloin kyllä meinaa verenpaine nousta. varsinkin jos ihan yllättäen tulee niin että ihan säikähtää :)

mutta ei kai tämä ole ollenkaan huono asia? paitsi jos nyt jotain sydänkohtauksia alkaa tulla :) ei sentään kai.
  • 3 / 40
  • pauligue
  • 21.4.2004 14:42
Onneksi mun luokalla ei ole mua säväyttäviä tyyppejä. Tulisin hulluksi. Tosin mun tutor-luokalla on yksi tosi ihana tyyppi. Meinasin pyörtyä, ku olin niiden yhellä tunnilla ja "jouduin" ojentamaan sille paperia ja ku se katto silmiin ja kiitti... ja pumppu joutu koville.... Saatikka ku pääsin tän ja toisen ihastukseni kans samaan hissiin. Tää kyseinen jätkä seisoin hississä alle puolen metrin päässä kasvot minua päin... Olin aivan taivaassa, vaikka jännitti niin pirusti. Ei oikein tienny mihin kattoa. Teki mieli vain halata tätä tyyppiä.

ps. Kevät on saatanasta!
Oikeesti kaikki keväällä ja kesällä on niin kauniita ja rohkeita. Helsingin kadut vaan yhtäkkiä täyttyy mitä komeimilla miehillä. Pistää oikein kuolan valumaan... ja tietty vielä vihastumaan! Ne on kuitenki heteroita kaikki! Pirkule!!!

Mihin ihmeessä kaikki komistukset katoaa talvella???
Sitten kun on bf, niin tällaisten komistusten näkeminen vituttaa entistä enemmän! Muuttuis kaikki rumiksi niin ei tarvitsisi enää vaivata päätään noilla adoneilla.
Katsoa saa vaan ei kosketta ;) Miten must kyl tuntuu et valtaosa niistä adoneista joita mä tsiigailen, kyl kattoo vähän takasinkin, et homoja ois. Osa on kyl varmaan heteroita, jotka ottaa sen kattelun kohteliaisuutena, tuli se sit naisilta tai miehiltä.

Ei mua kyl niin paljoa vituta, et hyvännäköset ihmiset kuoriutuu talvipalttoistaan yms. onhan niitä kivempi katella, jopa vähän rumemmatkin näyttää kesällä paremmalta :D
Kevät ja kesä on ihan plussaa vaan.
  • 7 / 40
  • TwistDrill
  • 22.4.2004 8:55
Hei Kynteli, tekstistäsi tuli tosi hyvälle tuulelle! Aika hyvä kuvaus kevään ja valon lisääntymisen aiheuttamista viirauksista sitä paitsi..! ;)!
Hei, TwistDrill

Olipa hauskaa ja sydäntälämmittäävää ,että tekstini teki mielesi iloiseksi ja hyvälle tuulelle. On aina ilo ilahduttaa .Iloisia viirauksia sinulle ja tietenkin kaikille muillekin .
  • 9 / 40
  • Zetazeta
  • 26.4.2004 21:19
Totta tosiaan iloinen kirjoitus! Minuunkin naisena kevät vaikuttaa elähdyttävästi. Huomaan hameiden mittojen lyhenevän, oi voi, nilkkoja siellä täällä ;) Tuntuu, että ventovieraatkin katsovat pidempään. Vaatekaupassa myyjä hymyili omituisesti pari kertaa... Ihan huvittaa - onko ihminen näin voimakkaasti auringonvalon ja hormoniensa pompoteltavissa?
Ihmiset oikeesti on kyl auringon ja valon pompoteltavissa aika raskaasti. Mä ainakin taidan olla. Kevääl on kyl se huono puoli et tunteet on kyl vähän turhanki pinnas, mut kylhän niitä maisemia huonotuulisenakin kadulla kattelee ;)

Onneks kesä on kuitenkin jo lähellä...
Minä taas tulin huonolle tuulelle tuosta Kyntelin kirjoituksesta. Mikään muu ei ole mielessä kuin seksi, hohhoijaa. Just tyypillistä homomeininkiä. Onneks on poikkeuksiakin olemassa.
En varmaan koskaan tule ymmärtämään, miksi ihmiset kirjoittelee tuollaisia juttu kuin Mjoa yllä.

Eli luetaan keskustelu ja ainoa kommentti on sitten että onpa pöljä keskustelu. Miksi osallistua jos ei kiinnosta????

Toinen juttu on sitten tämä ainainen oman pesän likaaminen haukkumalla joka välissä homot seksiaddikteiksi / neideksi / tyhjäpäiksi / trendipelleiksi.

Ehkä pitäisi perustaa oma alue "Homojen morkkaaminen" tai tässä tapauksessa Mjoalle "Jos mä en puhu seksistä niin ei sitten kyllä muutkaan". Ja kun seksistähän tässä ei edes ole puhuttu.
Nimim. Aaaargh: itsehän juuri haukuit minun kirjoitukseni. Vain sinä siis saat arvostella toisia?

Minä nyt vaan tulin tästä huonolle tuulelle ja kerroin sen. Eikö sais sanoa, mitä ajattelee? Suomi on vapaa maa ja mielipiteensä saa sanoa. Lisää perustelujako sulle pitää olla? No, tässä nyt pikaisesti muutamia:

Ei ole morkkaamista se, jos sanoo totuuden. Ja tämäkin ketju osoittaa, että suurimmalle osalle homoista ei päähän mahdu paljon muuta kuin seksi. Kirjastossa kirjat ovat sivuseikka, ei ole edes aikaa keskittyä niihin, kun kaikki paikat ovat täynnä kiihoittavia miehiä. Eikö tuollainen elämä ole aika rankkaa loppujen lopuksi?

Myös se tuli taas esille, että homoille kelpaa melkein kuka tahansa miessukupuolen edustaja. Itse en kyllä kirjastoreissuillani näe yleensä ketään mielenkiintoista miestä ja sytyttäviä miehiä on muutenkin vain todella vähän. En ole kiinnostunut joka ukkelista.

Enemmän kirjoituksia aivojaan käyttäviltä miehiltä, joille seksi on vain yksi asia muiden joukossa toivon minä.
Tuota, pahaa tuultaan voi tietysti purkaa monella tavalla, mutta pientä rajaa...

Itse en todellakaan ole seksiaddikti enkä etsi kaupungilla liikuskellessani seksikumppaneita - sellainen on jo valmiiksi kotona ja toiseen en vaihtaisi enkä vaihtelua kaipaa.

Silti kaupungilla ei voi kevään tullessa olla huomaamatta komeita uroksia, jotka ovat kuoriutuneet talvikerrostumiensa alta ja jotka aurinko ilmeisesti muun luonnon tavoin saa ikäänkuin puhkeamaan kukkaan.

Kyllä viehättävistä kanssaihmisistään voi nauttia ihan visuaalisesti ilman, että havittelisi heidän kanssaan minkäänlaista lähempää tuttavuutta. Itse asiassa illuusio mitä todennäköisimmin valtaosassa tapauksista rikkoutuisi välittömästi, kun ihailun kohde pääsisi sanaisen arkkunsa avaamaan.

Valo ja lämpö nyt vain saavat ihmisen hormonitoiminnan heräämään ja mikäs sen hauskempaa, kun ei päästä niitä hormonejaan aivan täysin tilanteen herraksi.
Mjoan purkaus ON kummallinen. Yhdyn Public E:hen siinä, että visuaaliset nautinnot piristävät päivää. Toisinaan mietin, ovatko seksiaiheisiin kirjoituksiin hyvin jyrkästi ja moralistisesti suhtautuvat ihmiset itse oikein sinut oman seksuaalisuutensa kanssa, mutta en nyt missään nimessä lisä-ärsytystä välttääkseni mene väittämään, että Mjoalla olisi toinen jalka kaapissa tms. (Toki ihmiset lienevät eriasteisesti eroottisia, joten luulen ymmärtäväni, jos jotakuta seksiaiheet kyllästyttävät.) Minulle erotiikka ei vain nyt satu olemaan mitään sellaista, joka lyö tajuntaan kerran vuodessa ja silloinkin makuuhuoneen puolella. Kyllä siellä kirjastossakin voi himottaa :D

Minua ei myöskään haittaa, vaikka joku saisi minkälaisia kicksejä minun katsomisestani, olipa kyseessä sitten nainen tai mies, baarissa tai kirjastossa.
Täs ei taidettu puhuu seksistä ees, vaan ylipäätänsä siitä, että kevät ja kesän esiintuleminen yleensäkin ottaen on virkistäviä ilmiöitä. Mua vähän ärsyttää se että Mjoa pilas muuten niin hyväntuulisen ja kevyen keskustelun tääs hyppäämällä mailin ohi pointista ja valittamassa taas jostain, mistä homot todellakin omaa pesäänsä yleensä likaa.

Siis, kaikki toteuttaa seksuaalisuuttaan omalla tavallaan. Ja mun mielestä on kyllä järkyttävin väite on Mjoalla se, että homot tarttuis jokaiseen kakslahkeiseen. Just joo. Karmee stereotyyppi joka vaan vahvistaa homofoobikkojen ennakkokäsityksiä. Eniten kyl maailmassa ärsyttää just heteromiehet, jotka kuvittelee samaa kuin Mjoa, et heti ollaan kiinni käymässä, kun tavataan. Ääk. Heteromiehistä kyl 95% on semmosia olentoja ettei vois vähempää kiinnostaa, sama kyl pätee ihan homoihinkin....

Oma kulta paras kulta.
Mä en ymmärrä sitä, että kaikkien pitäis olla vaan niin yli(teko)pirteitä ja niin yli(muka)hauskoja. Kevät tulee ja on niin ihanaa ku saa katella äijiä kadulla ja aurinko paistaa. Sitten jo joku sanoo oman erilaisen näkemyksensä, niin käydään heti kimppuun ja syytetään negatiivisuudesta ja hauskanpilaamisesta. Ehkä teille aina niin (muka)pirteille pitäis olla oma palsta ja siinä teksti: negatiiviset kommentit kielletty. En varmana lukis saatikka kommentois. Ei elämä ole niin yksinkertaista.

Kynteli vois kertoa, missä on sellainen kirjasto, joka pursuilee puoleensa vetäviä ukkeleita. Vai onko syy sittenkin se, että homot ovat kiinnostuneita lähes joka miehestä. Eikö se juuri sitä tarkoita, jos ei pysty edes lukemaan, kun kaikki miehet saavat pään sekaisin.

Sitten teille seurusteleville: onko mielestänne reilua, että intoilette muista miehista (naisista) ja vielä oikein kehuskelette sillä. Minusta se on aika loukkaavaa kumppania kohtaan. Eri asia, jos on yhdessä sovittu ns. vapaa suhde, mutta muussa tapauksessa ajatelkaa vähän myös kumppaninne tunteita. Vaikka ei mitään fyysistä kontaktia olisikaan.
Mun mielestä on täysin eri asia katsoa pitkään kadulla kivannäköistä tyyppiä ja mennä kotiin oman kullan luo kuin käydä naimassa sitä toista tai pettää henkisesti. Siis osaatko sinä, Mjoa, erottaa mielessäsi emotionaalisen, romanttis-eroottisen Sitoutumisen ja visuaalisen nautinnon, jota toisten ihmisten katsomisesta viriili ihminen saa?! Ihmiset ihailevat ja kuolaavat usein kohteita, joita eivät koskaan edes halua saada itselleen.

Minä en ainakaan edes haluaisi kumppania, joka on eroottinen tosiaan vain siellä neljän seinän sisällä ja muuten kuollut kuin kala. En silti tarkoita, että kannattaisin vapaata suhdetta. Tarkoitan sitä, että on yli-ihmismäistä vaatia itseltään sellaista "uskollisuutta", ettei edes KATSO toisia! Hei come on...

Sitä paitsi Kyntelin kirjoitushan oli tarkoituksella humoristinen. Ei sitä voi tosikkomaisesti niin lukea, että ahaa, "eikö tuo pysty edes lukemiseen keskittymään". Kyntelillä oli pelissä hieman itseironiaa, kun niitä komistuksia tuntuu yhtäkkiä kävelevän vastaan koko ajan. Eri nyansseja et tainnut tekstistä kovin hyvin tunnistaa?

No, minä ainakin löysin Kyntelin kirjoituksesta pirteää samastuttavaa, koska minuun kevät vaikuttaa samalla tavalla :)
Heippa,

Mielenkiintoista ,että kirjoitukseni kirvoitti vilkasta ajatustenvaihtoa.Hyvä silleen ...
Kevät virkistää meitä useimpia sekä fyysisesti että henkisesti.Toisia tekee murheelliseksi.Me olemme sillai biologisia olentoja.Nostaako biologia tunteemme siitä voidaan olla eri mieltä? Ainakin niin tiede sanoo kyllä.
Se ,että nauttii visuaalisesta kauneudesta ,ei tarkoita sitä ,että kulkee kanki kovana (kirjastossakin ).Kauneudesta voi nauttia muuten vain itse kauneuden vuoksi.Keväällä vain kaikki tuntuu kauniimmalta.
Seksi ja sänkyynmeno ei tarvitse olla aina mielessä .
Kauneus on nauttimista varten ja jokainen on tavallaan kaunis. Annetaan kauneuden ilahduttaa ja elävöittää jokapäiväistä elämäämme !!! Onpa se sitten vaikkapa kirjastossa . ... ja jos elämäni mies sitten sattuu istumaan vastapäätä minua kirjaston lehtisalissa, niin mikäpä minä olen kohtaloani vastaan taistelemaan.
Sehän on juuri sitä henkistä pettämistä, jos tuijotellaan kuolaten toisia ja kuvitellaan niitä sängyssä. Kysymys: haluaisitko Zeta Zeta itse, että miehesi katselee toisia miehiä kadulla, kirjastossa jne? Mä en ainakaan innostu asiasta. Vielä pahempaa kuitenkin olis, jos hän oikein kerskuu muille, että kiihottui, kun näkin komean kundin. Jos ei mitään tosiaan näille petollisille ajatuksilleen voi, niin pitäköön edes omana tietonaan. Mutta tää koskee siis vain seurustelevia ja nimenomaan tosissaan seurustelevia eikä vapaaassa suhteessa eläviä.

En kyllä tajunnut tuon aloitusjutun ironiapuolta ja en tajua vieläkään, koska siinä ei mielestäni ollut sellaista.
No voi hellallettat! Nyt on jollakulla kyllä ruuvi niin kireellä että kohta poksahtaa joku paikka. Oikein hyvää menestystä vaan seurustelusuhteelle, jossa näköhavaintokin on kielletty, saati sitten (hui!) kerrassaan sitä seuraava ajatus!
Mjoa, ensiksikään minulla ei välttämättä tule koskaan olemaan miestä, koska olen nainen ja pidän naisista. Mutta se ei ollut se pointti. Aivan kuten jo aiemmin kirjoitin: en todellakaan haluaisi seurustella ihmisen kanssa, joka näkisi eroottista viehättävyyttä vain minussa. Mielestäni sellainen olisi melko mahdoton ja luonnoton tilanne. Ihmisen vietit ja näköaisti eivät ole mitään konemaisia on/off -tiloja, jotka voi säätää kohdistumaan vain yhteen kohteeseen kerrallaan. Kyllähän sinäkin, Mjoa, varmasti tunnistat erilaisia eroottisen mielihyvän muotoja. Olettamuksena se, että olet joskus seurustellut: etkö esimerkiksi pystynyt nauttimaan valkokankaalla esiintyvän puoleensavetävän näyttelijän seuraamisesta? Tätä kysyn sen vuoksi, että erottaisit erilaisia erotiikan sävyjä.
(Tästä tuleekin mieleeni, että jo Freud-setä erottaa ihmisen perusluontoon kuuluvaksi vietiksi voyerismin, katsomisesta saatavan nautinnon.;)

Eri asia on pettää, joko fyysisesti tai henkisesti. Henkisellä pettämisellä tarkoitan (väännetäänpä rautalangasta) sitä, että ihminen esimerkiksi ajattelee päivät pitkät toista ja siis tavallaan sitoutuu häneen jollain tapaa.

Mielestäni on jo melkeinpä sairaalloista mustasukkaisuutta suivaantua siitä, että oma rakas _katsoo_ jotakuta toista vaikkapa kirjastossa. Et kai sinäkään ole niin eläimellinen, että sinun katseesi johtaisi automaattisesti seksiin kirjaston vessassa? Tai et kai sinäkään rakastu niin helposti, että koet henkisellä tasolla pettäväsi puolisoasi pienen tuijotussession jälkeen?

Parisuhteessa on kyse sitoutumisesta ja luottamuksesta, ja minulle parisuhde eroaa muista suhteista siinä, että parisuhteessa jaetaan se fyysinen läheisyys henkisen lisäksi. Toki oma kumppani pitää kokea eroottisesti viehättävänä, se on ainakin ideaalitilanne, mutta että katsominen... okei, nostan kädet pystyyn...

PS. Mjoa, kuinka vanha olet?
> onko mielestänne reilua, että intoilette muista miehista
> (naisista) ja vielä oikein kehuskelette sillä. Minusta se
> on aika loukkaavaa kumppania kohtaan.

Se on ihan harmitonta ja usein teemme sitä usein *yhdessä*, vaikka ei meillä mitään avointa suhdetta ole.

Tämä onkin muuten yksi homosuhteen hauskoja puolia (yhteisen vaatekaapin lisäksi). Moniko hetero pääsee vertailemaan mies-/naismakuaan oman kultansa kanssa? :)

Kuten Public eye yllä kirjoittikin, se on pelkkää haaveilua jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Ei siihen söpöön skeittariin haluaisi edes oikeasti tutustua: "illuusio mitä todennäköisimmin valtaosassa tapauksista rikkoutuisi välittömästi, kun ihailun kohde pääsisi sanaisen arkkunsa avaamaan".
Siis Mjoa on vaan niin tosikko, et täytyyhän sitäkin ymmärtää. Se ei yksinkertaisesti ajattele samalla tavalla ja se nyt vaan siitä. Mua lähinnä huvittää Mjoan täysin kireä asenne sitä kohtaan, että kun näkee jossain hyvännäköisen ihmisen, niin pitäiskö sen jälkeen verkkokalvonsa polttaa?

Jos mä näen kadulla hyvännäköisen miehen, niin en mä kyllä ekaks kuvittele sitä sänkyyn kanssani, siihen kyllä tarvitaan jo kunnon katse- ja puhekontakti, siis seksi on sen verran intiimi ja läheinen tapahtuma, että tuskin oikeesti kovinkaan moni jostain namupepusta, joka kadulla tulee vastaan, rupee heti seksiä mielessään sen kanssa kuvittelee. No tietty sinkut ja puutteessa olevat ehkä saattakin, mut se nyt on asia erikseen. Täytyis kyllä olla aikamoinen komistus, joka kadulla kävelee, että seksiä heti sen kaa haluiasi. Kyllä kaikki järkevät ihmiset haluaa vähän parempaakin kontaktia henkilön kanssa, ennen kuin edes välttämättä sänkyasteelle Päänsisälläkään menee.

Mut tietty joidenkin libido käy enemmän ylikierroksilla kuin toisten ja eihän se mua satuta, jos joku nyt anonyymien, vastaankävelevien herkkupeppujen kanssa seksistä haaveilee sen 30 sekunnin näkökontaktin jälkeen.

Mjoa on vähän turhan naamakurtussa, mut kyllä näkökulma tervetullut on ja varmaan jonkun toisenkin mielestä ihan järkevä. Henkinen pettäminen ei mun mielestä ole se, että näkee hyvännäkösiä ihmisiä ja vähän kattoo perään. Siis ei yksinkertaisesti ole ihmisluonteelle mahdollista, että ei mitään reaktiota tipu kun komistukset/kaunistukset kävelee ohi, joten siitä nyt on varmaan aika turha kiistellä, onko se sitten jotain henkistä pettämistä. Se ehkä onkin jo, että seksistä jonkun tyypin kans haaveillaan, kun seurustellaan, mut se viestii jo ehkä sitä, että siinä suhteessa ei kaikki asiat ole kunnossa.

Jey: 48 tuntia vappuaattoon.
Tyypillinen homojen asenne se onkin, että heti on naama kurtussa oleva tosikko, jollei ole seksihullu tai vähintään harrasta kaikkien miesten tiirailua kirjastossa.

Homosuhteissa on parempi olla vähemmän mustasukkainen, kun sitä halutaan kuitenkin hyppiä sänkyyn vähän kaikkien kanssa (lesboista en tiedä, puhun homomiehistä). Mitä siitä tulisi, jos hermot menisi koko ajan kumppanin uskottomien tekojen tai ajatusten takia. Heterosuhteissa taas yleensä miehet eivät kestä ajatustakaan siitä, jos heidän naisensa pitää hyvännäköisenä muita miehiä. Monet heteromiehet eivät hyväksy edes sitä, että nainen katsoo toista miestä. Vaikka se olisi aivan viatonta, niin epäillään kuitenkin ajatusten puhtautta. Siinä ei ole järkeä, mutta ehkä se on kuitenkin järkevämpää, kuin vapaamielinen kaiken salliminen.
ZetaZeta: minulle kyllä sopii aivan hyvin se tilanne, että mieheni näkee eroottista viehättävyyttä vain minussa. Näin asia onkin ja tässä asiassa ei ole mitään ongelmaa. En pidä siitä, jos hän katselee muita miehiä. Ja varmaan jo arvaat, mitä ajattelisin siitä, että hän pettäisi minua oikein konkreettisesti. Mutta kyllä se katsominenkin on pettämistä, jos pitää miestä hyvännäköisenä ja kiihottavana. On eri asia, pystyykö nämä ajatukset aina pitämään poissa, mutta ei niillä ainakaan rehennellä sovi. Huono omatunto kertoo sen, että ymmärtää tehneensä väärin.
Homopiireissä ei yleensä hyväksytä sitä, että on uskollisesti parisuhteessa. Yksi syy on tietysti se, että harmittaa, kun ei pääse naimaan tätä henkilöä. Mutta myös kateus on suuri syy. Haluttaisiin olla uskollisessa suhteessa ja ettei ainakaan oma kumppani olisi ollut kontaktissa muiden kanssa, mutta ei pystytä, koska kiihoittuu liikaa kaikista kaiken aikaa. Samoin kumppani. Mutta kaikkea ei voi saada.

Ai niin, piti vastata ZetaZetalle ikäni: olen reilu kolmekymppinen. Entä itse?
"Mutta kyllä se katsominenkin on pettämistä, jos pitää miestä hyvännäköisenä ja kiihottavana."

No voi hyvää päivää ...
Juupa juu... kevät tuli ja kyllähän se kaikenlaisia komistuksia esiin koloistaan ajaa. Ja kyllä komeita uroita ihan mielellään katsoo, enkä pariutuneenkaan näkökulmasta siinä mitään pahaa näe - jos se ihailu tosiaan katselun asteelle jää. Ja onhan oman puoliskon kanssa joskus kaupungilla ihan mukava yhdessä bongailla nähtävyyksiä.

En osaa yhtyä Mjoa:n näkemykseen "tyypillisestä homojen asenteesta" - ainakaan en usko, että se eroaa tyypillisestä miehisestä asenteesta. Heteromiehet (myös siis pariutuneet) katselevat kevään tullen vaatetustaan vähentävää naisväkeä... Että sikäli ei mitään uutta auringon alla.

Mielestäni kaikki on hyvin niin kauan, kun kädet pysyvät sillä "omalla puolella" ja vieraasta ei haikailla.
Siis! Kun kerran katsominenkin on kielletty, niin ottakaamme oppia fundamentalistimuslimeilta ja alkakaamme kulkea kaupungilla purgha päällämme. Kun näin menettelemme, emme saata toinen toistamme kiusaukseen niin hengen kuin ruumiinkaan puolesta.
Aamen!
Sille, joka väitti, että tässä ei alunperin puhuttu seksistä: lueppa uudestaan aloituskirjoitus ja varsinkin kohta: "mulla heti hormoonit jylläsi, sydän löi tuhatta ja sataa". Eikö hormoonien jylläys viittaa seksiin? Harvemmalla sitä nyt esimerkiksi kukkataulu saa aikaan hormoonien jylläystä. Eli on täysin turhaa yrittää pistää seksihulluutensa estetiikan ihailun piikkiin.
Kyllä minulle sopisi tuo Möttösen ehdotus, mutta eipä taitaisi enemmistö siihen suostua. Ja muuten, muslimit eivät sano amen.
Mun poikaystävä saa vapaasti katsella muitakin, ja maistaakin jos niin haluaa. Ei oo mitenkään multa pois.

Ite en oo erityisemmin kiinnittänyt vielä huomiota kevään tuloon saman sukupuolen suhteen. Söpöjä ja komeita miehiähän näkee aina sillon tällön, bussissa, kaupassa, baareissa ja, tosiaan, kirjastossakin. =)
Ekaksi haluan pyytää anteeksi Mjoalta hieman epäasiallista kysymystäni tämän iästä... se ei ollut mitenkään hyvä veto. Itse olen sitä paitsi vain 20, hups... No joo, uskon silti olevani tässä asiassa melko samoilla linjoilla vielä kymmenenkin vuoden päästä.

Tärkeintä kai se on, että oman kumppanin kanssa suhtautuminen toisten katselemiseen on sopusoinnussa. Mjoalle Mjoan kaltainen kumppani ja jollekin toiselle toisenlainen.
Jos mainitsee hilpeän kevätkeskustelun yhteydessä, että hormonit jyllää, niin se ei _tosiaankaan_ tarkoita sekstaamista, irstailua, irtosuhdetta, pettämistä, hässimistä, nussimista... ei sitten niin minkäänlaista seksiä. Mjoa, haloo, miltä planeetalta sinä oikein olet??

Ja jos kuvittelet, että oma kumppanisi on eroottisesti kiinnostunut vain ja ainoastaan sinusta, niin sitten olet kyllä löytänyt jotain todella sensaatiomaista: ihmisen, jonka seksuaalisuus kohdistuu vain yhteen tiettyyn henkilöön universumissa.

Ilmoita ihmeessä tiedemaailmalle tästä luonnonoikusta, kutsutaan sitä maikka Mjoaseksuaaliksi!
Me myös bf:n kanssa yhdessä bongaillaan hyvän näkösiä jätkiä aina tilaisuuden tullen. Yleensä jompi kumpi vielä vinkkaa toiselle, jos toinen ei heti huomaa silmän iloa ;-)

Ja joskus illalla töiden jälkeen tavatessamme voidaan jutustellessa mainita, että näinpä tänään siellä ja siellä tosi kivan näköisen tyypin.

Seksi ei todellakaan ole se mikä silmän ilon kohdatessa tulee mieleen. Seksiin tarvitaan ihan jotain muuta kuin pelkkä kaunis ulkokuori, niinkuin täällä jo useampikin on maininnut.

Bongailu on hauskaa ja harmitonta :)
Kerrankin Zeppelinin kanssa samaa mieltä ;) Melkein liikutun... Iloista keväänjatkoa toiselle Z:lle.
arvoisa Mjoa!

Möttönen ei ainakaan oman tietonsa mukaan ole musulmaani, joten Möttönen voi ja saa sanoa aamen.
Täten olen menetellyt ja aion jatkossakin menetellä eri tilanteissa aina tarpeen ja kulloisenkin tunnetilan mukaan.
Kun tapaus, johon Mjoa viittaa, antoi aiheen kyseiseen lausahdukseen tulkiten syvällisimmin niitä epätoivon ja harmin tunteita yhdistyneenä turhautumiseen siitä, että joku saattaakin olla niin täydellisesti vailla esteettistä kauneudentajua, ettei ymmärrä keväisen mieskauneuden päälle muutoin kuin kytkemällä sen vain ja ainoastaan seksuaalisuuteen.
Mitä taas kukkatauluihin ja hormoneihin tulee, luulen että kyseiset taulut saavat mehiläisten, ampiaisten, sekä muiden vastaavien pörriäisten hormoonitoiminnassa tapahtumaan jotakin. - Ei siis liene aivan turhaa tuo puhe kukista ja mahiläisistä!