suhteet ja seksiaddiktio

Saattaa taas kuulostaa ihan tyhmältä, mutta mä nyt kuitenkin olen siinä tilanteessa että pilaan kaikki suhteet ihan älyttömällä chattailylla ja juoksemisella epämääräsillä videokoppirunkuilla *useita*kertoja viikossa. Eikä sillä näytä olevan väliä kuinka ihanan kaverin kanssa olis yhdessä, mun pitää kuitenkin päästä seksimään *jonkuntoisen* ja tuntemattoman kanssa. Alkaa vituttaa, mutta itelleen ei kuitenkaan mitään voi. Onko joku tällasesta tilanteesta jotenki selvinny?
Mulla ei oo kokemusta vastaavasta, joten sori kun vastaan siltikin, mutta mun on vaan pakko todeta, että tosi hienoa kun pystyt tunnistamaan ja myöntämään tuon tilanteesi. Siitä se lähtee. Ootko miettinyt, mikä saa sut haluamaan seksiä eri ihmisen kanssa niin paljon, että oot valmis pilaamaan alkavat suhteet? Pelkäätkö suhteissa henkistä läheisyyttä?
Eikös tuo tuommoinen pikaseksisriippuvuus ole nykyään ihan diagnosoitu riippuvuuden muoto. Pikahaulla löytyi netistä esim. tämä tietopaketti: http://www.paihdelinkki.fi/tietopankki/500_riippuvuuslinja/536.htm

Seksiriippuvuus hakusanaksi googleen ja sieltä niitä tulee.

Tunnen ainakin yhden pariskunnan, jossa toisella osapuolella on jonkinasteinen seksiriippuvuus, kerran viikkoon tuntuu olevan tarve saada vierasta. Poikaystävä tietää ja on sen verran uuno että antaa asian vaan olla. Suhde on jatkunut jo vuosia, välillä hyvänä, välillä huonona. Hanki sellainen poikaystävä niin saat pitää sekä panot että vakisuhteen!! Moisia lienee kuitenkin harvassa.

Itselläni on taas sellainen harvinainen ongelma, että minun on hyvin vaikea suostua seksiin tuntemattomien kanssa, en kertakaikkiaan halua vaikka miten himot hyrräis noin muuten. Ensin pitäisi tutustua ja sitten kyllä mela luistaa. Mutta kun kukaan muu ei halua sellaista :-(
  • 4 / 4
  • Gay25
  • 20.4.2004 14:20
CaB, voi kuule.. Kyllä muutkin haluaa ihan kunnon suhdetta. Itse olen samanlainen, ei oikeen innosta hypätä tuntemattoman kanssa sänkyhommiin.