bi-miehen kanssa

haluaisin tietää? onko yhtään pariskuntaa, jossa mies on bi-seksuaali, avoimesti sen kertonut sille henkilölle josta välittää, siis naiselle??? miten selviää..................... kaikesta....... sillä luulisin että ainakin aluksi vaikea paikka molemmille?
Tunnen yhden tällaisen pariskunnan. He eivät pysty kertakaikkiaan ymmärtämään, että miksi asia olisi mikään ongelma. Naimisissa olevat heteromiehet katselevat kyllä hyvännäköisiä naisia jos heitä tulee kadulla vastaan. Naimisissa olevat bimiehet katselevat hyvännäköisiä ihmisiä. Eipä noilla vaihtoehdoilla ole juurikaan eroa. Sitäpaitsi, varovasti arvioiden n. 40% ihmisistä on vähintäin hiukan biseksuaalisia, joten hetero-hetero -pariskunnat taitavat olla vähemmistössä.
ei se kyllä ole niin yks selitteinen!
kas siinä on mukana kolme ihmistä sen jälkeen!, eli hyväksymistä tarvitaan puolin ja toisin,,,,
nainen ja kaksi miestä! siintä.
hyväksytkö sinä jokapäiväiseen elämään tätä yhdistelmää
Jos bi-mies elää naisen kanssa, ei kai ole kyse siitä, että hänellä täytyisi olla myös mies elämässään. Miksei voisi olla parisuhdetta, jossa bi-seksuaalisuudesta ei seuraa pettämistä? Siis nainen ja mies ja ei muita.
Onko se asia nyt yhtään sen kummepi kuin että heteromies voi pettää toisen naisen kanssa. Tai heteronainen toisen miehen kanssa.

Tosin olen kuullut, että joidenkin naisen kanssa elävien bi-miesten mielestä miehen kanssa vehtaaminen ei ole pettämistä - eli vain toiseen naiseen sekaantuminen on. Joten sikäli "pettämiskynnys" olisi matalampi.

Lyhyesti: parisuhde on parisuhde, pettäminen on pettämistä oli sitten bisse homo lesbo transu hetsku.....
hmm.. mielenkiintoisia kommentteja!! kiitos!!
niin,,,,
miehellä on parisuhde naisen kanssa ,vaan haluaa myös pitää suhteen toiseen mieheen, kun on kuulemma kaksi eri asiaa, ja mikäs siinä jos toisesta tykkää!!moni sen sitten hyväksyy? tosin en kyllä tiedä kun yhden sellaisen,.
Siis onko miehelläsi joku toinen vai ei?

Avioliitossa elävien bimiehet ovat kyllä valitettavan usein kaappihomoja jotka ahdasmielinen yhteiskunta on ajanut kulissiavioliittoon. Bisset jotka ovat itsensä kanssa sinut ovat minun kokemukseni mukaan varsin yksiavioisia.
Ai niin, sellainen lisäys, että tarkemmin ajateltuna taidan tietää yhden bissepariskunnan (mies ja nainen) joilla on avoin suhde. Se toimii mikäli _kumpikaan_ ei tunne _fyysistä_ mustasukkaisuutta. Asia riippuu täysin henkilöstä, sillä myös minä en ole mustasukkainen mieheni ruumiista vaan päänsisällöstä. Mutta useimmilla ihmisillä tuo mustasukkaisuusgeeni on olemassa. Tiedän myös naimississa olevan miehen, joka ei ole mustasukkainen jos vaimo on sängyssä toisen naisen kanssa mutta toisia miehiä ei suvaita.

Oikeastaan se mitä yritän tällä vuodatuksella sanoa, että ihmiset ovat erilaisia, ratkaisuvaihtoehtoja on paljon ja jokaisen pitää miettiä rauhassa ja tarkkaan että mikä itselle sopii.
Jos on komea bi-mies niin anna nainen se mies tänne vaan ;) Kyl mä siitä tyytyväisen teen! Ja voidaan sun kanssa lähtee sitten shoppaileen ja juomaan vähärasvaiset cafeet! Kaikki tyytyväisiä!