Apua! Syksyn -04 ja talven -05 trendit

Mä oon pihalla kuin lumiukko koko trendijutusta, mutta nyt tarvisin tietoa tän vuoden syksyn ja ens vuoden talven trendeistä. Jos jollakulla ihanaisella ihmisellä olisi hallussaan tätä kultaakin arvokkaampaa tietoa, niin ottaisin vastaan sitä avosieluin.
Auta minua, sinä minua viisaampi ja trendikkäämpi ihminen!
No mitä homotrendeihin tulee niin olet jo ihan oikeilla jäljillä. Homojen keskuudessa kun tuollainen vouhkaaminen ja huolehtiminen siitä mikä on in tai trendikästä lienee ikuisesti trendikästä. Normaaleilla ihmisillä on yleensä tärkeämpääkin ajateltavaa.
Huomioikaa edellisen viestin lähettäjän nicci - se kertonee kaiken...
Mutta arvot on sentään kohdallaan ja järki leikkaa ainakin näillä kaiken vesittäjillä - lukekaa palstan otsikko ja miettikää mitä tuli tehtyä! Jos pystytte...

Itse asiaan en osaa tarkemmin vastata - tietäväisempien kommentteja odotellessa tutustu vaate- ym. merkkien nettisivuihin. Niillä on paljon kuvia muotinäytöksistä yms. Kyllä sieltä hyvän kuvan asiasta saa. Voit myös koukata kotiin hvyin varustetun lehtipisteen kautta ja ostaa 1-3 ulkomaista kiiltopaperista julkaisua.

Kalliit (ja klassiset?) päällystakit ovat yksi trendi, mikäli hesarin jutulle viime muotimessujen jälkeen voi mitään painoarvoa antaa.
Homopojulle vaan tiedoksi, että sinua edellisen viestin nimimerkki "Oulun" ajatusmaailma ei kuitenkaan kerro ihan kaikkea muiden oululaisten ajatusmaailmasta.

Sekä trendipellejä että juntteja löytyy kuulee niin sieltä Hesasta samoin kuin täältä Oulustakin.

Ja mitä tulee syksyn 04 ja talven 05 trendeihin, niin ei aavistustakaan! Ostan vaatteitani n. kerran kuukaudessa pääasiassa Stockan One Waysta, aika paljon Jack&Jones tyyliä - olen varmaan joidenki mielestä juntti? ;=)

P.S. En muuten käytä sanoja "trendipelle" ja "juntti" solvaamistarkoituksessa - jokainen olkoon mikä on - nuo sanat nyt vaan on tuollaisia yleisesti käytettyjä typeriä luokituksia eri ihmistyypeistä pelkän ulkonäön/pukeutumisen perusteella.
  • 6 / 11
  • Jack&Jones
  • 3.3.2004 20:58
Onko jollain ollut ongelmia Jack&Jonesin laadun suhteen? Mä ostin sieltä paidan ja housut, molemmista oli saumat jostain kohtaa ratkenneet ensimmäisen pesun jälkeen. Olisi kai pitänyt valittaa, mutta huolinneeko liike enää kertaalleen pestyjä vaatteita takuun piiriin?
No niin... Ehkä liene täytyne perustella teille, ihanaisille ihmisille jotka ylipäätänsä vaivauduitte kommentoimaan kysymykseeni, joskin vastaukset oli yhtä tyhjän kanssa... mutta thanks kumminkin.

Tuleva työtehtäväni vaatisi minua oleman ns. askeleen edellä näissä trendijutuissa ja kuten jo aiemmin mainitsin en ymmärrä koko hommasta mitään. Mitä enemmän asiaa tutkin ja asiaan paneudun sitä vähemmän siitä ymmärrän...

Lukuisten nettisaittien, ns. alan lehtien, kallubbien ja muiden julkaisujen tahkoamisen jälkeen kaikki Addun kolmiraita verkkareiden ja k-kaupan tarralenkkareiden jälkeen on trendikasta, riippuen vaatekerran kantajasta!

Pukekaa siis ihmiset päällenne mitä ikinä haluatte tulevana syksynä ja talvena, mutta varokaa räikeitä neonsävyjä (kaikki muut sävyt onkin sitten trendikästä, joten ei liene kovin vaikeaa).

Yhteenvetona, näin maallikkona, sanoisin että olet trendikäs kunhan kannat kaiken mitä päälläsi on ylpeänä ja pää pystyssä. Show must go on!

-Pariisi-

p.s Oulu (vai mikä helvetti se nyt olikaan) tiedäthän sanonnan täällä etelässä, kun joku on Keravalta...? Tiesitkö että se ei tarkoita paikkaa (kaupunginosaa) vaan olotilaa ja sorry, sinä olet Kervalta. Yritä elää sen tosiasian kanssa trendikkäästi!
ja mitäs tämä nyt sitten oli olevinaan...? Ensin kysytään avuttomana neuvoja ja sitten ojennetaankin tietäväisenä muita... mutta kuten jo Pariisikin oli ymmärtänyt trendittömyys on trendi - mitä tahansa voi vetää ylleen - tyylitaju on kovalla koetuksella! Ja sitähän ei löydy tältä palstalta, eikä lehdistä, se on opittava.

Tyylitajua ja mielikuvitusta vailla olevan varma valinta on etsiä lehdistä tms. itsensä oloinen malli ja hankkia samat/samannäköiset vetimet. Jostain on aloitettava ;-) Persoonallisuus tulee näkyviin ehkä sitten ajan kanssa kokemuksen karttuessa.

Ja kyllä Jack&Jones on todella ylihinnoiteltu laatuunsa nähden. Parikymppiä vähemmän esim. housujen/paitojen hintaan ja laatu on sama, parikymppiä enemmän ja saa jo huomattavasti parempaa.
Jack 'n Jonesille ja muillekin tiedoksi, että ne vaatteet on todellakin tarkoitettu kestämään. Ei ne siellä kaupassa vaatteita takasin ota, mutta joku hyvitys teillä on oikeus asiasta vaatia. Kunhan vaatteet on pesty pesuohjeiden mukaan ja muutenkin käytetty järjen kanssa.
Eli sinne vaan rohkeasti myyjä parkojen päiviä pilaamaan =)
Ouluboylle *hali* :) Jatka samalla tavalla! Jos sun kaltaisia ei olis maamme suurissa kaupungeissa, ei niissä kohta ois mitään muuta kuin Citymarket ja Dressman :P
evils, vai mikä nickisi nyt olikaan, olen kanssasi just samaa mieltä: tyylitajua ei saa kysymällä hysteerisenä apua jostain keskustelufoorumilta, josta vaan neuvotaan jtn "trendilehteä" lukeen...