Mikä tökkii eniten miehissä?

Kertokaapa mikä ärsyttää,
tökkii miehessä (homoissa) eniten?

1. Ajellut alapäät
2. Muotoillut kulmakarvat
3. Neitimäisyys
4. Tyhjyys olemuksessa ja keskusteluissa
5. Täysin treenamaton kroppa
Listalta puuttui monia ominaisuuksia, mutta ymmärrän, että kysyit juuri näitä listalla olleita.
Mielestäni koko listan ohittaa ominaisuus, jota voisi kuvailla sanoilla "tekomiehinen" tai "mukamacho". Kun täysi ämmä naamioituu tai yrittää naamioitua machomieheksi, on lopputulos... No, mehän sen tiedämme.
Toisaalta taas tuon listan ominaisuudet sietää ihan vallan mainiosti, kunhan ihminen on aito.
1 Koppavat
2 Mahtailijat
3 Feikkaajat
4 Machot
5 Selkään puukottavat
Minua ei ärsytä mikään miehissä. Miten ihmeessä jonkun "täysin treenamaton kroppa" voi _ärsyttää_? Ja tämä on aito kysymys eikä mitään kettuilua.

Korkeintaan mua ärsyttää sellanen homomies, joka listaa nettiin ärsyttäviä piirteitä jossain ihmisryhmässä.
1. Neitimäisyys
2. Ohuet homokäsivarret
3. Liiallinen homouden korostaminen niin ulkonäössä kuin puheenaiheissakin
4. Pintaliitoisuus / Pakko olla in
5. Liian viimeisenpäälle huoliteltu ulkonäkö ja olemus
  • 7 / 11
  • Rainbow Daze
  • 17.1.2004 18:10
Ainoa mikä minua "tökkii" ovat umpimieliset hurskastelijat, joiden mielestä maailmassa ei ole tilaa erilaisille ihmisille. Luulisi, että HLBT ihmiset olisivat sen verran perillä suvaitsemattomuuden aiheuttamasta mielipahasta yms. etteivät enää vaivautuisi toisiaan näin "tökkimään."

No joo,

Kai
1.epärehellisyys
2.uskottomuus
3.vain ulkonäköön tuijottaminen
4.pinnallisuus
5. selän takana paskan puhuminen
  • 9 / 11
  • Mystery Boy
  • 3.3.2004 5:32
Onks kukaan muu havainnu et homot yleensä valittaa samoista asioista muissa homoissa?

Siis ensinnäkin neitimäisyys on kyllä ärsyttävää, mut mun mielestä aika harvinaista. Se on myös lähes kaikilla aina joku maaginen kynnys, onko neiti vai ei. Noin 98% homoista on kaikkea muuta kuin neitejä, ehkä noin 2% on sit neitejä, mut niidenkin vakavuusaste vaihtelee.

Se että kattoo tyylinsä ja olemuksensa perään ei voi mitenkään olla huono asia. Liiottelu on typerää ja yököttävää kaikissa ihmisissä, mihinkään tiettyyn ryhmään katsomatta. Ei kukaan hirveesti arvosta ylimeikattuja naisiakaan.

"Treenaamaton kroppa"? No jos sattuu kadulla kävelemään, niin luulenpa että kovin montaa treenattua kroppaa ei eteen nopeesti kävele. Ikävä fakta on se, et suomalaiset lihoo kuin pienet siat yhä vaan. Kroppaansa ei mun mielestä tarvi treenata timmiin kuntoon, kunhan nyt ei ihan sitä laiminlyö. Jotkut ovat ottaneet treenaamisesta pakkomielteen, mikä muuten on myös hyvin epämiellyttävä piirre. En pidä kyllä nykyisestä trendistä, et kroppa pitää olla niin timmissä kunnossa, et pitää käydä vähintään 2 tuntii salilla päivässä. Järki käteen.

Liiallinen hössöttäminen turhista ulkonäköjutuista on todella ärsyttävää. Siis jostain vaatekappaleista, silmälaseista yms. valittaminen on todella turhaa ja voi olla varma, että uusia ystäviä sillä ei voiteta. Jos ulkonäkö ja pinnalliset yksityiskohdat ovat pakkomielteenomaisen tärkeitä, se viestii heikosta itsetunnosta. Massiivisella itsetehostuksella kompensoidaan huonoa itsetuntoa ja riittämättömyyden tunnetta.

Typeryys on ärsyttävää ja sellainen asenne, ettei seuraa mitä maailmalla tapahtuu tai ei ole edes kiinnostunut. Järkyttävintä tietysti on, jos on vielä ylpee siitä, et on tietämätön.

Case closed.
Ei homoissa mikään ärsytä eikä töki. Jokainen olkoon oma itsensä. Jos minua ärsyttää tai tökkii, vika on silloin minussa.
Neitimäisyys. Ja valitettavasti kysymyksessä ei ole 2% homoista vaan se 98%. Tai no ainakin niistä, joihin olen saanut kontaktia.

Toiseksi tyhmyys, tai etenkin itseaiheutettu tyhmyys: pitää esittää tyhmää ja olla kiinnostunut vain pinnallisista asioista.

Seksikeskeisyys.

Ja jos kaikki eivät sisällytä tätä neitimäisyyteen, ihmeelliset ja tyylittömät hiusviritelmät ja muukin ylenpalttinen kauneudenhoito (kohtuus kaikessa).