Vitun LOISET ja PETTURIT!

  • 1 / 11
  • Antifasisti
  • 1.12.2003 12:23
Saatanan homot! Vittu te ootte tän maan SYÖPÄ! Te LOISET kulutatte tän maan rahoja ja resursseja, ettekä anna MITÄÄN takaisin! Nyt Suomi on jo henkitoreissaan, kun syntyvyys kokoajan laskee, mutta te vaan läpätte jostain vitun adoptio ja avioliittoseremonioistanne! Saatanan PETTURIT! Tollasille FAGGAREILLE sopii vaan yksi seremonia, jotka ei halua tehdä mitään sen maan hyväksi, joka on heille kaiken antanut, NISKALAUKUS! Tää maa on menossa alimpaan helvettiin, ja samaan aikaan te vaan kimitätte jostain vitun "oikeuksistanne" Entä VELVOLLISUUDET:




http://www.nelonen.fi/uutiset/arkisto_uutinen.asp?d=18635
Hohhoijaa.. Edellisen viestin kirjoittajalta on tainnut jäädä aamulääkkeet ottamatta. Muista hei noudattaa sitä kuuria, ei niitä pillereitä turhaan määräillä.
Kyllä tässä linkissä on lasten hankkimisestakin ollut juttua - muutenkin kuin adoptoimalla. Varmaan olen syntyvyyden osalta silmissäsi vielä pahempi petturi, kun olen 30 ikävuotta lähestyvä heteronainen enkä aio hankkia lapsia. Mieli ei muutu.
Jos sinä Antifasisti päätät hankkia lapsia minunkin puolestani, toivon, että kannat niistä myös vastuun. Huostaanottojen määrät ovat korkeita. Lisäksi perheille maksettavat tuet kerätään veroina myös homojen palkoista ja homoja löytyy kaikista yhteiskuntaryhmistä. Harva taitaa elellä yhteiskunnan loisena.
Yllättävää.. Mikähän lainkohta määrää että ihmisten _velvollisuus_ on lisääntyä :)
Hmm... Maksan ihan kohtuullisesti veroja. Siinä sitä velvollisuutta riittää. Enkä muuten ole viimeisen runsaan kahdeksan vuoden aikana poissa töistä sairaslomalla kuin kolme päivää.

Jos tämä adoptiokysymys saadaan ratkaistua, niin eiköhän sateenkaariperheiden lapsiluku nouse - ainakin vähän...
  • 7 / 11
  • Antiwhatever
  • 1.12.2003 15:47
Antifasisti hyvä, ei tilanne ole niin paha miltä se näyttää.

Asiahan on niin, että väkivaltaisuudestasi johtuen valtio huostaanottaa lapsesi. Ymmärrät varmasti, että noin ilmiselvä häiriintyneisyys, jota osoitat, johtaa väistämättä laitostumiseen joko vankilan tai mielisairaalan kautta.

Sen jälkeen homot adoptoivat lapsesi. Homoista on siis hyötyä.
  • 8 / 11
  • Hoh hoijaa
  • 1.12.2003 20:20
Noin selkeän läpinäkyvään provokaatioon, kuin mitä ketjun aloittaja on tehnyt, ei pahemmin viitsi itse asiasta mitään vastata.
Tumpelo mikä tumpelo, -ja itsensähän se tuolla aloitusrepliikillään munasi.
Vahingonilo se vasta parastaa iloa onkin!!!!
  • 9 / 11
  • hoh hoijaa
  • 1.12.2003 20:23
Jaa niin, Psyche, tuo minun etu- ja sukunimeni kirjoitetaan erikseen!
Miten mulla on sellanen fiilis (lähinnä tuon muutaman entterin painalluksen mittaisesta välistä ja lopun linkityksestä tuli mieleen), että tää on se sama tyyppi, joka välillä valittaa sitä kun heterot saa harrastaa anaaliseksiä ja lesbotkin on yhteiskunnan mielestä tosi jees, mutta homoja vaan syrjitään. Ehkä Tony Halme on eheyttänyt sen, tai sitten se on vain itseinhossaan tehnyt käännöksen. Tai sitten sillä on vaan v*tun tylsää ja aikaansa tappaakseen yrittää provota tajuamatta, että parhaat provokaatiot on sellaisia, että niitä ei tunnista provokaatioiksi.
Siis tosiasiahan on et homot muodostaa varmaan jotain alle 2% virallisesti koko väestöstä, vaikka mä kyl uskon et homoja on varmaan ainakin 5-10% koko väestöstä, siis homoseksuaaleja, ei mitän bi- sekasikiöitä.

Eli jotain 100,000 ihmistä jättää hankkimatta lapsia ja sit ollaan himmeessä kriisissä? Siis fakta on et varmaan paljon suurempi osa heteroista valitsee elämän ilman lapsia tai ainakin ilman itse synnyttämiään lapsia. Sehän on heteroiden kohdalla ihan valintakysymys, homoilla taas ei yleensä oo edes mahdollisuutta hankkia lapsia, vaikka niitä haluaisikin. Suomessa sijaisynnyttämiset yms. on vielä varmaan aika harvinaisia homopiireissä.

Itse pidän tosi paljon lapsista ja ois varmaan ihan kiva adoptoida semmosia tai jopa hankkia biologisesti, kunhan seksiä ei tarttis naisen kans harrastaa ;) Tietty se kuuluu aivan eri elämänvaiheeseen ja lasten hankkiminen on mun mielestä usein aika itsekäs teko. Useimmat hankkii lapsia kun saavuttaa jonkun iän, ajattelisin et se on yks tapa torjua yksinäisyyttä. Siis itsekästä.

Homot varmasti hankkis lapsia, mut adoptio on nimenomaan kielletty ja ulkomailta homoille ei varsinkaan adoptoida. Sieltä mistä eniten Suomeen adoptoitavia lapsia löytyy, on myös usein homofobisimmat maat, kyseessähän on pääasiassa kehitysmaat ja entiset sosialistimaat, kuten Venäjä, Romania yms. jotka ei todellakaan ole tunnettuja homomyönteisyydestään.

Antifasisti tosin taitaa kiljua kyl muista syistä kuin siitä, et suomalaiset ei synnytä tarpeeks.