Tanssipelit

  • 1 / 6
  • Kokuma
  • 8.1.2004 22:29
Onko kukaan muu hurahtanut tuohon kaukoidästä lopultakin tänne länsimaailmaan rantautuneeseen liikunnan ja pelaamisen onnistuneesti yhdistävään ilmiöön?

Asensin tuossa päivänä eräänä Stepmanian tietokoneelle, kalastin siihen netistä muutaman biisipaketin, ja nyt haaveilen jo kovasti Logic3 tanssimatosta ja PlayStation/PC -ohjainadapterista <3

Tanssipelit ovat kohta tosi kuuma juttu, ja DTM:n nurkastakin löytyy ennemmin tai myöhemmin 1e kolikkoja syövä Dancing Stage Euromix jota tiukkapaitaiset hikiset barbipojat hakkaavat töppösillään ja keikuttavat piukkoja pyllyjään niin että vieressä kuolaavilla vanhoilla sedillä tippuu tekarit kukkapurkkiin <3 <3

Sääli että noissa länsi-versioissa ei ole Jpoppia musiikkina.
  • 2 / 6
  • Kokuma
  • 10.1.2004 0:20
Taisi tulla väärään osastoon.

Voisiko joku admini siirtää tämän ketjun "Tietotekniikka" osion alle?

*kop kop*
  • 3 / 6
  • Kokuma
  • 15.1.2004 2:29
Eipä tunnu ketään kiinnostavan. Ja on väärässä osastossakin...

Mutta; Ensi viikolla lähtee dancemattotilaus Verkkokauppa.comiin ja PlayStation/PC-USB adapteri -tilaus Polarpanda.comiin.

Ja seuraavasta viikosta lukien naapureihin tuleekin sitten huonommat välit :P
*tömps tömps tömps-tömps tömps*

<3 <3
  • 4 / 6
  • Kokuma
  • 29.2.2004 21:44
Viikonloppu Dancing Stage Party Mixin jumppamoodia takana ja jalat aika makaroonia :D
No, välissä piti vähän nukkuakin kyllä :>

Tanssahtelumatto sekoili yhdessä välissä ja luulin jo että joudun lähettämään sen toistamiseen takaisin postimyyntiin. Ensimmäinen matto kun oli maanantaikappale joka sieltä tuli, ja sen kanssa tuli tuskiteltua kun luulin USB-adapterissa olleen vikaa.

Kulutin ainakin BigMac-aterian verran kaloreita _o/ *sweat*

Mutta söin viikonloppuna varmaan kahden aterian edestä ylimääräistä "namia", että se siitä :P

Tämä on edelleenkin väärässä topicissa, btw.
En ole ikinä pelannut noita tanssipelejä, mutta olen kuullut niistä jo tosi paljon ja pelkkää hyvää. Joten minullakin alkaa mielenkiinto herätä. Sitäpaitsi rakastan tanssimista, se on tosi hauskaa ja tehokasta liikuntaa. Pitäisi kai ostaa itselleni joku tanssipeli.

Pidä hauskaa uuden pelisi kanssa Kokuma, kyllä se kuntoa kohottaa. =D
  • 6 / 6
  • Antti
  • 2.3.2004 12:45
Mä en ole koskaan lämmennyt hämmentämään minkäänlaisia pelejä. Itse suosin myös tanssimista muutoin kuin pelin muodossa - suosittelen minäkin.

Toivottavasti vanhat paritanssit tulis jälleen muotiin. Ois kiva, vaikka lesbujen kans vedellä humppaa ja valssia sekä muita jo unohtumassa olevia tyylejä.

Miksi lesbujen kans? No mähän kammoan lesbuja, mutta sen verran konservatiivi olen, ettei paritansseja voi tanssia samaa sukupuolta olevan kans (esim. tango vaati sekä naisen että miehen muodot näyttääkseen hyvältä) - ja ehkäpä jonkin laista lähentymistä noihin lesbuihinkin vois tulla....