Netin Ihmeelliset ilotikut

  • 1 / 8
  • lyhyt?
  • 20.1.2004 17:47
Ihhettelyä ilotikusta, mutta jos juttelee netissä jonkun kanssa. Haetaan 20cm+ ja kaikilla on 19-25cm.
Mulla ei ole kuin n16-17 ja silti kun livenä on nähnyt ihmisiä - kaikki tykänneet.
KETÄÄN ei ole sitä pieneksi sanonut. Isoksi on ja siitä syystä on muutama reissu jääny väliinkin kun toinen on katsonut ja muuttanut mielensä suunnitelmien suhteen.
Itselleni on jäänyt huvittava muisto eräästä nettireissusta. =) Toista osapuolta ei varmasti naurata. =)
Tein uteliaisuudesta treffit, kun toinen mainosti omaavansa reilu 20cm ilotikkua. Pitäähän sellainen kerran elämässä nähdä. Itse myönsin että omat vaivaiset mittani. Tuli lohdutukset ettei koolla väliä vaan kuinka käyttää.
Tapaamisiltana mentiin hänen luokseen, istuttiin kahvilla siirryttiin makkariin, riisuttiin molemmat, seuraavaksi puin, ulos ja kulman taakse nauramaan.. En ymmärrä jos joku tosiaan aikoo treffata toisen, niin silloin ei kannata alkaa valehtelemaan, toinen näkee ylipainon, finniset naamat ja omaa 16cm tikkua pienemmän vehkeen.. Tällä 20+ vehkeellä oli tosiasiassa mittaa -16 =) Ulkonäkö oli kuitenkin tällä kertaa oikein muuten.
On näet käynyt tapauksia joissa on sanottu pituus ja paino samoihin kuin mulla. Helppo huomata huijaus jos on kaksi kertaa leveämpi ja puoli päätä lyhyempi..
  • 2 / 8
  • Public eye
  • 20.1.2004 19:44
Taitaa mennä vähän ohi aiheesta, mutta täytyy myöntää että kului hetki ennen kuin tajusin, mistä tässä on puhe.

Onko nykyajan nuoriso todellakin niin kainoa, että se on menossa tositoimiin ja puhuu silti jostain ilotikusta kun kyseessä on mulkku/kyrpä tai vaikkapa penis, jos oikein ujostuttaa? Minulle tuli ensimmäiseksi mieleen joku uudenvuoden sädetikku...

Jossain helluntailaisten keskustelufoorumissa vielä ymmärtäisi tällaisten eufemismien viljelyn, mutta kaipa niitä sitten seuranhakuchateissakin käytetään (arvelee nimim. ei kokemusta). O tempora o mores...
  • 3 / 8
  • Flash
  • 20.1.2004 22:25
Missäs se olikaan se elämää helpottava sanasto, jonka avulla saa totuuden selville kontakti-ilmoituksista... Siinä oli hilpeät mutta varsin osuvat suomennokset ilmoitusten tulkintaan tyyliin "Reilu kolmikymppinen katseenkestävä kaveri etsii vakituista seuraa teeskentelemättömästä miehestä" = "Elähtänyt nelikymppinen tyrkyttää itseään mieluiten sokealle yhtä epätoivoiselle kaverille".

On tosiaan käsittämätöntä, miten paljon ihmiset valehtelee, liioittelee ja toisaalta jättää kertomatta ilmoituksissa ja vastauksissaan niihin. Kerran hyvin nuoressa iässä hain seuraa ilmoituksella. Kokemus oli niin hirveä, etten suosittele kenellekään.
tuossakohan on ongelma ettei kukaan ole koskaan kiinnostunut musta sen jälkeen kun alan kertomaan "ominaisuuksistani." Mulla on paha(?) tapa kertoa rehellisesti se kuinka epäeroottisen näköinen olen...joten vastapuoli ilmeisesti suhteuttaa tilanteen ja laskee kertoimet sille että toisessa päässä pitää olla varmaankin monsteri. No, täytyy todeta että eipä tuota seuraa oo tullut enää oikeastaan haettuakaan enää muutamaan vuoteen..mitä sitä itseään kiusaamaan.
  • 5 / 8
  • nautiskelija
  • 21.1.2004 14:19
iso tai pieni, ihan sama, kunhan se on siellä ja sitä osaa käyttää, suuri osa netillä pyörivistä kuitenkin vain haaveilee tai valehtelee eivätkä edes uskalla tavata, säälin heitä, välillä nauran heille, kasvakaa miehiksi
Itselläni on 17 cm penis ja sitä on ihmetyksekseni kanssa kommentoitu aina isoksi. Henkilökohtaisesti ylläpitämäni tilastot tosin kertovat että hirveästi sitä isompia ei ole monta - tai sitten on vain sattunut kohdalle heikko otos eikä se otos taas toisaalta täytä tieteellisiä mittasuhteita ;-)

Netin kautta olen vuosien mittaan käynyt ehkä 25 deitillä, joista monista on tullut hyviä ystäviä, hyvänpäivän tuttuja ja osasta kumppaneita pidemmäksi tai lyhyemmäksi aikaa. Valehtelijoita on ollut todella vähän, "pahimmat" kaunistelut ovat olleet 2-3 vuoden typistämistä ikävuosista kun taitaa 30 rajapyykki olla monelle tuskan virstanpylväs.
  • 7 / 8
  • yli 30
  • 22.1.2004 16:18
"Reilu kolmikymppinen katseenkestävä kaveri etsii vakituista seuraa teeskentelemättömästä miehestä" = "Elähtänyt nelikymppinen tyrkyttää itseään mieluiten sokealle yhtä epätoivoiselle kaverille".

Mä voisin kuvitella laittavani tuon "reilu kolmekymppisen" omaan deitti-ilmooni. Jos siis sellaisen joskus kirjoittaisin. Chattaillessa noin teenkin.

Se vain pännii, että mut sitten kuvitellaan juuri tuon suomennoksen mukaiseksi, vaikka olen juuri sitä mitä sanonkin. Toisaalta, onhan se kiva tuottaa sokkotreffille iloinen yllätys! :) Varsinkin sellaiselle, joka on itsekin ollut rehellinen.
  • 8 / 8
  • Xerox23
  • 8.3.2004 15:18
Eihän se koko, mut miten sitä käyttää :D No niinpä niin. Itteäni ei isot kyrvät oo yleensä erityisesti kiinnostanu, oma on normaalikokoinen, eikä yleensä isompia vastaan tuu, joskus kyllä. En oo kyl mitenkään kiinnostunut mistään yli 18 senttisistä ja jossain chatissa yms. joku joka mainostaa itseään pelkän kyrpänsä senteillä lähinnä yököttää kuin houkuttaa. Kai sitä nyt pitäis olla vähän muutakin itteensä kuin kyrpänsä kokoa.

Nää seuranhaku kompleksit on kyl kovin yleisiä. Ite oon käyny varmaan parin vuoden aikana jollain parilla kymmenellä netin kautta sovitulla deitillä, eli sokkotreffeillä. Harvemmin on suoranaisia feikkejä tullu vastaan, mut yhdes vaihees oli kyl pakko myöntää et omat vaatimukset ei tainnu oikein olla kohdallaan.

Yleensä se ikä on herkkä kohta, eli yleensä 30 on semmonen rajapyykki jota kaunistellaan johonkin 28-26, riippuen siitä minkäikäsiltä ne kuvittelee näyttävänsä. Yks kyllä huijasi olevansa 24, kun oikeesti oli jotain 33. Se myöns sen itekin, enkä ees olis välttämättä tajunnu. Se ei tosiaankaan näyttäny mitenkään erityisen paljoa vanhemmalta mitä väittä. Ikävää tietty et se muuten oli täys sekopää.

Kaikilla on chateista/deiteistä yms. värikkäitäkin kokemuksii, mun on kyl voittopuolisesti hyviä, vaikka sieltä nyt mitään elämänrakkauksia ei olekaan löytynyt.