rakkausseksi

  • 1 / 6
  • rakastunut
  • 20.1.2004 11:16
olen löytänyt maailman ihanimman poikaystävän ja yhtäkkiä minä vanha kokenut sekstailija tunnen itseni hyvin epävarmaksi ja jopa ujoksi sängyssä, onkohan asia niin että on olemassa rakkausseksiä ja irtoseksiä ja niissä suuri ero? mitä mieltä?
  • 2 / 6
  • mikke
  • 20.1.2004 13:45
Hahaa, here we go again... :D Jos historia toistaa itseään niin tän aiheen ympäriltä tulee kyllä "mielipiteitä", laimeasti ilmaistuna...

Ehdinpähän ekana sanomaan, että eiköhän liene niin että joillekin ihmisille siitä irtoseksistä ja rakkausseksistä löytyy eroja, toisille taas ei. Eikä kummassakaan ole mitään pahaa, eikä kumpikaan ole sinällään universaalisti arvokkaampaa, tycks jag. (Tottakai subjektiivisesti voi kokea omalla kohdallaan toisen arvokkaammaksi, ja varmaan yleensä kallistutaan sinne rakkausseksin puolelle)
  • 3 / 6
  • Psyche
  • 20.1.2004 13:47
Hmm.. Mielenkiintoinen kysymys. Voisiko olla kyse vaikkapa siitä, että aikaisemmin irtosuhteita harrastaessasi et ole pahemmin ollut kiinnostunut kumppaneittesi tarpeista, tärkeintä on ollut oma nautintosi. Nyt kun olet löytänyt ihmisen, josta oikeasti välität ja jonka parasta tahdot, niin yhtäkkiä HÄNEN mielihyvänsä ja tarpeensa ovatkin merkityksellisiä, ja koet olosi hieman epävarmaksi tyyliin "Nauttiikohan hän? Olenkohan tarpeeksi hyvä?". Osuiko edes lähelle sitä mitä itse olet tuumaillut? :)
  • 4 / 6
  • rakkausseksi
  • 21.1.2004 16:35
joo Psyche,taidat olla osittain oikeassa,tuntuu hyvältä kun joutuu muuttamaan omaa itseään ja ajatuksiaan
  • 5 / 6
  • Hukka
  • 11.2.2004 5:17
Tuttu tilanne, kun harrastaa seksiä henkilön kanssa josta todellakin välittää niin miettii todellakin: "olenko tarpeeksi hyvä? teenkö oikein? mistäköhän rakas pitää?"
  • 6 / 6
  • Teemu
  • 10.3.2004 15:42
Kaikkia ei tietty yhden illan juttujen perässä juokseminen kiinnosta. Seksissä sellaisen ihmisen kanssa, josta välittää, on jotain sellaista yhteenkuuluvuuden mukana, mitä yhden illan jutuissa ei ole. Siksi se on ainakin minun kohdalla paljon nautittavampaa.