ollakko vai eikö olla?

hmm.. tässäpä tylsä ja mitäänsanomaton keskustelun aihe... tai enpä tiedä...

elikkä olen aina ollut hetsku ja elänyt heterosuhteessa. olen onnellisesti kihloissa pojan kanssa enkä halua edes muuta tehdä kuin olla hänen kanssaan.

kuitenkin olen suudellut naispuolisia kavereitani.. ei hassumpaa... ja naisille puhuttaessa katson aina rintoihin... (ei varmaan muillekkaan harvinaista?) ja jonkun hyväpyllyisen kulkiessa ohi katson kyllä varmasti!

nyt en siis tiedä mitä ajatella itsestäni... olen pohtinut itseäni ja tullut siihen tulokseen että joko se on normaalia kiinnostusta ja vertailun halua samaan sukupuoleen tai sitten ei. en nimittäin pitäisi kuvottavana ajatuksena seurustella samaa sukupuolta olevan kanssa...

olen myös pohtinut mahdollista bi suuntautumista... en siis siksi että bi-seksuaalisuus olisi jotenkin muotia vaan olen pohtinut että mitä sitten vaikka olisinkin bi. itseäni se ei haittaa ja muista en välitä.

jotenkin vain kuitenkin tälläinen käyttäytyminen ihmetyttää.. ollako vai eikö olla? vai mikä olen??
  • 2 / 3
  • Antti
  • 9.3.2004 21:53
Miten voi olla onnellisesti kihloissa eikä haluta edes tehdä muuta, mutta kuitenkin suutelee toisia ja katselee toisten rintoja ja ....

Mä luulen, että teillä on suhteessanne eräänlainen suvantovaihe. Mä suosittelen olemista. Toisaalta kyllä ihminen tarvitsee kauneutta ympärilleen. Kyllä mäkin katson hyvävartaloisia ja -näköisiä naisia ja miehiä siinä missä kauniita rakennuksia. Ja en mä joka kerta kun näen kauniin huoneiston osta sitä.
  • 3 / 3
  • Tuavetti
  • 9.3.2004 22:08
Se on rikas tappaus, tämä Antti! Vuan liekkö vähä laeska elikkä suamaton? Minä ainai ostasin. Meinoon jotta jos ois rahhoo!