Mikä se syy loppujen lopuksi on?

  • 1 / 6
  • feenix
  • 22.2.2004 15:25
Kuulin eilen jo kolmannen version miksi joskus jouduin pois.

Mikä on se oikea? vai onko oikea syy vierelläsi tällä hetkellä? Ette kuulemma tehnyt mitään ennen kuin erottiin. Sanoo ken sanoo ja uskoo ken tahtoo..

Kaipaatko minua? Rakastatko minua? Minä kaipaan ja rakastan sinua. Näetkö puhelimestasi mitä viestejä olet laittanut? Minä näen. Vaikka lähetän selvinpäin tai kännissä. Minä seison viestieni takana.

Kuten olen sanonut. Vuoksesi teen mitä vaan, edelleen..
Voin lopettaa juomisen, voin lopettaa ystävyyssuhteet..
Minulla oli valta sinuun, sinulla on edelleen valta minuun.
  • 2 / 6
  • Hukka
  • 23.2.2004 6:11
Elämässä tapahtuu kaikenlaista, elämä jatkuu vaikka varmaan alussa ei siltä tuntuisikaan. Jossain vaiheessa jokainen toivottavasti löytää sen oikean.
  • 3 / 6
  • feenix
  • 25.2.2004 11:13
Mä olen huono ihminen.
Toisen exän tekoja

Hän ei ole varmaan koskaan sanonut rakastavansa mua.
Seksiä viimeksi.. muistelee.. miettii.. hmm. Juhannuksena? äläkä Z naura yhtään.
Hän ei soita mulle, koska ei ole kuulemma mitään asiaa ja mä soitan niin usein.
Hän ei vastaa puheluihin, eikä tekstareihin, kun on känny jääny joko kotiin tai unohtunut äänettömäksi.
Meidän pitäis nähdä, häntä ei näy.
a)Oli menny vanhempien tykö
b)Auttamassa sukulaista siivoomaan
c)Ei rahaa, eikä siksi voi lähteä
d)ei jaksa lähteä
ja missään tapauksessa ei mulle ilmoitusta.

Mä olen laittanut nyt hänen kanssaan poikki jo pari kertaa.. muutaman kerran hän on laittanut poikki, mutta aina myöhemmin hän käyttäytyy kuin mitään ei olisi sattunut ja "ollaan" normaalisti yhdessä taas.

Mä yritin ottaa häntä puhutteluun, ja pyytää selitystä käytökseen. Yritin kysellä muuttaako tapojaan.
Ei mitään vastausta vaan jumalaton mekastus ja haukku päälle. Mä kuulemma ajattelen muita enemmän kuin häntä.
mä pyysin laskemaan edellisviikon soittokerrat ja viestit. sekä minun puolelta ja hänen puolelta.
Mua ei voi haukkua yrityksen puutteesta, mutta ei..

No jos rehellisiä ollaan.. kyllä mä hänestä edelleen tietyllä tasolla välitän.. olen aina välittänyt.. mutta.. mä olen huono ihminen, jolla ei taida olla sydäntä.. Sen itse hävitin, kun elämäni rakkauden tuhosin. Sen jälkeen sitä en kenellekkään uskalla antaa..
  • 4 / 6
  • Zeppelin
  • 25.2.2004 14:21
Niinpä... vahingoniloinen vois nauraa... luuseri vois sääliä.

Mun ei tarvi enää edes itkeä :)

Mut koska tuo tarina kuulostaa jotenkin kovinkin omakohtaisesti tutulta, niin voisin antaa yhden vinkin: Kirjoita sille kirje....se vois varmaan auttaa (nyt oli pakko ihan vähän pyrskähtää)
  • 5 / 6
  • Räähkä
  • 25.2.2004 20:39
Feenix se vain roikkuu tuossa ihmissuhteessaan kuin itsensä hirttänyt köydessään!
Ja hauskaa on, vai?
Lopeta jo moinen itsesi kiusaaminen ja hanki uusia ja parempia ystävyyssuhteita!
  • 6 / 6
  • Antti
  • 25.2.2004 21:28
Minä lähdin ja jätin Martan ja lapseni, koska pidin sinusta, koska olisin menettänyt ihmisarvoni alistumalla äitini ja Martan tahtoon. Nyt minä menettäisin ihmisarvoni alistumalla sinun tahtoosi, vasten kaikkia vaistojani.

Hella Wuolijoki: Niskavuoren Leipä