Mauttomin joululahja

Mitä te saitte?

Mun kamalin lahja yksinkertaisesti oli kuminauhattomat sukat (eli mulla oli todella lievä joulu), mutta uskon, että paljon pahempiakin on.. Mullakin löytyy historiasta kyllä.
  • 2 / 11
  • wlööövv
  • 26.12.2003 11:03
etukäteistyöskentelyni tuotti hedelmää....... vain yksi lahja, jonka sain itse tarkkaan määritellä. alkavat vihdoin oppia että kaunein tapa muistaa minua ei todellakaan ole persoonattoman krääsän kärrääminen nurkkiini maleksimaan...
  • 3 / 11
  • Rainbow Daze
  • 26.12.2003 12:19
Sain isältäni (joka ei tiedä..) läjän miestenlehtiä. Että hyvää joulua sinullekin. >:(

Kai
Sain vain yhden lahjan...lämpimän pusun rakkaaltani, ja se oli parasta mitä voi saada. Lämpimin ajatuksin...
Sain kummeiltani siniset ruutukuviolliset boxerit ja vihreät tennissukat.
Mä en hirveesti "pakkolahjonnasta" perusta. Työporukalla kuitenkin järjestettiin joulukemut ja kaikkien piti ostaa lahja.

Nämä lahjat sitten arvottiin ja minä sain i h a n a n vaaleanpunaisen porsasta muistuttavan paperikorin.

Sellaista minulla ei vielä ollutkaan, ei tosin että sille olisi ollut tilaustakaan.

Kotiin palatessani jätin sen taloyhtiön roskasäiliön päälle pienen viestin kera:"Adoptoikaa minut!"
Joululahjani: Kaksi pulloa huonoa kuohuviiniä ja suklaalevy.

*shudder*
Ehdottomasti tädiltäni saama "Harry Potter ja Salaisuuksien Kammio" VHS.
Oli ilmeisesti ostanut molemmat elokuvat VHS:nä kun ne sai jostain yhteistarjouksena, ja antoi "Viisasten Kiven" 13v tyttärelleen...ja sen toisen minulle.

Ja minä olen sentään 20 ikävuoden pahemmalla puolella...

Onhan nuo kirjat tullut luettua, ja ne ovat hienoja, mutta miksi...oi miksi?
Ai miksi?

Paljon hyvännäköisiä miehiä. :P

Alan Rickman ja Jason Isaacs.... *grr*
Minä tykkäsin eniten Richard Harrisonista (as Rehtori Dumbledore), mutta hän ei valitettavasti enää ole keskuudessamme.

R.I.P.