Lävistykset

Moikka,

kuinka monelta ja millasii lävistyksii löytyy? Oon aatellu ottaa johonkin, ehkä eka korviin. Millasia korvakoruja teil on?
Mulla on ns Prince Albert ja se on parasta mitä olen seksin eteen tehnyt. Suosittelen!
Mulla on ollut korvis 15 vuotiaasta asti vasemmassa korvassa, mutta välillä on ollut pitkiä taukojakin ilman korvista - ja hyvin on rei'itys pysynyt auki. Korviksia on melkoinen kasa, tykkään erityisesti hopeisista, sellaisista jotka näkyy ja jotka ovat muodoltaan pyöreitä. Toinen intohimo ovat sellaiset "roikkuvat" jutut, kuten esim. aakkoset ja nuotit. Mihinkään luonnottomuuksiiin en ole alkanut - ja ton korvankin rei'itin terveyskeskuksessa.
Mul on kielessä kaks lävistystä ja molemmat nännit ja korvat...öh...mitäs vielä....=)
Moikka!
Mulla on semmöinen hillity korvis – timantti vasemmassa korvassa.

Erilaisia korviksia on melkoinen määrä. On käytössa erivärisia jalokivia, –metalleja, eri muotoja. Merkitsekö se kaikki jotakin? Olisko kenelläkään tietoa mitä koodeja siihen kaikeen liitty?
Ei niillä väreillä mun käsittääkseni ole mitään merkitystä. Mutta sen sijaan timanttinen korvakoru kyllä kertoo sen, että olet homo.

Itse luovuin omasta korustani korvassa n. viisi vuotta sitten, enkä ole kaivannut takaisin. Sitä vastoin nännilävistykset olen ottanut molempiin ja se on sellainen asia jota voi suositella.
mulla on kyllä molemmat korvat lävistetty.. (toisessa 7 toisessa 6) ja kulma. kulmakorun ja ekat lävärit liikkeessä. loput korviin tehty ite. ei oo ollu ikinä kipeät eikä milloinkaan tulehtuneet. lävistäessä vaan pitää ottaa huomioon se hygieenisyys. ite desifioin korvalehden ja poltin neulan. ei mitään rhkamaa itse tehdyn lävistyksen jälkeen vaan aitoa hopeaa. ja sitten vielä kun se lävistys on tehty niin muutaman viikon kun jaksaa desifioida kaksi kertaa päivässä niin aika hyvä on. ja jos itte aikoo tehdä niin ei ainakaan kannata kovin ylös korvaan tehdä. on nimittäin vaarallista sattuu enemmän ja tulehdusalttiimpaa..