kyllästys ja kuume...

  • 1 / 4
  • wlööövv
  • 10.1.2004 16:53
aikani sivuston muita keskusteluja seurattuani päädyin tänne, toistaiseksi kiihkottomimmalle alueelle.....

asian tynkänä siis on, että mitä syötte, jos syötte, kun sairastatte, jos sairastatte ilkeää flunssaa.... kaks päivää yli kolmekasin kuumeessa eikä oikeen mikään maistu, paitsi vesi ja valion apsimehu....

vinkkejä?
Oletko kokeillut valmiskeittoja? Lämmin kuppi ja muut vastaavat. Niitä on helppo niellä, vaikka olisi kurkku kipeänä eikä valmistukseenkaan mene kauaa. Tosin myönnän, että viimeksi kun olin kipeänä, litkin lähinnä mustaherukkamehua.
  • 3 / 4
  • mikke
  • 10.1.2004 20:22
Jäätelö on kans hyvää kipeenä ollessa. Sitä on helppo syödä, ja saa energiaa ku ei tekis mieli syödä mitään. Toimii ainaki mulla.
  • 4 / 4
  • wlööövv
  • 10.1.2004 22:04
kiitoksia... kuppikuumaset tuokin kivasti mieleen ysikytluvun alun eli ne varmaan on kohta ihan trendikkäitäkin... jäätelöä en uskalla palelun takia edes ajatella että hampaittenkalinaltani jotain kiillepintoja saisin mukanani kesään asti kuljetettua....

ja ny näyttää siltä että alkaa olla mun vuoro siirtyä sisarhentovalkosen osioon kun tuon könsikkään kuume alkaa oleen korkeempi ku mun.....

fever in the morning, fever all through the night....
tätäkö tää ny olikin.....

lisävinkkejä toki vastaanotetaan...