- 1 / 4
- Sara
- 19.12.2003 2:06
Olen 20-vuotias nuori nainen ja olen seurustellut poikaystäväni kanssa viisi ja puoli vuotta. Koko tämän ajan olen tiennyt pitäväni myös naisista, ja olen myös kertonut asiasta poikakaverilleni. Aikaisemmin ajattelin heteropuoleni olevan voimakkaampi, mutta viime aikoina minusta on tuntunut, että naiset kiinnostavat miehiä enemmän. En ole varma johtuuko tämä siitä, etten ole koskaan ollut naisen kanssa vai todellakin siitä lesbopuoleni olisi vahvempi. Joka tapauksessa asia todella vaivaa.
Turhaudun päivittäin, koska en tunne olevani samalla aaltopituudella poikaystäväni tai kenenkään muunkaan miehen kanssa. Pidän naisten pehmeydestä, logiikasta ja ruumista, voisin hyvin kuvitella eläväni naisen kanssa.
Ongelmani on: jos tulen ulos kaapista ja päätän etsiä itselleni naisen, heitän hukkaan pitkäaikaisen parisuhteen. Tuleva ammattini on (toivottavasti) lastentarhanopettajani, ja olenkin myös huolissani siitä miten tulevissa työpaikoissani suhtauduttaisiin lesboon kasvattajaan. Aluksihan sitä ei ole pakko paljastaa, mutta ihmisten suvaitsevaisuuden tuntien asian paljastuessa joku vanhempi varmaan vaatisi eroamistani.
Valitsenko siis sinänsä onnellisen parisuhteen vai uskallanko hypätä...?
Turhaudun päivittäin, koska en tunne olevani samalla aaltopituudella poikaystäväni tai kenenkään muunkaan miehen kanssa. Pidän naisten pehmeydestä, logiikasta ja ruumista, voisin hyvin kuvitella eläväni naisen kanssa.
Ongelmani on: jos tulen ulos kaapista ja päätän etsiä itselleni naisen, heitän hukkaan pitkäaikaisen parisuhteen. Tuleva ammattini on (toivottavasti) lastentarhanopettajani, ja olenkin myös huolissani siitä miten tulevissa työpaikoissani suhtauduttaisiin lesboon kasvattajaan. Aluksihan sitä ei ole pakko paljastaa, mutta ihmisten suvaitsevaisuuden tuntien asian paljastuessa joku vanhempi varmaan vaatisi eroamistani.
Valitsenko siis sinänsä onnellisen parisuhteen vai uskallanko hypätä...?