GAY TAmpere teki sen taas

  • 2 / 9
  • Jarkki
  • 2.1.2004 19:35
Otsikkoon en voi ottaa kantaa, koska ennen keskiviikkoa en ollut käynyt GAY Tampereen bileissä. Oli todella tervetullutta vaihtelua käydä paikassa, jossa voi kierrellä väljemmin ja ilmastointikin pelaa... ja nähdä uusia kasvoja.

Sen sijaan illan ohjelmasta en kovin korkeaa arvosanaa voi antaa. Musiikkipuoli oli ok, mutta "dragshow" ja se-mikä-mistress-se-olikaan, no jaa.. ettäkö Japanista asti oli tämä esiintyjä hankittu??

Mutta kaiken kaikkiaan oli kiva ilta Emmassa!
  • 4 / 9
  • karen
  • 4.1.2004 22:18
Minulla oli ainakin hauskaa. Useimmitenhan hauskanpito lähtee asenteesta. Kiva viettää uutta vuotta kerrankin kunnon puitteissa. Suuri kiitos järjestäjille.
  • 5 / 9
  • kannattaja
  • 5.1.2004 1:00
Kiitos teille kunnon bileistä. Poikkesin myös Mixeissä, harmi että siellä kato käynyt.... mutta aikansa kutakin ja kaippa ne tampereen setan ihmiset jotka siellä luul evat itseään ammattilaisiksi ovat karkoittaneet asiakkaat. Mutta toiveita ehkä jatkossa paremmasta huomisesta... vähän kun viilaavat sitä toimijajoukkoa mixeissä????????????

ystävyydellä
  • 6 / 9
  • Sujuvaa
  • 6.1.2004 20:52
Oma uusi vuoteni sujui mukavissa merkeissä. Kun kaypungissa on isommassa paikassa teemabileet, on kai aika selvää, että porukka jakaantuu silloin sen ja perusklubin kesken. Kun olen Mixeissä poikennut, siellä on ollut mukava tunnelma ja porukkaa riittänyt. Minusta on turha mollata eri osapuolia tai bileitä taktisista syistä. Perusklubia tarvitaan, samoin suurempia teemabileitä.
  • 7 / 9
  • Lommo
  • 7.1.2004 16:41
Mixeissä en tuolloin käynyt, mutta Emmasta lähdettiin kesken
pois, kun kommunikointi kanssaihmisten kanssa meni kilpahuutamiseksi discodesipelien kanssa. Wc:ssäkin piti kusta metelin säestyksellä, kun joku trendi oli sinnekin tuonut kattoon upotetuista kaiuttimista suoltavan metelin.
Tupakointirajoituksista anniskelupaikoissa pidetään huomattavasti parempaa huolta kuin melutason ylittämisestä. Miksei ämyreitä voisi keskittää pelkästään tanssilattian välittömään läheisyyteen?
Sääli ravintolatyöntekijöitä, jotka joutuvat sille alttiiksi jatkuvasti.
Gay-Tampereen bileet ovat muutoinkin nähty pari kertaa ja suurin osa kävijöistä on 20-25 ikävuoden väliltä.
Yli 30-kymppisille ei niissä oikeastaan ole mitään, vaikka Emma tai Laterna sinänsä paikkoina OK.
  • 8 / 9
  • didi
  • 14.1.2004 17:56
joo mua kanssa ärsytti se että Emman vessassa soi musiikki. Yritin puhua siellä puhelimeen että kuulisi edes jotain mutta eipä onnistunut.. Show oli mahtava mutta "alternative" dj:llä oli vähän eri käsitys alternativesta kuin minulla..
  • 9 / 9
  • Gay Tampere ry
  • 15.1.2004 13:27
Kiva kuulla että jengillä oli hubaa,mitä tulee Emman äänentoistoon niin pahoittelemme musiikillista häiriötä.Emman kajari yms. systeemeihin emme voi vierailijoina paljoa puuttua,ainoastaan tanssilattian äänentoistoon.Seuraavaksi bailataan sitten kauhun merkeissä ja The night of the livin g-a-y iltaan toivomme teeman mukaista pukeutumista.