G-A-Y Uudenvuoden bileet Emmassa

  • 1 / 23
  • Gay Tampere
  • 17.11.2003 15:39
Hei kaikki. G-A-Y Studio 04 bileiden ennakkolippujen myyntipaikka on vaihtunut El Torosta Epe's musicstoreen, joka síjaitsee Kyttälänkadulla.
Paljonko niitä ennakkoja myydään? Pääseekö niillä jonon ohi? Pakko tulla bilettämään.
Mä muistan lukeneeni jostakin, että ennakkolipuilla pääsee jonon ohi. Hintaa en nyt muista, mutta halvempi se joka tapauksessa oli.
GayTampereen sivuilta löysin hinnat. Ennakkoon 6 euroa. Määrästä ei ollut mainintaa.
Mitenköhän paljon porukkaa on liikkeellä aattona.Ajattelen vaan, etteivät nuukahda kotisoffalle ja jättävät väliin.
Aivan varmasti porukkaa on liikkeellä saas nähdä mitä tuleman pitää.Onko kukaan ostanut jo ennakkolippua?
Kuulin huhun , että Gaytampereen järjestäjät alkaisivat pyörittää discoa uudessa kuppilassa.Onko totta?
  • 8 / 23
  • Emman puolesta
  • 25.11.2003 10:30
Kaikille tiedoksi, että uudenvuoden aattona happy hours alkaa jo heti 21.00 .Esim III-olut pullossa kustantaa 1.5 euroa.Tätä tietoa ei löydy mainosjulisteesta. Emmaan kannattaa tulla tutustumaan muulloinkin,siellä on hyvä meno.
Tiedoksi vaan kaikille: mä olen ainakin menossa Emmaan. Ihan vaan siksi, kun siellä oli viimeksi ihan älyttömän hyvä meno päällä.

Toivottavasti vaan nytkin on mielenkiintoisia ihmisiä liikkeellä.

Älkää pliis nuukahtako kotisoffalle niin kuin Jape tossa aikasemmin kirjoitti. Kerrankin mulla on mahdollisuus viettää uusi vuosi muualla kuin töissä. Jippii!
Jess! Se hyvä puoli tässä uudessavuodessa on munkin kannalta,ettei tarvitse raataa baarissa k- otsassa vaan saan hipata oikein olan takaa.Viimeksi en päässyt paikalle Gayn bileisiin,mutta hyvää olen kuullut tapahtumasta,etenkin musasta.Toivottavasti koko Tampere on liikkeellä ja saisi tänne tulla porukkaa muualtakin päin kotomaata.
Party on ...
Ei ole tarkoitus tärvellä kenekään juhlamieltä tai arvostella, mutta aika sisäänpäinlämpiäviltä nuo treeläisten pippalot vaikuttavat. Pikemminkin muukalaisiin suhtauduttaisiin kurttuisin kulmin kuin avattais syli, ellen erehdy.
Tarkennukseksi voin kertoa että kun kävin 2 kertaa tuossa Mixeissä vuosina 2000 ja 2001, vakioasiakkaat kurtistelivat minulle: Kuka -toi- on? Miks se on -tänne- tullu? -Kuka- sen tänne on kutsunut?
Oman problemosinsa treeläisen uudenvuoden viettoon tuo että ellei varaa kahden yön viivähdystä paikallisessa hiltonissa, voi tulla orpo olo kun feidataan baarista aamyöllä pakkaseen, joka on vielä uudenvuodenpäivän puolella.
"Reisimajoituksen" varaan ei kannata laskea ja olishan se aika väärä tapa aloittaa uusi vuosi vanhalla kujeella.

M u t t a mä en halua pialata kenenkään juhlatuulta, joten oon hiljaa tästedes. =]
Onneksi Emman viereinen talo on paikallinen Omena-hotelli.
Jos ei halua laskea reisimajoituksen varaan, ei silti tarvitse maksaa itseään kipeäksi;-)
GT:n uudenvuodenbileitä en jätä väliin mistään hinnasta...
Mikä toi Torture Show oikein on? Löytyykö Tokyo Mistressiltä omia nettisivuja? Onks teil siis kaksi tanssilattiaa...saako laittaa biisitoiveita?
Balsamia ruoskitulle pyllylleni! Ihan kuka vaan kelpaa,jolla kuppikoko yltää B-kuppiin. Ihan tosissaan on mukavaa nähdä kunnon showmenoa Tampereellakin,vaikka Kinky kerhon hipat on omaa luokkaansa taidan silti tulla katsastamaan Tamperelaiset SM/Fetish lesbot,onkohan niitä?
Onpas Emmaan luvassa rankkaa uuden vuoden aattoilta menoa!

Uskaltaakohan se edes tulla?
Hölmö minä ja taas pätkii. Tarkoitin siis, että uskaltaakohan sinne tulla?
Onneksi Tampereella on muitakin vaihtoehtoja. Emmaan en mene ja Mixeissä minua ei nähdä.
Itseäni ei ainakaan mikään torturet ja ruoskat nappaa eli taidan mennä mieluummin mixeihin Sirkka Tälliä moikkaamaan...
No kiva kuulla vaihtoehdoista mutta Emmaan menen ei useampi dj ja kaksi tanssilattiaa plus esitykset voi kaikki olla huonoja,bailaamaan sinne menen en katsomaan korkeakulttuuria...Sirkka oli ihan ok noin 5 v sitten.
Moikka kaikille Uuden Vuoden bailuihin menoa suunnittelevat... Emmaan minunkin tieni johtaa. Mixein bailut ei minua kiinnosta. Edellisen kirjoittajan kanssa olen samaa mieltä, että Sirkka oli cool vuosia sitten. En edes ymmärrä mikä hänen roolinsa on Mixeissä.
Joulua kaikille ja hyviä Uuden Vuoden bailuja odotellessa.
Hyvin pyyhkii, me Tamperelaiset saamme vihdoinkin nautiskella monipuolisista menoista.Leimaritkin ok ja G-A-Y:t olen molemmat bailannut...G-A-Y tosin johtaa 6-0