Pidetään IKÄvää

Tämä on loppuunkaluttu ja aivan hedelmätön aihe, mutta onkohan joku vialla kun moni on mieluummin vaikka ruman ja laihan parikymppisen, kuin komean ja miehekkään kolmikymppisen kanssa? Olen tuotakin havainnut tapahtuvan. Silti myös vanhemmat miehet itse syyllistyy IKÄvyyksiin torjumalla itsensä ikäiset miehet ja saalistamalla poikasia, joiden pitäis mielellään olla jopa 16-18-vuotiaita, parikymppinenkään ei enää kelpaa. Nämä sitten kiivailevat "yököttävistä ahdistelevista papoista".
  • 2 / 16
  • EiIkävää.
  • 3.12.2003 11:41
Mut onneksi löytyy poikkeuksia. Omaan makuun sopii parhaiten kolmenkymppiset. Mut ne on piilossa...
Vaikka nuoret ei näyttäis hakevan pitempiaikaista seuraa, niin ehkä se on taka-ajatuksena..ettei käy niin että toinen on keski-iässä ja toinen murrosiässä.
..ehkä yksi syy??
Itse olen 38 v, boyfrendini 36 v. Ei mulle ainakaan ole koskaan tullut mieleen seurustella itseäni alle viisi vuotta nuorempien kanssa. Itse asiassa kaikki mun aiemmat boyfrendinit ovat olleet suunnilleen samanikäisiä kuin mä itse. Nykyään katson enemmän ihmisen "sisälle" kuin pelkkää ulkonäköä.
  • 4 / 16
  • Kundi -78
  • 3.12.2003 16:53
On aivan puppua etteivätkö muka nuoret pojat (+/- 20v) hakis pitkäaikaist seuraa. Kyl kaikis ikäryhmis on niit ketkä hakee seuraa ns. tosimielel ja niit ketkä hakee vain hoitoja.

Tän päivän nuoret on sitä paitsi kasvanu niin erilaises maailmas ku tän päivän keski-ikäset. Nuoril ei oo tietoo (tai ainakaa kokemust) kriminalisoinnist, sairausleimast tai homoruttohysteriast. Niil on monil aika mutkaton suhtautuminen omaan homoseksuaalisuuteen.

Kun ei tarvii pohtii et "voi kun mua ei heitettäis linnaan" tai "voi kun mua ei pistettäis pakkoterapiaan" niin voi sen sijaan esim. miettii "voi kun saisin oman poikaystävän". Näil nuoril ei ne asemien vessat ja puistojen puskat ookaan enää ainoit mahdollisuuksii ittensä toteuttamiseen. Se mikä on joskus ollu ihan tavallist nuoril homoil, ois monil tän päivän nuoril homoil järkytys ja kauhistus.

En täs siis mitenkään haluu arvottaa minkään ikästen käyttäytymis- / ajatus- / tai asennemaailmaa. Ajat on vaan muuttuneet. Ja sen myötä muuttuu kans ihmiset. Miettikääs hieman millon nää tän päivän parikymppiset on syntyny.
Musta on ollut varsin mielenkiintoista seurata omaa kehitystäni. Olen jo aikaa sitten havainnut, että mun miesmakuni vanhenee melko samaa tahtia mun itseni kanssa. 15-vuotiaana peuhasin 15-vuotiaiden kanssa, yliopistolla opiskelijapojujen kanssa ja nyt aikuisena miehenä aikuisten miesten kanssa.
Kamalaa on ihmisen huomata, että nuoruus meni, ulkonäkö lähti, edessä vain katkera kuolema meikkipussia rintaa vasten puristaen. Sanokaa mitä sanotte. Olisinpa aina ollut ruma ja vaatimaton, ei olis mitä menettää.
En ymmärrä tätä ainaista nuoruuden ihannointia, ihan kuin ulkonäkö olisi ihmisen tärkein ominaisuus. Mielestäni ihmisessä on paljon tärkeämpiä asioita, kuten henkinen kypsyys.
Se on vaan moment in time,life,me kaikki ikaannymme.Mina kypsyneenpana en ole after nuorenpia,ihailen kaikkia gay miehia samoin.Kaikki ovat wonderful.Elama opettaa.I wish you all very Merry Cristmas,Seasons Greetings!
  • 11 / 16
  • kolmekymppinen
  • 4.12.2003 6:35
Mielelläni bf saisi olla samanikäinen kuin olen, mutta valitettavasti noin kolmekymppisiä ei tahdo mistään löytää. Jostain ihmeen syystä tällä hetkellä ympärilläni pyörii parikymppisiä jotka tahtoisivat kanssani seurustella. Saa nähdä mitä tulevan pitää.
Mun kokemusten mukaan n. keski-ikäiset hakee enemmän kertaseksiä ja hyppelevät kukasta kukkaan. Nuoret ovat kiinnostuneempia seurustelusta. Mut niinhän joku sanoikin, että joka ryhmässä on kaikenlaisia erilaisia asioita haluavia.
Toinen tosiasia on se, että jotkut nuoret haluavat kypsempää seurustelukumppania ja jotkut keski-ikäiset nuorempaa. Onneksi meitä on erilaisia! Minulla ja bf:llä on 18 vuotta ikäeroa... ja kumpikin olemme tyytyväisiä :)
Tota... esim. DTM vanhentaa kunnon kävijää parissa vuodessa kymmenellä.
Siis noclub, tarkoitatko, että ne kapakoiden kantapeikot onkin teinejä? Noh, ehkä sydämeltään ainakin ;-)))))))))
Hmm, itselläni ja kumppanillani on ikäeroa n.11 vuotta ja ollaan oltu yhdessä nyt puoltoista vuotta. Minä olin 19 vuotta kun tutustuttiin joskus vuosia takaperin.

Meillä ainakin on suhde toiminut hyvin tähän asti, tosin tämä nyt on vieläkin sellaista alkuhuumaa. Ja tietenkin toivottavaa on jos ollaan yhtä sekaisin toisistamme vielä n vuoden kuluttuakin :)
Se raja (16-18v hakevat ukot) on laskenut... Jos honochattiin eksyy 14 vuotias, on monta 50 vuotiasta pedoa sen kimpussa... Se on todella rasittavaa...