Missä lesbot?

Onko kaikki nuoret lesbot varattuja vai...olenko yksin täällä? Ei kukaan sattuis tietää mitään sivua (suomalaista) joka on tarkoitettu lesboille? Ja yx toinen juttu,luulis nyt homojen tajuavan ettei lesbonkaan elämä ole ruusuilla tanssimista,ja silti haistatetaan vitun lesbot,painukaa muualle.Miehet on aina miehiä,luulevat olevansa kaikkitietäviä,ärsyttävää!!
Kyllä vapaana seikkailevia lesbotyttöjä / -naisia on ihan varmasti runsaasti, eli tuskin olet yksin. Kyllä sitä itsestäkin tuntuu, ettei vapaita sopivia hånppeleitakaan ole vapaalla jalalla, sellaisia, joiden kanssa voisi oikeasti ruveta miettimään yhteistä tulevaisuutta...

Netissä on tarjontaa lesboillekin. Ainakin seuraava sivu kannattaa vilkaista (jos et tästä jo tiennytkin):http://www.sappho.net ja totta kai Setan sivuilla on linkkejä maailmalle.

Eiköhän se ole niin, että kaikilla seksuaalivähemmistöillä (kuten muillakin vähemmistöillä) on yhteisiä ongelmia... Piirit on pienet, joillakin yksinäisyys on ongelma jne jne...
  • 4 / 28
  • ray of light
  • 14.6.2002 16:21
joo tääl on kans. pearl, mist oot? mä 02-area ja oon 16 w.
  • 6 / 28
  • ray of light
  • 15.6.2002 22:44
pearl, siis jostain oulun paikkeilt? ku ei ei tää maantieto oo meikän lajii...jos tahot alka mailaileen (muutkin saa) ni mun maili ossa on angelina_simone@yahoo.com
juu täällä kans yksi 27v. bi-tyttö 02 alueelta..samaa olen pohtinut että missä kaikki kissat piilottelevat!
Miehenä pakko kommentoida:

< haistatetaan vitun lesbot,painukaa muualle

Ystäväpiiriini kuuluu monta lesboa, sillä liiankin monet tuntemani homot ovat muotivaatteissa brassailevia meikeistä keskustelevia käsilaukkuneitejä. Leboporukan kanssa huomattavasti hauskempaa mennä vaikkapa bisselle, kun voi puhella (lähes) kaikesta maan ja taivaan väliltä, toisin kuin näiden MBMKKLN:n.
Olen 16v bi-tyttö Espoosta, päivää kaikille! Oli vaan pakko ilmoitella itsestäni =).
-iloista naurua-
Kiva että täällä on muitakin... luulin jo olevani yksin... Olen iloinen, punapää lesbo-nainen Helsingistä... ajattelin vain toivottaa mukavaa joulun odotusta! -halaa varovasti- ässä siis yksi "kissa" sulle... grr...
Vapaa helsinkiläinen 22-vuotias tyttö *heiluttaa käsillä*.... Oma kulta on haussa!
Ja mä olen mansesta nääs, ja lepakko. Ikää tosin on jo paljon, mutta eikös luonne oo tärkein.
Minäkö luulin ihan että tänne saa osallistua keskustelemaan jopa naispuoliset homotkin. (Erääseen viestiin vastaten)

Kädennosto! Olisi mahtava tutustua suurinpiirtein saman ikäisiin naisiin joilla ei olisi "miesongelmia" mitä kuunnella koko ajan .. Minulle saa ainakin ihan vapaasti lähettää mailia jos joku uskaltaa . . :)
"Myöhässä" olen, mutta sanonpahan vain, että täällä on yksi single-lepakko 02-alueelta ^_^
Tääl olis kans yks 15w. lesbo Tampereelta! Mut löytaa myös setan sivuilta (keskustelu.seta.fi). Tosiaan... olis kiva jutskata samanhenkisen ja ikäsen kans.... (vihje, vihje)
Hei mä myös! *hyppii ja vilkuttaa* Pimee lepakko 02 alueelta! 18 wee, jejejejeeeee!
Mansesterissa olis vapaana aikuinen lepakko nainen, joka ei biletä vaan jonka tapaa mm. lenkiltä.
Tosin taitaa olla niin, että Mansen yli 35v. lepakot on joko varattuja tai sitten ne on kadonneet huitsin Nevadaan.
heippa...mä oon 18v. lepakko!Olis kiva saada seuraa kaltasistaan, joten mailatkaa jos kiinnostaa?!!
  • 23 / 28
  • Diablonical
  • 28.11.2003 21:57
Wau, nice että on muitakin.... Oon 18, jos haluutte mailata ni ossa on: Liguid_Ice@luukku.com!
Moro! Täällä vapaa 16 v lesbo 06-alueelta. Mailata saa ihan vapaasti=)
08- alueella on jokatytön unelmapakkaus (?) vielä /toistaseksi :) vapaana..

:D

23 vuotias bi- naenen
Mikä sattuma, on täällä 08-alueella toinenlkin!½

18-vuotias bi-naenen tämäkin :P