Mistä morkkis?

  • 1 / 8
  • KumiAnkka
  • 1.10.2003 22:03
Kertokaa mistä teille on tullut paha tai vielä pahempi morkkis? Mitä teitte? Entä mitä teitte morkkiksessa?

Mulle tulee morkkis niin helposti. Kai. Kertokaa, että saan suhteutettua omaa morkkistani teidän morkkiksiin.

Esimerkki: Puhui humalassa ex-hoidolle pehmeitä. Morkkis asteikolla 1-10? Mulla se on ysin pintaa ainakin viikon jälkeen päin. Kiroan itseäni ja välttelen ko.henkilöä ainakin vuoden. Ainakin melkein
  • 2 / 8
  • JustMe
  • 1.10.2003 23:36
Morkkis tulee baari-illan jälkeen, kun on tehnyt jotain typerää humalassa. Morkkis tulee baari-illan jälkeen, vaikka ei olekaan tehnyt mitään typerää humalassa. Morkkis tulee, kun kanssaihmiset saavat jotain sellaista mitä eivät ansaitse. Morkkis tulee, kun on ollut syyttä ilkeä jollekin. Morkkis tulee, kun joku on ollut ilkeä minulle ilman mitään syytä. Morkkis tulee aina uudestaan ja uudestaan ja jatkuu loputtomiin, kun on sairaan ihastunut samassa koulussa olevaan jätkään, joka on hetero. Morkkis tulee, kun näkee heterokamujen menevän naimisiin ja saavan lapsia. Morkkis tulee, kun itsellä ei ole ketään. Morkkis tulee niin monesta asiasta. Jos jonain päivänä ei ole morkkis, niin silloin ajattelee, että kohta se morkkis taas tulee, ja sitten seuraavassa hetkessä päivä onkin jo muuttunut morkkispäiväksi.
  • 3 / 8
  • Mantu
  • 19.10.2003 17:41
Mulle ei useinkaan tule morkkista, kun olen niin pidättyväinen kännissäkin. Mutta joitakin asioita on:

1) Ylenpalttinen rahan kulutus (tämä voi tulla muutenkin kuin kännäämisen jälkeen)

2) Liiallinen "avautuminen" kavereille omista ihastuksista

3) Se, että on jossain vaiheessa iltaa alkaa masentaa ja siitä seuraava mököttäminen
  • 4 / 8
  • Micco
  • 19.10.2003 18:12
Oma morkkikseni tulee yleensä liiallisesta kännäämisestä. Se tuntuu olevan enemmänkin viinan aiheuttamaa kropan hormonitasapainon lievää "sekoamista", ja kestää 2-3 päivää. Sillä ei ole niinkään väliä, mitä on pöhnäpäissään tullut toilailtua :-)
  • 5 / 8
  • earth
  • 25.11.2003 18:07
Mulle tulee morkkis siitä kun olen mielettömän ihastunut poikaan joka ei tunnu piittaavaan minusta ja häntä odottaessani siivoan kuin hullu, laitan itseni viimeisen päälle ja nään sen kaiken vaivan vain miellyttääkseni häntä.

Sitten hän tulee ja haluaa vain seksiä eikä juuri välitä muusta ollenkaan. Hänen lähdön jälkeen on jälleen tyhjä olo ja paha morkkis: Miksi taas tein näin?
  • 6 / 8
  • tästä..
  • 7.12.2003 20:55
Huomasin toisenkin laittaneen tän heteroon ihastumisen. Ollaan samalla luokalla ja jos vaan voisin, niin ottaisin ja söisin hänet..minkä teenkin katseella joka kerta kun nähdään. .GRRRRRRR. Tarvitseeko kertoa enempää. Pää menee sekaisin vähemmästäkin. Loppuisipa opinnot nopeasti.
  • 7 / 8
  • Hytti
  • 8.12.2003 20:45
Joo, liiallinen avautuminen, usein kännissä, siitä tulee morkkis. Liittyy salaisuuksien lipsahtamiseen ulos, joskus niitä menee muulloinkin kun kännissä
Vanha ketju, mutta... muutaman kerran tuli aikanaan järjestettyä itselle morkkis, lähinnä niin paljon juomalla, että muisti meni. Se ei kuitenkaan ollut tapa. Morkkis tuli ja meni sitten yleensä krapulan kanssa käsi kädessä seuraavana päivänä - ja joskus oli aikalisää vielä yhden päivän verran.

Noiden kanssa saattoi kuitenkin olla ja elää, ehkä pikkuisen itseään sarkastisesti ruoskien: otanko jo opiksi vai en.

Vaan vähän vanhemmiten kuvaan tuli mukaan yksi hyvinkin inhottava asia. Mahdollisen krapulan jo kaikottua (ja ilman krapulaakin pari päivää vähän kosteamman iloittelun jälkeen) aloin huomata yhä syvemmän mielialan laskun, jota jatkui hyvinkin viikon päivät ja pidempäänkin. Oltiin aika syvissä vesissä; sellaista keskivaikean masennuksen kaltaista olotilaa. Yleistä synkkyyttä, pessimismiä, lohduttomuutta ja mihinkään varsinaisesti kohdistumatonta surua. Oikein mikään ei kohottanut mieltä.

Tuon jonkinlaisen mielihyväkemian salpautumisen vuoksi en ole muutamaan vuoteen enää juovutusjuomiin koskenut. En näe tarvetta tissuttelulle, "muutamalle" tai edes alkoholipitoisille "ruokajuomille". En ole koskaan varsinaisesti pitänyt pikku hiprakasta, missä kontrolli vielä valvoo, mutta jokin yrittää jo vähän laukalle.