vanha suola

  • 1 / 3
  • niiskuneiti
  • 27.11.2003 16:15
Kaikkihan tuntee sanonnan vanha suola janottaa. Mutta mitäs kun se sattuukin omalle kohdalle? Nyt ei kylläkään suoranaisesti minun kohdalleni, mutta kun tyttöystäväni on alkanut haikailemaan entisensä perään... Miten minun tulisi suhtautua asiaan? Kauhistuttaa pelkkä ajatuskin kultani menettämisestä, mutta voinko edes tehdä asialle mtn?!? Onko jollain kokemuksia???
  • 2 / 3
  • nanuski
  • 28.11.2003 16:38
Mitä kovemmin pitää kiinni, sitä varmemmin toinen lähtee... Ajalla on kumma taipumus muuttaa menneet kauniimmiksi kuin ne olivatkaan. Kurjaa että teillä tapahtuu tällaista ja toivon että olisi joku ratkaisu, mutta valitettavasti voin vain toivoa teille parasta... että rakkaasi ymmärtää ennen kuin on liian myöhäistä. Omani ei valitettavasti tajunnut...
  • 3 / 3
  • ust
  • 29.11.2003 11:11
Omakohtaisen kokemukseni mukaan totean, että et voi tehdä asialle yhtikäs mitään... valitettavasti! Jos toinen vahvasti haikailee ex:n perään niin ei siinä auta mitkään poppaskonstit, jos toisen ajatusmaailma on tuohon suuntaan luiskahtanut. Tietty voi aina miettiä minkä takia toinen vanhaa haikailee ja sitä kautta koettaa löytää ratkaisua. Mutta harvoinpa sitä on sellaista parisuhdetta, jossa siippa on puhumaan kykenemätön, aivoton, frigidi mörkö, jolloin voisi jossain määrin ymmärtää haikailun aidan toiselle puolelle, vaan eiköhän todellisuudessa juuri se haikailija voisi katsoa itse peiliin! Toivottavasti tyttöystäväsi kuitenkin tajuaa asian ennen kuin on liian myöhäistä :)