Testaa mikä auto olet.

Testin täytyy olla ehdottoman luotettava ja tieteellinen, koska oman tulokseni mukaan olen Porsche. Jos joku väittää muuta niin kaverit Keimolasta tulee ja hakkaa sen...
Jaahas, ja tässä tulos =)

Onneksi olkoon, testin mukaan olet PORSCHE
tämäpä mielenkiintoista...

Onneksi olkoon, testin mukaan olet ASTON MARTIN

Olet viileän klassinen sekä takuulla tyylikäs, säässä kuin säässä.
Onneksi olkoon, testin mukaan olet LAND ROVER! Viihdyt itseksesi, olet reilu ja nautit elämän yksinkertaisista iloista.

Et sillai...
No niin, olihan se luotettava. Minä olen VOLKSWAGEN BEETLE! :-D


Kai
Heh, mä olen Lada... *virn* "Ihmiset pitää mua luotettavana, tasaisena ja ...yksinkertaisena??"

No joo, kai se ihan oikeasti mua jotenkuten kuvaa... ;o)
Ohhoh.. mä oon Aston Martin. "Olet viileän klassinen sekä takuulla tyylikäs, säässä kuin säässä" Joopajoo :)
Onneksi olkoon, testin mukaan olet PORSCHE!

ei paha, ei paha!!! jos tähän nyt vois luottaa...
ta da daa... BMW... jotkut pitävät teininä.... "kotitallista" löytyy myös porsche...
Heh.

En jaksanut tehdä testiä, mutta ajattelin mainita että tuo testi sattuu olemaan erään tuttuni sivuilla ;)

Samainen tyyppi piti aiemmin (kävijämäärältään) Suomen suurimpia Pokémon-sivuja :D :)

Hän on naispuolinen, pitää Xenasta ja Dark Angelista, ynnä Berettoista ja Porcheista (jonka varmaan kyllä huomaa... ;)

*virn*
Onneksi olkoon, testin mukaan olet PORSCHE!

Hmmm... mitähän mun oma kuplavolkkarini pitäisi ajatuksesta että vaihtaisin moiseen... nääh... mä pitäydyn ennemmin omassa vanhassa - siinä on kuitenkin sitä jotakin =D
Onneksi olkoon, testin mukaan olet PORSCHE!

Höh. Mä oisin ennemmin Honda.....
Vieläpä tällainen "vanha malli" löytyy Porchen katalogista ;)
Eipä olisi uskonut....
Pelkäsin jo että olisin Porsche kuten kaikki muutkin mutta... Land Rover! Ja onhan täällä pari muutakin samasta tehtaasta.
Mä olen Wolkswagen Beetle...
"Olet iloinen ja kupliva luonne, joka saa ihmiset ympärillään iloiseksi".
VW Beetle. Kupla-Volkkari. Pinkki. Hih:)

"Olet iloinen ja kupliva luonne, joka saa ihmiset ympärillään iloiseksi."
Ostin kerran halvan nissanin, mutta mieli teki yllätys yllätys..
Opel Vectra.. Ja nyt musta tuli testissäkin vectra
Taidan sitten olla pelkkä mopo, kun en löydä testiä. Sivusto on muutettu eri osoitteeseen, eikä siellä näytä olevan testiä.