Kerrostalokyttääjät r.y

Aivan loistava saitti. Varsinkin noi kuukauden kyttääjä-artikkelit!
oh my god... Mun talossa asuu kyttääjä!!! *hih* No, pitääkin pitää huoli että sillä on mitä kytätä... *wicked grin*
Voisitteks vähän kuvailla, miks toi saitti on teidän mielest "hyvä"?
Joo, sama kysymys täällä. Miks jotkut on hulluna tuohon saittiin? Mun työpaikallakin löytyy pari ko. saittiin hurahtanutta. Mun mielestä siinä ei oo mitään hauskaa.
Jos olet kyttääjä-lajia, älä lue eteenpäin!

Mielestäni kyttäys on yhteiskuntamme suurimpia arkiongelmia. Tämä kielii Suomen ikäloppujen (EI tarkoitettu ikärasismina) passivoituneisuudesta ja nuoruuskeskeisen kulttuurin vaikutuksesta.

Vanhukset kunniaan - toimii Aasiassa kohtalaisen hyvin tänäkin päivänä! Pannaan piste vanhempiemme ja isovanhempiemme toimettomuudelle. Noidankehä seis ja elämä taas käyntiin!

Smile
Ei se kyttäys ole ikä-, vaan asennekysymys (lukisikohan ko. saitilla jopa näin jossain :)

Kaikenlainen huumori ei pure kaikkiin, itse satun pitämään parodiasta yms. huumorin lajeista, siksi tuo saitti viihdyttää kovasti. Myös siksi, että on asunut samassa talossa kyttääjien kanssa.

Sen sijaan parodiatutkani ei värähdä Johnin viestin kohdalla, vaan otan sen todesta.

Jos kyttäys olisi Suomen suurimpia arkiongelmia, niin hyvinpä maallamme menisi.

Ensinnäkin, jos "toimettomuus" johtaisi kyttäämiseen, kannattaisi ehkä keskittyä myös työttömiin, joista kasvaa tehokasta kyttääjää koko ajan :P

En myöskään ymmärrä miten Suomessa muka on nuorisokeskeinen kulttuuri, mielestäni se painottuu kyllä 30+-ihmisiin huomattavasti enemmän.

Ihmisen passivoituminen on kiinni hänestä itsestään, ei aktivoitumista tapahdu ilman omaa halua vaikka kuinka olisi mahdollisuuksia.

Ei vanhempien kunnioittaminen ole ollut vierasta länsimaisessakaan kulttuurissa, joten vaikutteita idästä on siinä suhteessa turha ottaa, koska koko kulttuuritausta on kovin erilainen. Ennemminkin kannattaisi ehkä miettiä miksi näin ei täällä enää ole. Ehkäpä jos suomalaiset vanhukset käyttäytyisivät kuin aasialaiset, tilanne olisi erilainen...

Itse voin sanoa, että pelkkä ikä ei tuo arvostusta, sen verran erilaisia vanhuksia olen nähnyt. Minä arvostan ihmisiä samoin perustein, iästä riippumatta. Kärttyiset ja pahatapaiset mummot eivät saa mitään ikäbonusta, vaikka kuinka yrittäisivät kiilata kassajonossa huudellen "Kollaa kestää". Ystävälliset ihmiset sen sijaan saavat apua ja hymyä iästä riippumatta.

Kunnioitus on aina ansaittava, ei se tule automaattisesti iän myötä.

-node
Vaatinee pahemman sortin nörttiyttä, että tostakin saitista orkut saa.
Muistakaa että ihmisillä on erillaisia huumorintajuja...
osasta hauska ja osasta jostain syvältä...
Linkin pohjalta on tehty Sub-TV:lle sarjakin. Ihan OK suomalaiseksi viihdeohjelmaksi, mutta paremmankin teemasta olisi varmasti saanut.
Alakerrassa asuu pahimman sorttinen valittaja, joka mm. kerää adresseja minun häätämiseksi, koska katson illalla televisiota äänet päällä, tosin hiljaiset ja yöllä compuutteritouhuja tehdessäni siirtelen pyörillä varustettua työtuoliani. Kiertelee, liioittelee ja valehtelee, että korvat heiluvat!!
Meidän perheessä on tapana katsoa tv:tä kuulokkeiden kera jos on iltamyöhä ja puolisoni nukkuu.

Voisiko työtuolin alle hankkia siihen sopivan pehmeän maton?

Pienillä muutoksilla voi vähentää mielipahaa.