Gay Love Parade kuukauden päässä

G-A-Y Love Parade 7.11.03 klo. 22-04
Emma,Tampere
Liput 6 € vain ovelta
Luvassa mm. gay camp attac!

Ja lisäksi luvassa...
G-A-Y Made in Finland bileet joulukuun alussa

G-A-Y Studio 04 bileet ...

G-A-Y Tampere goes Turku...

Tervetuloa!
Kiva, että taas on uusi paikka löydetty!

Minkälainen paikka Emma on?
  • 3 / 17
  • Nomen est
  • 9.10.2003 15:27
Miksiköhän tuo nimi? Eihän se voi kuitenkaan olla mitenkään rinnastettava oikeaan Love Paradeen. Ylipäätään nämä liian raffelit nimet on aika peeloja kun tapahtumat on kuitenkin Mähnäjärven Työväentalon nuorisodiskon luokkaa.
  • 4 / 17
  • KooStark
  • 10.10.2003 15:25
En mä tiiä, mutta tuskinpa rinnastus onkaan tarpeen. Eikö nyt voitaisi kaikki olla vaan tyytyväisiä, että täällä pikku Pirkanmaallamme tapahtuu..?
itse asiassa puitteiltaan emma on totaalisen eri luokkaa kuin yo-talo, klubi tai laterna, eli siinä mielessä tuo nimi on ihan perusteltavissa.

ja jos suomen klubilelämää katsoo vähän enemmän taaksepäin, emma (tai black emmanuel silloin) on ollut berlin barin ohella suomen ensimmäisiä mainstream klubeja, jotka toivat housen ja acidin, scanit ja video-screenit sekä kundiparit tanssilattialle joskus 80-luvun lopussa.

- aaaah (80-luvun teini nostalgisena muistelee bugattia & emmaa)
  • 6 / 17
  • pro tampere
  • 11.10.2003 18:26
Vanha Emma olikin ihan sikamakee paikka.Ehkä meidän vanhanpolven syömmet sulavat jo silkasta nostalgiasta. Mitä tulee nimiin,niin rakkaus ja paraati ei varmaankaan ole keltään pois. Hyvä Tampere ja hauskanpidon puolesta juon paikanpäällä muistojen kunniaksi yhden itsemurhan.
p.s Työväentaloilla on useimmiten toiminut iskelmätanssut eikä diskot, niitä on järjestetty pääsääntöisesti nuorisotiloilla.
Love Paraden musiikki koostuu useasta eri setistä,joita veivaavat eri dj:t. Esimerkiksi dj Miik soittaa Love Paradessa 80-luvun tunnin ja Dj Pippi RnB:tä. Gay Camp Attac on oma vastuualueeni ja mikäli tämä camp ilmiö kiinnostaa niin kurkatkaa ko. clubin sivujahttp://www.gay.uk, muistaakseni on osoite. Nähdään Love Paradessa!
Taas kerran GAY järjestää rahastus bileet. Lipun hinnalla ei saa muutakuin tavalllista levyn pyöritys musaa. Pelkkää rahastusta koko homma. Olisi vallan mukavaa jos niissä bileissä olis jotain esiintyksiä tai ohjelma numeroita, niin silloin voisi edes harkita maksavansa lipun hinnan. Joka on muuten kiskontaa tavallisesta baari illasta. MINÄ en ainakaan tule paikalle. Pidämme kavereiden kanssa tuolloin paremmat bileet jossain muualla.
"Olisi vallan mukavaa jos niissä bileissä olis jotain esiintyksiä tai ohjelma numeroita."

Olen itse järjestänyt vielä muutama vuosi sitten bileitä (heteroille tosin) ja todennut jo silloin, että kohtuullisella lipunhinnalla ei vielä kohtuullisia esiintyjiä hankita. Eli toisin sanoen ihan jo perus pikkujulkkis playbacknauhojen kanssa maksaa jo n. paritonnia.. ellei sitten ole onnistunut varaamaan ko. artistia ennen tämän julkisuuteen pomppaamista.

Mutta toisalta ketään ei kiinnosta Maija Muusikko, josta ei tiedetä entuudestaan mitään. Myöskin kaikenmaailman tanssishowt ovat niin kuluneita, että niiden takia ei kukaan erityisesti halua paikalle valua. Monta kertaa ne enemmänkin keskeyttävät ja häiritsevät illan biletystä.

Ja maailmallahan trendinä on dj-painotteinen bilettäminen. Kyseessä kuitenkin on makuasia. Esityksiä kaipaavat voivat käydä cabaret-illoissa ja konserteissa - bailaamisesta pitävät saavat kicksinsä pelkästään hyvästä musiikista, vaikka se olisikin "vain dj", joka sitä soittaa..
Rahastustako? 6euroa..se ei riitä edes yhteen paukkuun minulle. Taas joku todisti ettei käytä ravintolan palveluja, tulee mielellään ilmaiseksi sisälle, kuvittelee että äiti siivoaa aamulla kaikki sotkut mitä tekee, nyysii kavereiltä paukkuja ja oksentelee halpoja pohjiaan ties minne.
Sitten juodaan pöydältä kopatusta lasista vessan kraanavettä ja hillutaan älyttömässä alkuillan kotona hankitussa humalassa /pillereissä pitkin tilaa sotkien paikkoja ja suhteita.
Kiitos ei. Pitäkää vaan ne kotibileenne muualla. Eikä kannata kirjoitella tänne kun ei mitään aktiivisten toimintaa haluta kannattaa. Pitäisikö tässä vielä maksaa että tehdään työtä jonkun idiootin eteen jotta se tulisi bileisiin.

No rehellisyyden nimissä tilanne on toistunut niin usein etten voinut olla kirjoittamatta ylläolevaa, sama arvostelupaska tulee aina näiltä jotka eivät tee mitään mutta vaativat kaikkea.
En kylläkään itse ole Treella enkä edes pääse tulemaan bileisiin, silti kaikkea hyvä järjestäjille jotka viitsivät.
Ei olla kommarimaassa missä oikeuksia ei ollut kuin etuoikeutetuilla ja heitäkin vakoiltiin. Suomessa vapaa yrittäminen on sentään kaikkien oikeus.
Pakko ottaa kantaa.Gay bileet ovat mielestäni toimineet todella hyvin.Itse tulen bileisiin ensisijaisesti tanssimaan ja katsastamaan hyvännäköiset enkä ole milloinkaan pettynyt.Musiikki on ollut todella hyvää, hyvin rakennettuja settejä ja mikä tärkeintä musa on ollut uutta!
Jatkakaa , äläkää masentuko pikkuritsojen turhista puheista,voivathan he järjestää bileet itse jos nykyiset eivät innosta--vai puuttuuko sittenkin munat?
Hei , rupesi naurattamaan yksi aikaisempi kommentti näihin bileisiin liittyen, nimittäin tavallinen levynpyöritys musa??
Voisiko joku määritellä minkälaista on epätavallinen levynpyöritysmusa ja mitä tarkoitetaan levynpyörittämisellä?
  • 15 / 17
  • Sellonsoittaja
  • 27.10.2003 17:57
Levynpyörittäjä on dj,discjockey tai miksei se voisi olla myös mc eli masters of the ceremonies tai mic controller.Kuitenkin tyyppi joka vastaa siitä,että tanssilattialla pysyy porukkaa.Dj ei mielestäni sinällään mahda nykyiselle tekniikalle mitään, vaan joutunee usein levyä vaihtaessaan myös hieman kääntämään sitä ja jos käyttää vinyyliä niin silloin hieman pyörittämäänkin,jotta oikea soittokohta löytyy.Kunnon työ tehdään silloin kun ihmisillä on hauskaa ja useat erityyppiset musiikinystävät nauttivat illastaan ja tanssivat.
Meikäläinen vetäsee vanhan sateenkaarihikinauhan päähänsä ja lähtee bilettään Tampereelle.Onkohan siellä kivannäköisiä poikia liikkeellä? Tarttis saada !