DTM:än lauantait

Olen lukenut jonkun verran näitä keskusteluja lauantai-illoista mamassa. Nykyäänhän jengi voi valita ylä - tai alakerran loppuillasta. Eräs mies kuitenkin aikaisemmin ehdotti että naiset yläkertaan ja miehet alakertaan. Tuliko sinulle kenties mieleen se että kaikki naiset ( naisista pitävätkin ) eivät halua yläkertaan. Ja kaikki nuoret, naiselliset naiset eivät ole heteroja. Ystävät ovat miespuolisia sekä musiikki alakerrassa on ehdottomasti parempaa, ihan niin kuin vanhassa mamassa.

Ärsyttävintä nykyisessä mamassa on se että olen muutaman kerran ihan kivannäköisenä, naisellisena naisena saanut muutamalta maskuliiniselta lepakolta uhkailuja... vitun hetero yms. Tällaista ei ainakaan vanhassa mamassa ollut. Koska he osasivat silloin suunnistaa kaisaniemeen. Miehiltä en ole koskaan saanut vastaavaa käytöstä. Aika paljon mielestäni kertoo sekin. Tiedän kyllä että tällaiset naiset ovat minimaalinen osa jengistä, mutta silti. Jokatapauksessa kannattaisi ehkä miettiä välillä ennen kuin tulee aukomaan päätä. Ihmisistä kun on nykyään mahdotonta nähdä päälle päin. Daa.

Huvittavinta on se, että me olemme vähemmistö sekä homot että lesbot. Eikö tämä naurettava "sisäinen syrjintä" ole aika turhaa?
Ehkä lesbot mielletään enemmän maskuliinisemmiksi.. sellaisia lesbojahan on enemmistö. Erästä naisellista lesbo-ystävääni ärsyttää kun kaikki lesbot mielletään "rekoiksi". Häntäkin on joskus vieroksuttu homopaikoissa, joissa on "rekka-lesboja". Tämä on vähän sama juttu homo-miesten keskuudessa, kun on "neidit" ja "butchit".. Mikä on todella ärsyttävää. Homojen pitäisi olla suvaitsevaisia eikä niin ahdasmielisiä.

Ja kyllähän monet hetero-naiset tahtovat homo-ystävän ja bilettää homopaikassa "kun se on niin trendikästä". (Ja paskat.)
On muuten tosiaan aika hassua, että yleensä ne, jotka kysyttäessä kieltäytyvät luokittelemasta itseään lesboksi/bisseksi/heteroksi/naiseksi/jaddajadda, ovat myös niitä, joilla näyttää olevan korkeamman tason tietoa siitä, miltä naisista pitävän naisen tulisi näyttää. Kaksinaismoralismia? You bet it is..

Hyväksyttävät kategoriat:

1. peikkotytöt (alias hamppuhiukset, peace-merkkejä, pipoja, kummallisia UFF-vintage-ponchoja, tarpeeksi alternative erottuakseen Heidi Willmannista)

2. rekkamiehet (Koffin paita, _flanellia_ (kyllä), moottoriöljyä tukassa, pelottavia, iskevät naisia lyttäämällä oluttölkkejä otsaansa, pelaavat ruotsalaisia juomapelejä ja hakkaavat toisiaan haloilla)

3. Baby dykes (Cool. H&M:n kopio-adidastakkien yläosia, farkkuja joissa erilaisia vöitä, pipoja (tärkein asuste) joiden alla lyhyet, yleensä jännänväriset hiukset, hentoja ja slimmejä, suuret bambi-silmät, liikkuvat laumoissa)

4. Mummolaaksolaiset (lyhyet harmaat hiukset, ohutsankaiset silmälasit ja humpahtava asenne. Sukua Setan nahkaliivisille toimistohomoille. Jatkuva pajatus toiseudesta ja Sodoman vampyyrilesboista. Lähettelevät omia pöytälaatikkorunojaan Sapfo-listalaisten luettavaksi)

Muut ovat heteroita.
Kamalaa minulle,itseni bi-ihmiseksi määrittelevälle tytölle, on se,että joudun uskomattoman usein puolustelemaan olemassaoloani ja vakuuttelemaan etten pyri feikkaamaan mitään.Surullista bi:nä olemisessa on jo se,ettei tunne kuuluvansa minnekään;niin hetero- kuin homopaikoissa olo on aina toisinaan haikean ulkopuolinen.Omaa yhteisöä ja ryhmän tukea ei ole.Paremmin viihdyn kuitenkin homopaikoissa,joissa yleisfiilis on suvaitsevaisempi(enää en tiedä onko näin).Liian usein sielläkin törmään edellä puituihin ennakkoluuloihin,"rekkalesboja" olen melkein jo oppinut pelkäämäänkin.Toivoisin että edes vähemmistöpaikoissa annettaisiin kaikkien kukkien kukkia,mutta...pitää kaiketi yrittää vaan pitää päätä pystyssä ja olla antamatta kommenttien satuttaa.En halua pyytää anteeksi sitä,että olen mitä olen:)
Abfab & hmmm: Niin, ei siitä ollut kysymyskään. Puhe oli ns. hardcore-vimmalla oman ympäristönsä puhdasoppineisuutta puolustavien lepakkojen sulkeutuneisuudesta: mainitut ryhmät ovat siis näitä "turvallisia", muita saa sitten katsoa bileissä kieroon. "Muut ovat heteroita"-kategoriaan menevät täten loput lesbot ja bisset.
Miksi yleensäkin gaypaikoissa osuu aina lesboihin jotka alkaa heti haastaa riitaa. En ymmärrä. En ole koskaan tavannut ystävällistä, mukavaa lesboa klubeissa. Yleensä homot ovat liikkeellä hauskan perässä mutta näihin äksyihin lezzoihin törmää liian usein (dtm). Ne on niin säälittäviä...
ne mukavat lepsot elää jo parisuhteessa ja kintaalla viittaa baarihörhötyksille. Nuoret on tietenkin poikkeus.
Olen noin 8 vuotta käynyt Helsinkiläisissä homokapakoissa, enkä minä tai kukaan naispuolinen tuttavani ole joutunut edes sanaharkkaan homomiesten kanssa. Joistain ylläolevista, ja muista threadeistä löytyvistä, viesteistä voisi kuitenkin päätellä ettei lesbot muuta tee kun reuhaa ja haasta riitaa...

Eiköhän nämä riidanhaastajat ole kuitenkin vähemmistö, ikävän silmiinpistävä tosin. Kaikista eniten näistä maineenpilaajista kärsii kuitenkin normaaleilla käytöstavoilla varustetut naisbilettäjät; valitettavan usein lesbona saa kokea itsensä täysin ei-tervetulleeksi homobaariin, tönimistä baaritiskillä etc.

Pientä ennakkoluulojen karsimista puolin ja toisin, niin eiköhän se siitä.
Launtait DTMssä on ihan HUONOJA! Pitää maksaa tyhmä 5euroa jotta pääsisi alakertaan jossa on vain tylsiä ja katkeroituneita ihmisiä. perjantaisin pääsee ilmatteeksi 2kerrokseen!!! ja ylhäällä sentään on iloista menoa ja ihan ok musaakin...
Olin järkyttynyt lukiessani Sssannan uudet kategoriat lesboista. En todellakaan kuulu mihinkään noista. Muut ovat heteroita -lisäykselle voisin nauraa räkäisesti, mutta olen liian väsynyt. En ole paljoa liikkunut homobaareissa, enkä haluaisi kyllä ulkonäköni aiheuttavan päänvaivaa noin paljon. En ala muuttamaan tyyliäni vakuutellakseni seksuaalista suuntautumistani, sorry vaan leidit :P Annetaan kaikkien kukkien kukkia, tai jotain... eikö?
Eikös tuo Sssssanna lähinnä ollut sarkastinen tuolla listallansa. Tai ainakin näin mie sen ymmärsin ja siksipä kovasti nauroinkin.. Ei oteta tätä elämää aina niin pirun vakavasti siskot..
Hah hah hah hah hah hah!!! Hyvä, hyvä.. Loistava listaus.. Juuri niinkuin yllänikin sanotaan: älkää aina ottako elämää niin vakavasti.. Mä olen listasta jokainen, enkö silti yksikään! Ja nauran vaan lisää!