Bodaavia homoja?

Onko heitä? Itse olen tällainen harvinaisuus. Homokapakat kierrän kaukaa, ja muutenkin olen aika tiukasti kaapissa. Harrastan salilla käymistä ja olisin kiinnostunut millä tasolla liikutaan harrastuksessa?

Paljonko nousee penkistä? (klassikko) Muita tuloksia??
No joo bodari en ole, mutta käyn 4-6 kertaa viikossa salilla treenamassa. Teen etupäässä lyhyitä (6-8 toiston) sarjoja maksimipainoilla. Olen treenannut säännöllisesti pian neljä vuotta, mutta mitään mainittavan arvoista ei kyllä nuose, mitä puolestelen kasvisruokavalioni niukalla proteiinipitoisuudella, lol. :) Salin ohella juoksen, käyn jumpissa ja alan nyt syksyllä pelailemaan sählyä. :)

Niin ja itse olen aika ulkona kaapista, käyn sillointällöin homopaikoissa, enkä vahdi turhan tarkasti ruokavaliotani (tosin koitan rajoittaa "karkkipäiväni - alkoholi tms. " max. kahteen viikossa)


Kai
Kyllä mä salilla käyn mutta ei musta mitään bodaria ole tullut. Tykkään käydä siellä lähinnä omaksi iloksi. tietysti olis kiva jos tulokset näkyisivät enemmän. Mutta kaikkea ei voi saada. Varsinkin kun tykkää hyvästä ruuasta.
Joo, käyny salilla jotain 8v. Ei kaapissa mutta ei juuri ulkonakaan, jotain sillä välillä. Homopaikoissa ei juuri minua näe.

Tulokset ei kehuttavia, 100 penkissä tekee jo tiukkaa. Ihan mielelläni vaihtaisin sun kanssa kuulumiset asiasta tai asian vierestä...
Itse uskon että suurin osa kehonrakentajista on vähintään bi-seksuuaalisia. Kehon palvontaa on isot kiiltävät, sykkivät, rasvatut MIEHEN lihakset....mitä muuta odotat. Monta bodaria tulee ulos gay leffoissa.
  • 6 / 11
  • Papillion
  • 26.9.2003 23:54
Itse uskoisin, että jos menee sanomaan noin johonkin punttikarhujen keskelle, niin voi tulla kuumat oltavat. Negatiivisessa mielessä.

Mutta. Tässäpä teille ihmettelemistä, jotka ajattelette että homous ja urheilu eivät sovi yhteen:

http://gaysport.ozboxing.org/profiles.htm
  • 7 / 11
  • Papillion
  • 26.9.2003 23:57
Itselläni nousee tummoiset 120 kg penkistä, oma paino 80kg.
Salilla olen käynyt pari vuotta, treenaan hyvin tosissani. Kasvisruoka ei kyllä tosiaan sovi lihasmassan kasvattamisen raaka-aineeksi. Mutta proteeinipitoista ruokaa voi syödä terveellisestikin. Ja mielestäni lihaksikas ihminen joka syö pikaruokaa on terveempi kuin aneeminen vegaani jonka kylkiluut paistaa ja joka hengästyy rullaportaissa. Noin mutu -pohjalta.
  • 8 / 11
  • Dark Angel
  • 12.10.2003 16:32
Tjaa, penkistä noussut parhaimmillaan 4X 140kg - ja irvailijoille tiedoksi, tulos viime kesältä - but who REALLY cares?!??!! Harrastan punttien nostoa (ynnä muuta urheilua) ihan omaksi huvikseni - enkä pidä itseäni bodarina. Koko määritelmä sucks ja on niitä varten, joiden on pakko lokeroida itsensä ja/tai muut...

Niin joo ja käyn "homokapakoissa" aina silloin kuin huvittaa. Mikä ihme niissä käymisessä on? Don't understand! Ihan samanlainen rafla kuin mikä tahansa muukin. Ok, ehkä sukupuolijakauma kallellaan miesten suuntaan - mikäs sen parempi ;-)

Kaapissa vs. out? Out ehdottomasti, kaapissa ei ole "elämää" ;-)
Minkälaisia kokemuksia teillä jotka ovat bodanneet ja ovat ulkona? Tuleeko ihmiset hanakammin haastamaan riitaa vai pelottaako lihakset hintelimmät homofobit pysymään vaiti?
Haastamaan riitaa??

En ymmärrä... ehkä riidan haastajia on baarin sulkemisajan jälkeen nakkikioskin jonossa mutta omalle kohdalle ei ole tullut vastaan... Ja onko ihmisen seksuaalisuudella suurempaa merkitystä tuona aamuyön ajankohtana, kun porukat on kuitenkin enemmän tai vähemmän juupassa?
Gaypaikoissa ei tule nykyään käytyä, mutta salilla tulee piipahdettua kun kerkiää. Rautaa nousee 10 kg yli oman painon. Tuosta vittuilusta sen verran, että mulle ei ole kukaan koskaan varsinaisesti aukonut päätään suuntauksesta livenä. On tässä maailmassa suurempiakin murheita ihmisillä kuin jonkun seksuaalinen suuntaus, varsinkaan kun se ei päälle juurikaan näy.