Parolaan inttiin

Olen menossa, kuten monet muutkin, Parolaan inttiin nyt heinäkuussa. Olisin kiinnostunut kuulemaan siitä paikasta hieman lisää? Millaista siellä on homon olla? =). Noh, varmaan samanlaista kuin muuallakin.

Itseasiassa pelkään hirveästi suihkuun menemistä muiden poikien kanssa. Ensinnäkään en halua olla katseiden kohteena (edes "vertailevien" sellaisten) ja toisekseen, pelkään, että minulla rupeaisi seisomaan... se on suurin pelko. Ja mieli tekisi katsoa muita poikia. En vain voi, ja pelkkä ajatus katsomisesta saattaa tuoda seisokin... huoh.
En ole oikeastaan koskaan käynyt suihkussa poikaryhmissä. Ihmetelkää rauhassa... mutta uimahalleissa en käy ja kouluissakaan en ole käynyt suihkuissa liikuntatutnien jälkeen (hieman yli puolet ovat yleensä käyneet, eivät siis kaikki).

Hmm. Voisiko joku siellä ollut kertoa, millaiset suihkutilat siellä on? Onko väliseiniä? Ja voisitte kertoa miten homma käytännössä hoituu... onko niin kiire, ettei edes ehdi katsella? Noh, en rajaa tätä kysymyksillä tämän enempää...

Kaippa pitää pitää pää kylmänä, toivoa ettei saa seisokkia... olla välittämättä muiden kyttäämisistä ja silleen. Enpä tiedä... Mutta kertokaa toki mitä haluatte siitä paikasta, kuuntelen mielelläni.

Ja jos joku muu homo on sinne tulossa nyt heinäkuussa... noh, se olisi kiva kuulla ihan vain siksi, että tiedän siellä olevan muitakin meikäläisiä... tai onhan siellä tietenkin, ei siitä ole epäilystäkään. Teen tämän kuitenkin anonyymisti, että mitään tapaamisia siellä en halua =)

Eipä tässä muuta. Armeijaan meno jännittää, muunmuassa tuon suihkuasian vuoksi (koittakaa ymmärtää, se on minulle iso asia). Arvostan kovasti, jos jotain tietoa kirjoittelette.
En ollut itse Parolassa.

Omat kokemukseni ja pelkoni inttiin liittyivät siihen, että pelkäsin paljastuvani homoksi jollakin tavalla, vaikkapa puhumalla unissani. Tietenkin arkailin myös samoja asioita kuin sinäkin.

No todellisuus on aika erilainen kuin kuvittelin. Sen epäeroottisempaa ja tylsempää paikkaa en tiedä kuin varuskunta.

Lähes aina oli kiire jonnekin. Seksiä ei ehtinyt paljoa edes ajatella. Useimmiten illalla olin niin väsynyt, että sammuin kuin saunalyhty. Vapaa-ajatkin tuli nukuttua.

Suihkussa käytiin isolla porukalla ja kamalalla kiireellä. Piti lähinnä keskittyä omaan suoriutumiseen edes kohtuullisen hygienian saavuttamiseksi.

Aamustondiksia näin monta kertaa, mutta ei kukaan sellaisesta piitannut mitään.

Minun pelkoni olivat aiheettomia.
  • 3 / 20
  • Tsemiä!
  • 28.6.2003 13:40
Leikkisästi voisi sanoa että kyllä se nolostuttaa vielä enemmän kun ei saa erektiota silloin kun pitäisi..mutta joo, kiusallinenhan se on väärässä paikassakin.
Okei, sä sanoit ettet ole pyörinyt paikoissa joissa ollaan luontevasti alasti kundien kesken(luontevasti ilman seksiä):
Jos olisit ollut, ja vähän vilkuillut, olisit huomannut että tuollaiset puolittaiset erektiot eivät ole ollenkaan harvinaisia. Se on tietysti kiusallisempaa jos temmi pyrkii heti pystyasentoon, mutta luontaisasta paisumisesta kukaan ei sua homoksi leimaa: jos nimenomaan et jää siitä vilkuilusta kiinni..pahasti. Jos joku sitten sattuisi huomaamaan lievän erektiosi, suurin osa jätkistä pitää suunsa kiinni, ja jos joku siitä päätänsä aukoisi, voihan aina vastata että "eikö sulla oo muuta tekemistä kuin vahdata muiden kyrpiä" tms.
Ja jos nyt sattuu niin että ihastut johonkin, älä hakeudu tälläisen kundin kanssa suihkutteluun(ellet erityisesti sitten halua;) vaan mieluummin niiden epäeroottisten kundien kanssa joita kyllä piisaa...
Nyt edessä oleva aika tuntuu pitkältä ja kurjalta, mutta huumorilla siitä selviää ja ennen kuin huomaatkaan olet jo armeijan kunnialla selvittäneiden homoreserviläisten joukossa...kerro meille sitten miten homma sujui:)
En voi ymmärtää, että miten ei-toivotut erektiot voisivat olla ongelma intissä. Katsele seiniä ja ajattele jotain muuta, jos muu ei auta. Sopivia erektiota hävittäviä ajattelun aiheita ovat mm. Auschwitz, George W, ydinsota ja oma isoäiti :-)
Annanpa hyvän vinkin tohon suihkustondisongelmaan. Itse nimittäin kärsin mainitusta ongelmasta, eikä yhtään auta se, että suihkussa ei sitten muuta ajattelekaan kuin "pysy alhaalla poika!" :)
Vähän kun pitää suihkua liian kylmällä, ajatukset väkisinkin menee pois "niistä asioista". Jos ei auta, ei muuta kuin vielä kylmemmälle vaan, eipä pääse mieli vaeltelemaan.
Kiitoksia paljon hyvistä ja asiallisista viesteistä.

Tuo aamustondiskin saattanee olla kohdallani ongelma, koska mulla on jokaikinen aamu stondis herätessäni :). No, eihän se välttämättä ongelmia tuota.
Niin, no sielä tuvassa on varmasti about parikymmentä muutakin (= kaikilla) aamustondista, joten et ole yksin.
Eiko siella enaan laiteta armeijan ruokaan bromiumsulfate,(salpeters) joka vie kaikki sexihalut? Kestaa monta paivaa ennen kuin taas halut tulee takaisin,kun ei ole syonyt bromium.
Tämä "jarrun" syöttäminen on tuttu tarina, joka liikkui varusmiesten keskuudessa minunkin inttiaikaani kauan sitten.

Kuulemma jarrua oli erityisesti sekoitettu kaikkiin JÄLKIRUOKIIN, vaikkapa suklaakiisseliin. Jostain kumman syystä sitten nuo syömättä jääneet jälkiruoat menivät varusmiesalikersanttien suihin.

Tuttava lääkärini totesi yksinkertaisesti, että minkäänlainen massalääkintä ainakaan tämän tapaisissa asioissa Suomessa ei ole mahdollinen.
Jarrun syöttäminen on ikivanha tornihuhu, joka on ollut liikkeellä jo silloin kun isäni oli armeijassa.

Ja armeijasta noin yleensä: Tylsä paikka, jossa on kiire odottamaan. Itse kävin tuossa vuosituhannen vaihteessa, eikä mitään isompia ongelmia tullut. Hyvin siellä erilaista porukkaa siedetään, jos vain käyttäytyy järkevästi.

Minutkin ilmeisesti jossain vaiheessa homoksi tunnistettiin, mutta eipä tuo näyttänyt ketään haittaavan, kukaan ei kuittaillut, eikä turpaan tullut jne. Ja samalla tavalla ne tupakaveritkin käyttäytyivät, vaikka ilmeisesti saivat selville jossain vaiheessa, eli rennolla asenteella ja omana itsenään olo lienee se paras apu tuohonkin. Turha sitä inttiä on jännittää, samanlaisia pallopäitä siellä kaikki on, ja kun ei kitise turhasta tai muuten vain käyttäydy typerästi niin hyvin siellä todellakin toimeen tulee.

Mut sen verran täytyy sanoa, että jos ei pysty olemaan isommin tuijottamatta toisten varusteita, kannattaa vielä harkita meneekö sinne vai ei. Nimittäin komppaniassani oli eräs henkilö joka omasi jo vähän kyttääjähenkeä, mies kun oli vessassa suihkussa varmaan 4 kertaa päivässä ja ajoi partaansa ainakin kolmesti, yllättäen aina silloin kun joku oli suihkussa. Tämä heppu sai sitten kyllä kuulla siitä, kunnes vaihtoi prikaatia ( suht iso homma kaiketi ). Muuten ihan mukava sälli, mutta ... niin. Miettikää haluaisitteko itse että teitä vahdattaisiin? Ja samanlaisia ne makkarat melkein kaikilla on, ei niitä jokaista tarvitse yksitellen tutkia =)
Voi esittää kysymyksen, miksi mennä armeijaan itseään kiusaamaan tai altistumaan homofobiselle mobbaukselle (siitäkin on kyllin esimerkkejä) ?

Siviilipalvelus - vaikkakin törkeän pitkä - suoritetaan sentään siedettävimmissä olosuhteissa ja usein fiksujen ihmisten keskuudessa. Siviilipalvelusta tietenkään ei ole säädetty mainitsemasi ongelman vuoksi, mutta nykyisin riittää pelkkä oma ilmoitus eettisestä tai uskonnollisesta vakaumuksesta. Ilmoituksen voi tehdä joko ennen armeijaa tai vielä palveluksen aikanakin.
Tiedän. Olisin mennyt sivariin, jos se vain olisi ollut lyhempi. Haluan selvitä lyhemmällä ajalla kuin törkeän pitkä sivari. Palvelusaika on siis tärkeämpi, kuin sen laatu =)

Kiitoksia taas teille, jotka olette kirjoitelleet.
Moi Poika 19.

En tiedä onko tällä palstalla enää yhtään minun vanhoja kommenttejani (vanhat kun poistetaan määräajoin)...
Mutta - Itse olen Kadettikoulun käynyt ammattiupseeri, kapteenina palveluksesta vuonna -97 eronnut (YK:n turvallisuuspalveluun duuniin, aiemmin Sotilaspoliisiupseeri...).
Kaikenmoisilla yksityisillä turvallisuusfirmoilla ympäri Eurooppaa pyörinyt sen jälkeen, ja nyt menossa takaisin Puolustusvoimiin... Turvallisuusalan tehtäviin.
Esimieheni tuntevat suuntautumiseni, eikä se tunnu vaivaavan ketään.
Ole vain oma itsesi, tee työsi hyvin, ja muiden ihmisten suhtautuminen tulee sen mukaan.
Usko pois. Puolustusvoimat ON "Equal opportunities employer", niin hullulta kuin se saattaa kuullostaakin...

Pete
Moi!

Tässäpä sulle onkin jo tullut paljon rohkaisevia viestejä, joissa on todettu, että eipä ne heteropojat kovin pahoja ole. Nuoria kundeja, joilla on samoja ongelmia "pikkuveikan" hallinnan kans kuin meillä homppeleillakin... Nykyajan nuoriso on sen verran valistunutta, ettei suurta huolta kannata kantaa! Kunhan malttaa tosissaan pitää näppinsä ja silmänsä kohtuullisesti kurissa.

Itsekin jännitin armeijaan menoa ja suihkuttelua, mutta koko homma meni omalla painollaan. Lisäksi yöllä tuvassa kuuli monta kertaa, kuinka joku niin sanotusti käytti oman käden oikeutta peiton alla. Siihen ei kukaan kiinnittänyt huomiota piruilemalla tai huomauttamalla heti tai seuraavana päivänä. Sitähän se on: nuorten (ja miksei vähän vanhempienkin) miesten luonnollisten tarpeiden tyydyttämistä. Suosittelen tietenkin hienovaraisuuttaa.

eipä muuta kuin tsemppiä!
Noniin...
tänään pitääkin sinne sitten lähteä. *jännittää*
Toivottavasti kaikki menee hyvin.
Noniin, eka loma tässä puolillaan. Kerron vähän kuulumisia.

Vihaan armeijaa. Mutta minkäs sille voisi tehdä. Parempi jaksaa vain loppuun asti. En valita kuitenkaan tämän enempää, vaan puhun noista ongelmakohdistani.

Eli pelkäsin suihkuun menemistä seisokkien takia, sekä aamuja, koska minulla on jokainen aamu jämäkkä stondis. Mutta kas kummaa... kahden viikon aikana en saanut yhtäkään seisokkia missään tilanteessa. En edes silloin, kun menin nukkumaan ja ajatukset lähtivät hieman harhailemaan miehiin.

Ei seisonut kertaakaan, ei pahemmin haluttanut kertaakaan. Suihkuttelu oli helppoa, ei mitään ongelmaa. Kaikki meni tältä osilta hyvin.

Voisin melkein vaikka lyödä vetoa, että siellä on laitettu ruokiin jotain "jarrua", josta tässä ketjussa jo taidettiin puhuakin? Mitenpä tuo muuten olisi mahdollista? :]

Noh, olen helpottunut, ettei nämä pelkäämäni asiat tuottaneet minkäänlaisia ongelmia. Vituttaa silti niin helvetisti, armeija on todellakin niin syvältä. Jollekin se voi olla miellyttävä paikka, mutta... ei ikinä minulle. Aika tuskallista tulee olemaan inttiaika.
No, ihan lohdutuksen sanana voin sanoa, kaikki intin käyneet varmaan yhtynevät tähän, että olet juuri elänyt siellä ne palvelusajan veemäisimmät päivät. Alokasaikakin alkaa loppupuolella jo olemaan ihan siedettävää, ja varsinkin sen jälkeen se loppu on paljon mukavampaa, joskaan nyt ei ehkä kotioloja voita...
Ei laiteta jarrua. Se on lainvastaista, varusmiehillä olisi oikeus tietää asiasta jos näin olisi.

Syy miksi sinulla ei ole seisokkeja on ihan selvä: Sinulla on muuta ajateltavaa. Suuri osa ihmisten ongelmista johtuu siitä, että he ajattelevat liikaa asioita ja tutkiskelevat itseään, sen sijaan että toimisivat ja tekisivät jotain itsensä kannalta hyödyllistä.

Elämässä on näet muitakin asioita kuin seksi. Esim. monen vammaisen ihmisen elämässä seksi ei näyttele kovinkaan suurta osaa. (vielä vähemmän jos prostituutio kriminalisoidaan)

Toinen asia on terve itsesuojeluvaisto. Ei sitä seisokkia tule niin herkästi, kun tietää että voi tulla turpaan ja lähtö siviilipalvelukseen.

Itse ajattelin inttiaikana hyvin vähän seksiä, koska olin niin väsynyt kaiken aikaa. Kuntoni ei ollut huono, mutta yritin kaikkeni joka tilanteessa, joten olin myös väsynyt aina. En harrastanut itsetyydytystä kertaakaan koko vuotena.
Eikä minulla ollut seksisuhteita. Elin siis koko ajan täydellisessä selibaatissa. En ollut/ole kuitenkaan seksuaalisesti ahdistunut. Käytin sen energian muuhun (mm. omaehtoinen kuntoilu, lukeminen ja opiskelu iltavapaalla ja viikoloppuisin & palveluksen mahdollisimman hyvä suorittaminen).

Nykyisin minulla on tyttöystävä jonka kanssa harrastan seksiä säännöllisesti. Elämässä on erilaisia vaiheita.
Eipä ole Parolan suunnalta mitään aikoihin kuulunut.

Kuinka siellä menee?

Meidän perheestä kaksi on parhaillaan armeijassa. Kommentit olivat alkuun: "Vituttaa ja väsyttää ja on älyttömän kuumaa!". Nyt he ilmeisesti alkavat jo tottua. Vaikka parhaillaan on menossa viiden viikon metsärupeama, ei kovin pahaa jupinaa ole kuulunut.