Mikähä olis seuraavana talvena in?

  • 1 / 11
  • store window
  • 4.8.2003 20:25
Onko mustat paidat tulossa muotiin? On meinaan mun silmään osunu ainakin et jack&jones:in mallinukeilla on jokaisella musta paita päällä???
...no tiedähäntä.
Mää mistään hinttimuodista mitään tiedä, mutta...

...aion hankkia itselleni ensi talveksi eskimo-tyylisen pitkän nahkatalvitakin varustettuna aidolla ahmankarva-kauluksella ynnä niiden lisäksi jotkut vinkeät housut joissa on saumat "nurinpäin" + tarpeeksi korkeavartiset mokkakahvin väriset maiharit.

Vähänkö olen sitten Tundrahomo(TM), joo.

Ja katson koko talven "Northern Exposurea" uusintoina videolta, LOL! xD :D
Voipi olla, että sut spray maalilla kuorrutetaan jos kovin nahkoissa liikuskelet - varsinkin kun ahmaa meinat kaulan ympärille kietaista.

Ens talven tosi in on pitkät helmet.
  • 4 / 11
  • wlööövv
  • 8.8.2003 19:35
vai mustat paidat tulossa.... mikä lieneekään ens kauden musta... ja mitähän sen mustan paidan kanssa tulis sitte käyttää... oraakkelit hoi kertokaa....
  • 5 / 11
  • Not-so-trendy
  • 11.8.2003 20:38
Ainakin Tukholmassa näytti verkkopaidat olevan muotia, sekä miehillä että naisilla. Niitä oli silleen tavallisten hihattomien t-paitojen päällä tai alla erivärisinä yhdistelminä. Musta oli kyllä suosituin.
Noita verkkopaitoja on näkynyt Helsingissäkin kovasti. Dunderdonilla on ainakin yksi ihan hauskannäköinen malli. Sitä on tainnut myydä ainakin Salainen agentti.
  • 7 / 11
  • wlööövv
  • 11.8.2003 21:39
ja siis saahan noita verkkopaitoja ihan lindexistäkin... aika vaivattomasti vieläpä... monenlaisii....?
no huh huh,jos jossain halpis jack&jonesis jotai rättei ikkunas ni sehän on heti in..just joo...hah=D
Varma tapaus on kävellä Big Time:en ja ostaa Canadian Goosen toppatakki ( 665€ ). Joo on kallis, mutta se on sitten n.10 vuoteen ainoa talvitakki mikä pitää ostaa. Mustana on aina muodikas, aidolla huskynkarvakauluksella ja nämä takit myytiin viime joulukuussa NK:lla loppuun! CG:n takki on State-Of-The-Art -talvitakki ja menee niin verkkareiden kuin puvun kanssa. Itse ostin sellaisen viimesyksynä ja ei ole tarvinut katua sekuntiakaan.
Mä en ole kyllä nähnyt yhtäkään untuvatakkia, joka olisi pysynyt muodikkaana kymmentä vuotta. Oli sitten miten kallis tahansa.