Runkkailuu jms intissä?

  • 1 / 15
  • mä vaan
  • 30.6.2003 23:43
Minkälaisii kokemuksii teillä on poikien seksijutuista intissä? Monet sanoo et on ollu ihan kuollutta. Meil oli sit ehkä erilaista. Meidän tuvassa oli ihan tavallista et jätkät veti käteen omalla punkalla ihan avoimesti. Siitä vaan sepalus auki ja kalu esiin. Ei sitä häpeilty tai tehty salassa. Alkuaikoina kyl vedettiin vessas pelkästään. Joskus pojat selas tuvas yhes samaa pokelehtee ja runkkaili. Näin vaan oli. En tiä miten pidättyväist muil sit on ollu. Ehkä meil kuitenki vaikutti se, et oltiin monesti gines hyvin pitkii aikoi, jopa 4 vko putkeen.
  • 2 / 15
  • Public eye
  • 1.7.2003 9:56
Kuulostaa aika ...erikoiselta. Mikä mahtoi olla joukko-osasto ja minä vuonna? Varsin heterogeenistä (sic) jengiä on täytynyt samaan tupaan sattua...
Hyvä Mä vaan...

Kirjoituksesi osoittaa, että joko a) Jostakin jumalan määräämästä, meille kuolevaisille käsittämättömästä syystä olet osunut keskelle erotomaanijoukkuetta tai b) Yrität esittää toteutumattomia fantasioitasi netissä, tai c) Olet hetero, joka jostain syystä taas haluaa pitää hauskaa meidän puppelipoikien kustannuksella...
Mikään ei ole kivaa.

Pete (Kapt. evp.)
... siis just tän asian takia tehään kutsuntojen yhteydessä ne "pällitestit" joissa kysellään kaikenlaisia outoja kysymyksiä ... vastausten perusteella laitetaan kaikki niitten mielestä vinksahtaneet samaan tupaan.

...sillai...
??? mitä höliset? Aakkosjärjestyksen pystyy jokainen tarkistamaan.

Aalto, Aaltonen, Alkio, Anttila, Asikainen, Bäck, Dahlström samassa tuvassa niin en pysty mitään muuta johtopäätöstä vetämään kuin että aakkosin sinne tupiin majoituttiin.
No kyllä se aika lähellä homoerotiikkaa ainakin meidän komppaniassa oli, kun tunnettu pop-laulaja runkkaili ihan avoimesti kaverinsa kanssa tuvassa, ja kaks miesmallia (molemmat kans tunnettuja hahmoja) deittaili toisiaan. Ja mulla oli suhde samassa tuvassa (ei avoimesti, mutta silti). Ja laivalla jätkät tarjos toisilleen, että mä annan sulle 50 FIM jos otat suihin.
HOHHOIJAA! (Haukotus!) Anteeksi vaan nyt pojat, mutta kun en tiedä *mitään* niin pitkästyttävää ja kuolettavan tylsistyttävää kuin tämmöiset nettirunkkarien seksisadut. Olen ihan samoilla linjoilla Peten kanssa.
Ekan kundin, jonka kanssa touhusin tapasin intissä vuonna -95.

No, se touhuaminen tapahtu varsinaisesti viikonloppuvapailla himassa, mut kyllä me usein ilmottauduttiin vapaaehtoisiksi milloin mihinkin tai vartiovuorot sattuivat olemaan peräkkäin tms.

Aikamoista riskeeraamista se kuitenkin oli hyvässä että pahassa mielessä, mutten kuitenkaan kadu ollenkaan.