Leimarit Tampereella 26.9

Tampereen Seta ry järjestää Leimarit 26.9.

Tapahtumapaikkana on YO-talo (Kauppakatu 10).
Bileet alkavat klo 22:00 ja kestävät 04:ään.

Illan ohjelmassa:
Jukka Kuronen Drag Show
Arpajaiset (pääpalkintona 4 hengen risteily)
Musiikkia soittaa dj Bege


Liput setalaisille 5€ ja muille 7€.

Tervetuloa Tampereelle lystin pitoon ja tapaamaan uusia ihmisiä.

Lisäinfoo osoitteestahttp://www.leimarit.treseta.com
Mitä ihmettä te oikein rutisette Leimareista jo etukäteen???

Viime leimareissa oli Klubilla mukavasti jengiä ympäri Suomenmaan ja meno vallan mukava :)

Itse kyllä aion suunnata jälleen syyskuussa avoimin mielin katsastamaan leimareiden tarjontaa. Vasta juhlien jälkeen päättelen oliko siellä hyvä meno vai ei! Ohjelma ainakin kuulostaa lupaavalta (stadissa drag show ehkä on jo kulunut idea mutta Tampereella edellisestä on jo toista vuotta...)
Viime leimareissa Klubilla oli yli 250 henkeä, eli ei nyt ihan ole oikein sanoa ettei siellä ole ketään :)
YO-talolla toivottavasti tulee olemaan iloista sateenkaarikansaa vielä enempi :)

Kuten viimekerrallakin, Mixeillä vietetään esilei...mareita 26.9. klo 18-23.

Alkulämmittely Mixeillä ja sitten YO-talolle!
Sorry tää asiaankuulumaton kommentti, mutta... Oikaskaa ny mua jotka osaatte suomea paremmin. Eikö pitäisi sanoa että Mixeissä vietetään sitä eikä Mixeillä vietetään sitä ja tätä.
Ei kai sillä oo kauheesti merkitystä sanotaanko Mixeissä vietetään vai Mixeillä vietetään... Jos nyt ihan ruvetaan hiuksia halkomaan niin Mixeissä vietetään kun ollaan sisällä ja Mixeillä vietetään kun ollaan sisällä tai ruhtinaallisen suurella ulkoterassilla... :)

Eiköstä kuitenkin pääasia ole, että toinen tulee lopulta ymmärretyksi?

Kieliopillisesta saivartelusta huolimatta mennään Joukolla juhlimaan esileimareita Mixeihin ja sitten edelleen varsinaisiin Leimareihin Yo-talolle, eiks juu!?!
En ole mikään äidinkielen tuhattaituri koskaan ollut, mutta eiköhän se ole pääasia että asia menee perille kielioppivirheistä huolimatta. Oikeaan ravintolaan varmaan kaikki löytävät, oli se sitten taivutettu miten :)
Leimareiden www-sivujen ylläpidolle tiedoksi:
Sivujenne tekstin koko on niin pieni, ettei sitä voi lukea. Tyylikkäät sivut sinänsä, mutta turhat.
Olisi mukavaa, jos illan ohjelman voisi todella lukea netissä, ennen Tampereelle tuloa.
Kiitos.
Valtaisa kiitos loistavista leimareista. Kurosen Jukka veto taasen loistavan Shown. Dj veti tanssilattian täyteen koko illan. Väkeä oli aivan mahottomasta ja kaikilla oli loistava bailu fiilis mukana.

Kiitos Pate, oli parhaat leimarit joissa iltse olen ollut mukana ja seuraaviinkin olen tulossa =)
Kiitokset kaikille leimareissa mukana olleille (500 kävijän raja meni rikki!)

Kiitokset myös leimaritiimille, joka oli kanssani tekemässä tätä mahdolliseksi.
Erikoisesti haluan kiittää tiimin jäseniä Jaanaa ja Mikkoa - ilman teitä tämä ei olisi onnistunut!

Joulukuussa tavataan sitten seuraavan kerran leimareiden merkeissä, mutta siitä ilmoittelen sitten myöhemmin kun alan saada tuota illan ohjelmaa kasaan.