Hercules kolme vuotta!

Hercules täyttää kolme vuotta elokuun viimeinen päivä!

Juhlistamme synttäreitä 3.9. keskiviikkona. Pidämme kutsuvierastilaisuuden klo 21 - 23. Kutsuja tulee jakoon lähiaikoina. Infoa myöhemmin. Klo 23 vapaa pääsy kaikille. Illan kruunaa PMMP:n keikka klo 24!

BE THERE!
No miksi sen konkurssin pitäisi tulla? Ei sinun tarvitse käydä kyseisessä ravintolassa, jos et siitä pidä.
Jessus, Pyh. Et ehkä ymmärrä, mutta on sen parempi mitä enemmän tarjontaa Helsingissä on. Hercules on sentään "oikea" gay paikka (vrt.mama). Toivottavasti löydät itsesi hesarilta tms.
Onne Kolmevuotiaale "Herkulle"

Minusta Eka ja Mika ovat ansainneet suuret kiitokset.
Vaivastaan ja uhkarohkeasta sijoituksestaan, rakeentaessaan yhtä , ehkä, Suomen viihtyisintä homodiscoa, meidän kaikkien iloksi. He ovat tehneet työn ja me kaikki saamme siitä nauttia.
Vieläkun löytäisivät kaikki baarihenkilökunnan yhtä miellyttäviä kuin MIKA.

Onnea ja hyvää jatkoa
Kiitos Jarmo. Ihanasti sanottu, snif. Tuota Hercussa töissä oleva Mikaa kutsutaan Jalluksi. Jallu on loistava ja kiitokset ansainnut.
Jos Saimi on tämä läväreillä koristeltu nainen Herkun baaritiskin toisella puolella, niin roppakaupalla kehuja ja kiitoksia! On aivan loistava tyyppi. Olen aina saanut mahdottoman hyvää palvelua ja vielä hyväntuulisen hymyn :) kaupan päälle. Viimeksi eilen.

Lisää liksaa Saimille!
Mä EN käy siellä. Mun oma "kantapaikkani" sijaitsee ulkomaisessa pääkaupungissa. Harvinaisen rujo luola mutta hengeltään ja asiakaskunnaltaan valovuoden tuota (niinkutsuttua) Herkkua edellä.

Mä vaan toivon sille konkurssia koska mä inhoan suomalaisia homoja ja kaikkia heidän kuvioitaan - siitäkin huolimatta etten heidän/niiden kanssa missään tekemisissä ole.

Helsinkiläisissä "GÄY-paikoissa" mua kyrpii kuitenkin eniten henkilökunta jotka asennoituu kuin tekisivät mulle suurenkin palveluksen pitämällä lääväänsä auki ja jopa vaivautumalla myymään ylihinnoittellun tuopin.

Ja sitten se mama. Kun tuolle (niinkutsutulle) herkulle riittää konkurssi tuo AU-mama sais vajota maan uumeniin.
Miks tuo "EKA" muuten saa mainostaa ilmaiseks liikeyritystään tällasella ei-kaupallisella(?) saitilla?

Toivottavasti se saa käpäläänsä haavan kun seuraavan kerran räplää Diana Rossin kokoelmavinyyliä.
No mitä ihmettä sitten teet täällä, Pyh, jos kerran inhoat suomalaisia homoja niin paljon??? Taidat olla varsinainen masokisti. Siinä tapauksessa suosittelen ulkomaisia sado/maso-saitteja, ne on NI-I-I-IN paljon tyylikkäämpiä!
Tiedoksi vain herkun kävijöille. Jos erehdyt menemään töihin herkkuun niin ennusteesi on perin huono. 85 prosentin varmuudella sinut on potkittu pois vahvuudesta 10 kuukauden sisällä. Yleensä syynä on se jos erehdyt vaatimaan palkanmaksun sopimusten mukaisesti. Yhtiön tapana on näet ollut se, että yleensä tilinauhasta muutama tuinti puuttuu ja silleen.
Ai niinkö, kas kun en ole kuullutkaan vaikka tunsin suht. hyvin ex-baarimikon Juhan? Siinä oli tyyppi, jolla oli muuten ammattitaito ja asenne kohdallaan. Ettet nyt vain Sepi yrittäisi vedätellä pajunköyttä?
Onneksi olkoon Hercules ja pitkää ikää.......

Onneksi Suomessa ei ole niin happamaa meininkiä kuin jotkut näköjään halajaa. Olen onnellinen Pyhin puolesta ihanasta olotilasta nirppanokkien keskuudessa.

Toi Sepi on varmaan se luuseri, joka täällä paskoo jauhaa koko ajan. Ei voi olla noin jäykkää.

Kivaamukavaahienooo......
"Nirppanokkien puolesta...?"

Tuo nk. herkkuhan onkin sitten oikein onnela jossa kaikki on hyvää pataa keskenään ja jumalainen yhteishenki senkuin kukkii? Samoin kuin ehkä tällä saitilla? Suomalainen homo on tunnetusti kaikkein isoin nirppanokka, joka ei kestä että joku elää ja ajattelee vähänkään eri lailla se. Tietysti mäkin syyllistyn tuohon, mutta minkäs tekee kun on huonot geenit?

Mä en ole pääsääntöisesti masokisti mutta olen silti kokeillut tuontyyppistä seksiä ULKOMAISELLA alan klubilla. Julma kumihomo kahlitsi mut, roiski kuumalla vahalla ja lopuks virtsas mun kasvoille. Se oli kamalan pelottava mutta silti voimakkaan kokonaisvaltainen kokemus. Mä kokeilen itseäni ja omaa luonnettani tuolla tavoin. Pahoittelen jos meni ekshibitionismiksi.
Mikkään Gay baari/yökerho/humppahelvetti maailmassa EI ole onnela...vaan samanlaisia ne on kaikki, kun on nähnyt yhden homolan on nähnyt yli 99% maailman kaikista homobaareista.
Joten miksi mennä merta edemmäksi kalaan????
herkku on muuttunut vanhojen pappojen paikaksi..
kauniit nuoret pojat käännetään ovelta pois ja sisään otetaan kaljamahanen läski äijä.
OU PLIIS!!!
Niinpä... 'plaa' taitaa olla Hercun myyntimiehiä ;)) - tuo käänyttämisjärjestys vaikuttaa kyllä noin päin paljon paremmalta, vaikka en itseäni kumpaankaan mainituista kategorioista voikaan lukea.
"Kauniit nuoret pojat" osaavat useimmiten olla samassa kapakassa paljon sietämättömämpää seuraa kuin ne kaljamahaiset papat.
musta on hyvä että herccuun on viikonloppusin vähän korkeempi ikäraja, maman alakerta on sellanen teinimesta. mut nettisivuja vois vähän selkiyttää ja parantaa esim tulevien tapahtumien osalta. muuten olen edelleen tyytyväinen asiakas :)