"Olen hyvännäköinen"

  • 1 / 7
  • Harza
  • 15.8.2003 0:56
Menisiköhän tämän alueen alle...

Silloin tällöin tulee tsekkailtua lähinnä Cityn ja Gaydarin palstoja. Eräs yököttävimpiä mainintoja kuvallisissa ilmoituksissa on "olen hyvännäköinen". Antaa todella bimbon vaikutelman ilmoittajasta. Kuvattomissa ilmoissa toi on ok, vaikkakin hyvännäköisyys nyt on aika subjektiivinen asia. Enemmänkin kertoo ilmoittajan itseluottamuksesta ja markkinahenkisyydestä.

Itse pidän rehellisistä ja persoonallisista ilmoituksista. Kaikkea ei tarvitse kertoa, kunhan ei pyri johtamaan harhaan.
  • 2 / 7
  • JustMe
  • 15.8.2003 16:08
Joo, no valitettavan usein se ilmoituksen jättäjän ulkonäkö ja mitat kiinnostavat lukijaa eniten. Pinnallisuus on yleistä - niin netissä kuin reaalimaailmassakin.

Harvalla tyypillä on realistinen näkemys omasta ulkonäöstään - yleensä se arvioidaan joko ylä- tai alakanttiin. Kaiken lisäksi "kauneus on katsojan silmässä", eli jonkun mielestä hyvännäköinen tyyppi voi olla jonkun toisen mielestä ihan tavallinen. Itse en ainakaan luota tippaakaan deittipalstoihin - varsinkaan silloin kun kyse on tyypin ulkonäöstä.
  • 3 / 7
  • jaoel
  • 15.8.2003 21:15
Oman kokemuksen mukaan ne jotka sanoo olevansa "hyvännäköisiä" ovat yleensä epämiellyttäviä. Niiden pitää jotenkin todistella olevansa jotain mitä ei oo. Kun taas jos joku sanoo olevansa tavallinen niin on yleensä ok-näköinen, ei itsekeskeinen-ylimielinen yms. Anyway. Et voi koskaan tietää jos et näe/koe itse.
  • 4 / 7
  • helpdesq
  • 16.8.2003 14:34
Varmaa on se, jos joku sanoo olevansa ruma ja ylipainoinen. Yleensä asia on juuri näin.
  • 5 / 7
  • EvilS.
  • 17.8.2003 11:06
Mä suosittelen nettideittailuun vain yhtä toimintatapaa. Sovi tapaaminen neutraalin ja turvalliseen paikkaan mahdollisimman pian. Vaikka kuinka viestejä lähettelisi niin mikään ei voita live tilannetta. Se säästää vaivaa.
  • 7 / 7
  • Herra C
  • 5.9.2003 15:38
Kerran chatissa kerroin mitoikseni tukeva 194/98. Sen jälkeen kirjoitin että vitsi ja oikeet mittani, mutta tyyppi olikin jo yllättäen häipynyt ;)