Rovaniemen markkinoista

  • 1 / 3
  • RoiBoy
  • 1.8.2003 15:01
Olen muuttamassa kyseiseen pitäjään opiskelujen vuoksi. (yliopisto) Etukäteen vähän hirvittää, että taitaa mennä opiskeluaika aika yksinäisissä merkeissä. Onko Roissa aktiivista toimintaa homoille? Kuinka avoin voi olla, onko vaara joutua fyysisen/psyykkisen väkivallan kohteeksi kaupungilla? Kuinka paljon on opiskelijoita SETAssa, entä miespuolisia? Onko bileissä pelkkiä lesboja kuten eräässä nimeltämainitsemattomassa kaupungissa. Mikä on SETAlaisten ikärakenne, onko minun ikäisiäni yhtään? (22)
Vastatakee pian joku jolla on kokemusta asiasta..!!!!
  • 2 / 3
  • mimbo
  • 14.8.2003 20:39
Vaikka pahat kielet väittääki (ja järki sanoo samaa), niin kyllä täällä Rollossa itse asiassa on aika paljon homoja. Itse jaksan aina hämmästyä meidän paljoudestamme. VARSINKIN yliopistossa, Rovaniemellähän kun on Taiteiden tiedekunta - ei, en ole mitenkään stereotypisoiva nyt, TTK:ssa vaan on aivan vimmatusti homoja. Tiedän sen itse kokemuksesta.
SETA on kuulemma aktiivinen, en itse tiedä, tunnen vain setalaisia miehiä. JOnkin verran olen nähny julisteita, joissa mainostetaan SETAn bileitä...
En minä tiedä, kuinka avoin täällä voi olla, tietyissä baareissa enemmän, tietyissä vähemmän. Mutta en menisi keskelle keskustaa kävelemään käsi kädessä poikakaverini kanssa. Saattaisivat maalaiset tuijottaa. Väkivaltaa en ole kohdannut, enkä kuullut kohdattavankaan.
Vieläkään en tiedä SETAlaisista, mutta itseni ikäisiä, eli sinunkin ikäisiä täällä on - vaikka lampaille syöttäis.
Eli siis lopuksi puffaan vielä Rovaniemeä; tämä on luultua parempi paikka homolle asustaa. Paljon mukavia homoja.
  • 3 / 3
  • rollolainen
  • 6.9.2003 21:08
No, ikävä kyllä mun monet kaverit on käsikädessä kävelleet poikakaveriensa kanssa. Ja ne mun kaverit on 16-17 vuotiaita. Eli täällä ollaan vieläpä aika suvaitsevaisiakin. Ei ole vielä kukaan tullut hakkaamaan.