Huivikoodit

  • 1 / 5
  • Antti
  • 4.8.2003 14:14
Tämä kait kuuluu tälle palstalle koskapa on kuitenkin vaatekappale ... eli...

onko mitään yleisesti hyväksyttyjä määritelmiä noista huivikoodeista?

Asia askarruttaa mua siksi, koska olin eilen maastopyöräilemässä tuolla keskuspuistossa. Sen kummemmin asiaa ajattelematta istuskelin yhdellä kivellä auringosta ja vedestä nauttien kunnes viereeni ilmestyi mieshenkilö, joka osoitti kiinnostusta taskussani olevaa huivia kohtaan. Jälkeen päin vasta tajusin, että kyse oli varmasti jostain koodista. Eli kun on homoalueella niin onko ainoastaan taskut sellainen paikka minne huivia ei kannata tunkea vai löytyykö niitä muitakin? Miten huivin väri vaikuttaa asiaan? Eilen käyttämäni huivi oli punainen.
Eikös tuolla Sekalaista-osiolla ollut taannoin jotain juttua noista liinoista. Taisi olla joku takataskuliinat tjsp. topikin nimi.
  • 4 / 5
  • Kokuma
  • 8.8.2003 2:28
Jee, tuon mukaan olit sitten nyrkkinainnista kiinnostunut nyrkittäjä/vastaanottaja (riippuen kummassa taskussa liinasi oli)! :D

No joo, eiköhän se ole niin että harva tuolla puistossa haarojaan hinkkaava suomihomo oikeasti osaa nuo värikoodit ulkoa. Tärkeintä on se, että jollakulla on se liina takataskussa, kun se on korvakoruakin varmempi merkki hömöseksuaalisuudesta ja mahdollisesta seksinsaannista :P

Taidankin tästä lähteä tuonne baanalle astelemaan havunvihreä liina oikeanpuolisessa takapokettossani.

Siinä onkin teillä tekemistä kun tutkitte että minkä sortin perverssi minä oikein olen ;D
  • 5 / 5
  • Antti
  • 8.8.2003 10:44
Epäreilua! Paeta nyt hienosäädön taakse.

Jotenkin natiivit eivät mun mielestä ole koskaan pystyneet ilmaisemaan itseään kovin tarkasti vaan tyyliin..."Needle color ranges from dark green to yellow-green"... pläp pläp plää...johon sit yritätä olla kovin kiinnotuneen näköinen tyyliin "indeed".